  • 21. Data: 2020-12-18 19:31:45
    Temat: Re: stan wojenny
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-12-18 o 07:58, Trefniś pisze:
> [...]
    akaz-przemieszczania-sie-nowe-restrykcje-w-pols,nId,
    4932800

    in/polska/news-kwarantanna-narodowa-od-28-grudnia-za
    mkniete-beda-hotele-sto,nId,4932780

    > Animką już rządzą obcy...

    Mną nikt nie rządzi.Nie jestem afroamerykanką, czasy niewolnictwa już
    dawno się skończyły.
    Zresztą ci obcy to z jakiej partii?

    --
    animka

  • 22. Data: 2020-12-18 20:19:13
    Od: Mordoklejek Zygzakowaty <m...@g...com>

    piątek, 18 grudnia 2020 o 03:01:07 UTC+1 Animka napisał(a):

    > Podobno rząd będzie zdymisjowany, a do Polski wkroczy obce wojsko, żeby
    > mieć kontrolę. Będzie Rząd tymczasowy.

    Też coś o tym słyszałem. Wojsko niemieckie i belgijskie ma wkroczyć.

    https://e100.eu/pl/blog/news/godzina-policyjna-w-bel
    gii-oraz-lombardii

  • 23. Data: 2020-12-18 20:21:05
    Od: Mordoklejek Zygzakowaty <m...@g...com>

    Trefniś napisał(a):

    > Animką już rządzą obcy...

    Może tak, może nie.

    The Aliens Asked Not To Be Revealed, Humanity Not Yet Ready
    https://www.jewishpress.com/news/media/former-head-o
    f-israels-space-program-the-aliens-asked-not-to-be-r
    evealed-humanity-not-yet-ready/2020/12/05/

  • 24. Data: 2020-12-18 21:39:10
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.12.2020 o 17:15, J.F. pisze:
    > No nie wiem. Z tej tradycyjnej niemieckiej solidnosci i karnosci, to IMO
    > niewiele zostalo.

    Zostało wszystko. Tylko odsetek Niemców w społeczeństwie spada.

    > Ale ja gdzies w otoczeniu informatykow mam kontakty :-)

    I to pewnie nie niemieckich, a mieszkających tam.

    > Widac pare lat amerykanskiej okupacji skutecznie denazyfikuje :-)

    Ja znam Niemcy lat 70-tych. Jak znajomy zostawił teczkę z portfelem w
    autobusie i nie powiadomił Policji, to dostał mandat, bo brak takiego
    zawiadomienia skutkował tym, ze Policja nie mogła odzyskać utraconego
    mienia i mogło się okazać, że złodziejowi by się udało.

    > Moze po prostu tam policjant prosi, a obywatel czuje, ze to dla jego
    > dobra, albo rzad nie naduzywa, to obywatel sie nie musi pytac "jakim
    > prawem".

    W Polsce też tak jest, jak trafisz na obcokrajowca. Zresztą Polacy
    powoli też się uczą.

    --
    Robert Tomasik

  • 25. Data: 2020-12-19 11:42:21
    Od: Kviat

    > W Polsce też tak jest, jak trafisz na obcokrajowca.

    Ale to dlatego, że to obcokrajowiec i nie zna polskiej milicji, a nie
    dlatego, że polska milicja cieszy się zaufaniem.

    > Zresztą Polacy
    > powoli też się uczą.

    Ostatnio uczą się szybko.
    A w zasadzie, to milicja ich uczy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 26. Data: 2020-12-21 09:56:58
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Niemcy, to dość specyficzny naród. Nie zdziwił bym się, jakby to była po
    > prostu "prośba" i wszyscy się do niej zastosowali. Tam, gdy rząd,
    > policjant o coś proszą, to nikt nie pyta nikt "na jakiej podstawie".

    Ale jak wyjdzie chryja, to się okazuje, że zawsze jakieś oficjalne
    rozkazy były.

    --
    Liwiusz

  • 27. Data: 2020-12-21 13:08:29
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    > Niemcy, to dość specyficzny naród. Nie zdziwił bym się, jakby to była po
    > prostu "prośba" i wszyscy się do niej zastosowali. Tam, gdy rząd,
    > policjant o coś proszą, to nikt nie pyta nikt "na jakiej podstawie".

    Otóż nieprawda:
    https://www.dw.com/pl/niemcy-demonstracja-za-zgod%C4
    %85-trybuna%C5%82u-konstytucyjnego/a-53175781

    Ja bym upatrywał to jednak w tym, że władza w niemczech jest bliżej ludzi

    --
    http://zrzeda.pl