  • 1. Data: 2008-06-25 10:04:29
    Temat: stało się! Książka o Wałęsie już w Internecie
    Od: spinacz-biurowy <l...@g...pl>

    Znów okazało się, że IPN cieknie. W poniedziałek w księgarniach pojawiła się
    książka o współpracy Lecha Wałęsy z bezpieką, a już w środę podobno można
    ją znaleźć w sieci i to w formie gotowej do druku - czytamy na Salon24.pl.

    Książka została wydana tylko w 4 tys. egzemplarzy. Nakład w stolicy
    wyczerpał się już około 14 w poniedziałek. Do Bydgoszczy podobno trafiło
    tylko kilka egzemplarzy wykupionych "na pniu". 7 lipca ma się pojawić
    kolejna partia.

    Jednak jakaś dobra dusza z IPN (bądź drukarni) postanowiła oszczędzić
    czekania i 65 złotych (cena katalogowa) publikując książkę w sieci. Jeden z
    salonowych komentatorów podał około północy link do PDF-a z książką,
    zabezpieczonego dowcipnie hasłem "jutrzenka".

    Dokument jest chroniony hasłem, zaszyfrowany i zabezpieczony przed
    modyfikacjami, przy czym podobno zabezpieczenia oferowane przez pliki PDF i
    program je odczytujący nie są idealne - pisze autor informacji.
    (mj)
    http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Ksiazka-o-Lec
    hu-Walesie-dostepna-w-internecie,wid,10089186,wiadom
    osc.html

  • 2. Data: 2008-06-25 10:12:48
    Temat: Re: stało się! Książka o Wałęsie już w Internecie
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Generalnie ta książka POWINNA być wydana także w formie e-booka.
    JaC

    -----

  • 3. Data: 2008-06-25 10:14:13
    Od: Marian <m...@a...pl>

    spinacz-biurowy wrote:
    > Znów okazało się, że IPN cieknie. W poniedziałek w księgarniach pojawiła się
    > książka o współpracy Lecha Wałęsy z bezpieką, a już w środę podobno można
    > ją znaleźć w sieci
    od lat kupuje ksiazki w sieci, czasem zanim maja premiere w analogowych
    ksiegarniach ;)

    no i?

    ;)

  • 4. Data: 2008-06-25 11:29:03
    Od: qwerty <q...@p...fm>

    spinacz-biurowy pisze:
    > Dokument jest chroniony hasłem, zaszyfrowany i zabezpieczony przed
    > modyfikacjami, przy czym podobno zabezpieczenia oferowane przez pliki PDF i
    > program je odczytujący nie są idealne - pisze autor informacji.

    3 kliknięcia i hasło zdjęte - nawet jak się go nie zna. :)

  • 5. Data: 2008-07-11 07:06:47
    Od: "Marek C." <p...@i...pl>

    Dnia 2008-06-25 spinacz-biurowy nasmarował:

    Do pobrania: http://www.sendspace.pl/file/dc8xEkJu/ , hasło: "jutrzenka".

    To się będzie działo :)

    Pozdrawiam.
    Marek