  • 31. Data: 2006-08-19 18:14:39
    Temat: Re: stolica polski pytanie do konstytucjonalistów
    Od: "Marcin Krzemiński" <r...@B...krakow.pl>

    > Uznajemy zatem, że konstytucja jest absolutnym i pełnym ustawodawstwem
    > danego kraju, tak?

    Nie. Przeczytaj tezę jeszcze raz. A jesli nei podziała, to jeszcze raz, itd.

    > chyba sobie Legalisa skasuję

    Lepiej nie kasuj tylko poszukaj błędów (znaleźć nie trudno, wierz mi) po
    czym zażądaj zwrotu lub obniżenia ceny. Odkąd przyszło mi przez jakiś czas
    korzystać z tego badziewia już złego słowa nie powiem na Lex Polonice i Lexa
    sopockiego (choć też zdarzają im się wpadki).

    Marcin.

  • 32. Data: 2006-08-19 20:13:00
    Od: stern <s...@0...pl>

    Marcin Krzemiński napisał(a):

> [...]
    > korzystać z tego badziewia już złego słowa nie powiem na Lex Polonice i Lexa
    > sopockiego (choć też zdarzają im się wpadki).

    jak dotąd nie znalazłem błędów.
    za to sporo ciekawych orzeczeń, których nie ma w leksie.
    do Lex polonici niestety nie mam dostępu.

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 33. Data: 2006-08-20 20:05:01
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>