  • 11. Data: 2012-09-20 08:21:57
    Temat: Re: stawki za zapoznanie sie z wyrokiem nakazowym i napisanie odwolania
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.09.2012 04:58, Liwiusz pisze:

    > I tak samo z usługą prawnika. Inna cena będzie za przedawnioną fakturę
    > za telefon, inna za skomplikowaną umowę. Inna za 100zł roszczenia, inna

    Czytaj uważniej. Stopień komplikacji umowy nieważny gdyż JAK PISAŁEM
    chodziło wyłącznie o przedstawienie stanowiska rzekomego dłużnika i
    PODNIESIENIE ZARZUTU PRZEDAWNIENIA.

    > za 1 mln zł roszczenia (różnica i w odpowiedzialności, i w cenie
    > "konieczności" posiadania wyższego OC).

    Jeśli nie jest to jakiś przybliżony procent kwoty, to zamiast się
    wymądrzać mogłeś napisać, że są jakieś nieregularne progi. Dla ustalenia
    uwagi: 300zł.

    > optymeo.pl

    Nie ma wyszukiwania, przynajmniej bez rejestracji.

    > oferia.pl

    Nie ma garniturów. Tylko fraki, dresy i zbroje.

    > Właśnie chodzi o to, że o nic konkretnego nie pytałeś. Ot, tylko o
    > "garnitur z bawełny".

    Ewidentnie nie przeczytałeś - przeleciałeś "po łebkach" i ponieważ
    pisałem ja, postanowiłeś się przypierdolić. I strzeliłeś sobie gola.

    > Ale te, o które pytasz, regulowane raczej nie są.

    Raczej?

  • 12. Data: 2012-09-20 14:44:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-20 08:21, Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    >
    > Jeśli nie jest to jakiś przybliżony procent kwoty, to zamiast się
    > wymądrzać mogłeś napisać, że są jakieś nieregularne progi. Dla ustalenia

    No to standardowo porada ustna kosztuje 100. A napisanie prostego
    sprzeciwu to pewnie równowartość Twojej wartości przedmiotu sporu.

    > Nie ma wyszukiwania, przynajmniej bez rejestracji.

    Fakt, tylko dla firm.

    > Nie ma garniturów. Tylko fraki, dresy i zbroje.

    Przecież nie szukamy garnituru.

    > Raczej?

    Dawaj, dawaj.

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2012-09-20 15:19:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 20.09.2012 14:44, Liwiusz pisze:

    > Dawaj, dawaj.

    No to ja się pytam - piszesz "raczej", więc niby nie, ale może czasem
    tak, więc chcę się dowiedzieć, co masz na myśli.

  • 14. Data: 2012-09-20 19:03:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-09-20 15:19, Andrzej Lawa pisze:

    > No to ja się pytam - piszesz "raczej", więc niby nie, ale może czasem
    > tak, więc chcę się dowiedzieć, co masz na myśli.

    Przy zastępstwie są ustalone stawki minimalne, ale jednocześnie jest
    furtka do stosowania niższych stawek, "gdy przemawia za tym sytuacja
    majątkowa lub rodzinna klienta albo rodzaj sprawy".

    --
    Liwiusz

  • 15. Data: 2012-09-29 19:18:53
    Od: " 666" <j...@g...pl>