  • 31. Data: 2008-08-30 10:02:23
    Temat: Re: stanowisko pracy a prywatne rzeczy
    Od: Paweł Ubysz <p...@W...pl>

    news:g9b0ug$45g$8@inews.gazeta.pl...

    > Do ciebie natomiast jak najbardziej pasuje tutuł pracodawcy idioty.
    > Zastępcę widzę tez już masz.

    Widzę że nadzwyczaj łatwo przychodzi Ci ocenianie innych. BTW , tak samo
    postepujesz gdy rozmawiasz z kims twarzą w twarz?
    I jeszcze jedno - nie jestem pracodawcą. Jestem, pracownikiem , ale dla
    Ciebie pewnie nie ma to znaczenia. W końcu zaszufladkowałes mnie "od
    pierwszego czytania".
    Zdrowia życzę ( jezeli oczywiscie poglady o swoich rozmówcach równie
    szczerze i ochoczo twarza w twarz wypowiadasz)

  • 32. Data: 2008-08-30 10:11:54
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Misiek" <m...@-...pl> napisał w
    wiadomości news:g9b3tf$ok2$2@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Nie swoich rzeczy tylko swoich pieniędzy (chyba logiczne dlaczego).
    > Ulubionego misia może sobie postawić na kasie.

    No nie wiem... Firma wydaje pieniądze na projekt i wykonanie
    aranżacji stanowiska obsługi klienta, wszystkie detale
    dopracowane i zharmonisowane z wizualizacją całej firmy,
    a tu panienka instaluje swoje prywatne sprzęty: ulubiony miś,
    ulubiony filodendron, akwarium, czajniczek, kubeczek, napoje,
    kilka ramek ze zdjęciami rodziny itp. :)

  • 33. Data: 2008-08-30 10:16:30
    Od: Misiek <m...@-...pl>

    Alek pisze:

> [...]
    > ulubiony filodendron, akwarium, czajniczek, kubeczek, napoje,
    > kilka ramek ze zdjęciami rodziny itp. :)

    Wszystko można sprowadzić do absurdu :) Oczywiście - można sobie
    wyobrazić sobie firmę która zabroni posiadania czegokolwiek, tylko po
    co? O ile zakaz posiadania pieniędzy ma swoje uzasadnienie, to zakaz
    posiadania "czegokolwiek swojego" (w granicach rozsądku) byłby już
    czystą szykaną.

    --
    |-----> Michał "Stiopa" Hubicki <---------------------------|
    | "Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska |

  • 34. Data: 2008-08-30 10:22:17
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Misiek" <m...@-...pl> napisał w
    wiadomości news:g9b744$r0j$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> [...]
    > po co? O ile zakaz posiadania pieniędzy ma swoje uzasadnienie, to
    > zakaz posiadania "czegokolwiek swojego" (w granicach rozsądku) byłby

    Rzecz w tym, że "granice rozsądku" są dość niejednoznaczne, wobec
    czego trudno się tym pojęciem posługiwać w praktyce. Jeśli nic
    to nic - zasada prosta i łatwa do stosowania.

  • 35. Data: 2008-08-30 10:57:16
    Od: Misiek <m...@-...pl>

    Alek pisze:

    > Rzecz w tym, że "granice rozsądku" są dość niejednoznaczne, wobec
    > czego trudno się tym pojęciem posługiwać w praktyce. Jeśli nic
    > to nic - zasada prosta i łatwa do stosowania.

    Hm "granice rozsądku przełożonego"? "Weź zabierz tego fikusa" :)

  • 36. Data: 2008-08-30 11:12:27
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 30 Sie, 12:22, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
    wrote:

    > Rzecz w tym, że "granice rozsądku" są dość niejednoznaczne, wobec
    > czego trudno się tym pojęciem posługiwać w praktyce. Jeśli nic
    > to nic - zasada prosta i łatwa do stosowania.

    Granica sprawnej pracy? bo jak co chwile wywraca kubek z kawa na
    dokumenty to moze by w socjalnym ja pila? albo jak musi co chwile
    przestawiac ramki ze zdjeciami bo na biurka nie ma miejsca na
    dokumenty. Sa badania nad tym jak pracownik jest wydajny i jak mu sie
    pracuje na dobrze zagospdarowanym biurku a jak pracuje gorzej kiedy ma
    rozne rzeczy. Wtedy przelozony moze powiedziec "popsrzataj i ogranicz
    sie do jednej ramki bo masz problemy z szukaniem dokumentow na biurku"
    ale jesli ja sobie rachunki trzymam w szufladzie czy osobnym korytku
    to co im do tego? Jakbym nie chcial zey ktos na nie patrzyl to bym ich
    tam nie trzymal.
    No chyba ze firrmaajest z tych scisle super tajnych gdzie nie mozna
    wiedziec ile zarabia osoba obok albo gdzie mieszka.

  • 37. Data: 2008-08-30 11:18:56
    Od: Misiek <m...@-...pl>

    Alek pisze:

    > Rzecz w tym, że "granice rozsądku" są dość niejednoznaczne, wobec
    > czego trudno się tym pojęciem posługiwać w praktyce. Jeśli nic
    > to nic - zasada prosta i łatwa do stosowania.

    Aha żeby było jasne - przykład z misiem nie był wymyślony. Moja
    koleżanka kasjerka zawsze sobie go sadzała na kasie. Kiedyś ją spytałem
    dlaczego to mi powiedziała "dostałam go od męża na pierwszej randce i
    jak jestem strasznie zmęczona to na niego patrzę i odżywam" Nie sądzisz
    ze z punktu widzenia pracodawcy pracownik który "odżyje" nie jest lepszy
    od zmulonego? Oczywiście to nie jest 2metrowy niedźwiedź tylko maskotka
    taka z 10 cm. I co zakazać?

  • 38. Data: 2008-08-30 11:21:46
    Od: Misiek <m...@-...pl>

    Misiek pisze:
    Nie sądzisz
    > ze z punktu widzenia pracodawcy pracownik który "odżyje" nie jest lepszy
    > od zmulonego?

    Oczywiście "jest lepszy" :)

  • 39. Data: 2008-08-30 11:23:56
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 30 Aug 2008 03:24:34 -0500, witek napisał(a):

    > w pierwszej kolejnosci wypieprzyłbym z pracy kogoś kot po szufladach
    > trzyma dokumenty służbowe.

    Pracowałeś ty kiedyś w biurze?

    Henry

  • 40. Data: 2008-08-30 12:02:08
    Od: Melipone <m...@i...faked>

    rozumiem, że niektórzy z was twierdzą, że nie powinno się trzymać
    jakichś swoich prywatnych papierów, ale nie przeginajmy w stronę
    wydumanych problemów, idę do pracy, opróżniam sobie skrzynkę z listów
    i idę do pracy (powiedzmy że czytam po drodze), w pracy po prostu
    zostawiam swoje papiery celem późniejszego zabrania, za 2, 3 dni -
    wpada kontrola i wpadka, albo... przynoszę do pracy śniadanie i kawę w
    reklamówce (jak kiedyś, mam już 2 takie w szafce), wpada kontrola...
    to mam pytanie, powiedzmy, że kontrola mówi, że to własność firmy
    (szuflada, szafka, biurko) i jest zakaz trzymania takich rzeczy (może
    oprócz kubka) - co będzie jak przyniosę sobie własną szufladę i
    zamontuje w biurku, szuflada jest mi potrzebna do wykonywania pracy
    (trzymania służbowych papierów) - mogę powiedzieć, żę szuflada jest
    moja (w sensie mogę mieć prywatną szufladę jeśli ona służy (pomaga) w
    wykonywaniu mojej pracy)??
    ** Posted from http://www.teranews.com **