  • 21. Data: 2010-01-12 05:53:13
    Temat: Re: stłuczka tajniaków z taxi - wina tajniaka
    Od: "Aga R" <a...@g...pl>

    > a to niby dlaczego? podpisal jakies "lewe" oswiadczenie? bo jesli
    > policjanci spowodowali kolizje to sa winni, naprawa taxi powinna byc w
    > ich OC, a on powinien odpowiadac tylko za jazde pod wplywem...

    no własnie i czy na pewno tak powinno byc?

    BTW: Pisze z innego konta

    Powiedziano mu, ze ma podpisac jakis kwitek, ze nie ma roszczen do policji

    to mnie zaskoczylo troche, od kiedy policja kaze cos takiego podpisywac

    pozdrawiam
    Amir

  • 22. Data: 2010-01-13 15:09:36
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Mon, 11 Jan 2010 12:36:05 +0100, Amir napisał(a):

    > taksiarz wystarczony
    > nie zna się na przepisach, taki bidny chłopek, roztropek z niego, podpisał
    > nie wie nawet co, byle dali mu spokoj, prawko zabrali.

    Jakos niejedna taksowka juz jechalem, i jeszcze nie spotkalem taksiarza
    ktory bylby "bidny chlopek roztropek, wystraszony, nie zna sise na
    przepisach, podpisal nie wie nawet co"

    Wrecz przeciwnie - to najbardziej zadufana w sobie zgraja kierowcow,
    przeswiadczonych ze pozjadali za kolkiem wszystkie rozumy.
    To co piszesz nie trzyma mi sie kupy.

    --
    Mark

  • 23. Data: 2010-01-13 22:56:26
    Od: "pmlb" <p...@d...com>

> [...]
    >
    > Wrecz przeciwnie - to najbardziej zadufana w sobie zgraja kierowcow,
    > przeswiadczonych ze pozjadali za kolkiem wszystkie rozumy.

    Co innego byc zadufanym do klienta, do innego zwyklego obywatela podczas
    stluczki a co innego kraweznik, zwlaszcza, jak zadufany taryfiasz sobie
    golna przed jazda.