  • 11. Data: 2011-06-07 19:49:18
    Temat: Re: stalking, a windykacja dlugu
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 07.06.2011 12:28, Maddy wrote:
    > Jak kogoś nękali a on cięgle nie płaci, to go będą na pewno nękać dalej.
    > Wiec widać się kolega już przygotowuje do walki.

    Mało to na grupie było nt. wierzytelności spornych od TP SA albo Canal+?
    Tak więc nie wiem dlaczego zakładasz istnienie jakiegokolwiek długu w ogóle.

    Będzie na pewno pewien bat na windykatorów, których jedynym orężem jest
    nękanie a którzy nie mają żadnych instrumentów do egzekucji długu,
    często spornego.

  • 12. Data: 2011-06-07 23:18:49
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Maciek. in news:isl7rt$mos$1@news.onet.pl
    [..........]
    > wierzytelność jest sporna + przedawniła
    > się (....)

    tak przy okazji: kiedy wierzytelnosc przedawnia sie?

  • 13. Data: 2011-06-07 23:22:21
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    mi in news:islvbu$qms$1@news.onet.pl
    [..................]
    > Będzie na pewno pewien bat na windykatorów, których jedynym orężem jest
    > nękanie a którzy nie mają żadnych instrumentów do egzekucji długu, często
    > spornego.

    mozesz precyzyjniej?
    (czegos nie rozumiem: windykatorzy nie maja zadnych instrumentow prawnych by
    odzyskac dlug? firma skupujaca dlugi nie ma instr. _prawnych_ by odzyskac
    dlug? A _sprawa_sądowa_ ?)

  • 14. Data: 2011-06-08 05:42:57
    Od: "Nostradamus" <l...@w...pl>

    Użytkownik "1634Racine" napisał w wiadomości grup

    >W koncu istnieje higieniczny sposob odzyskania dlugu: pierwszy ruch -
    >zawiadomienie o koniecznosci zwrotu dlugu, drugi ruch - sąd.

    Biorąc pod uwagę interes wierzyciela drugim ruchem powinien być plaskacz w
    ryja ;)

  • 15. Data: 2011-06-08 07:55:06
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-06-07 15:42, PesTYcyD pisze:
    > "pana/pani sąsiad jest nierzetelnym dłużnikiem radziłbym nie pożyczać mu
    > pieniędzy bo może pan / pani ich nie odzyskać. Dziękuję i życzę miłego
    > dnia" ;D

    No to u mnie już by taki dostał mopem po łbie;) U mnie w bloku mieszkają
    starsze osoby i jak je znam to albo babcia by nie dosłyszała, albo
    poleciał by tekst: spierdalaj domokrążco, nic od ciebie nie kupię;) W
    moim przypadku to byłaby kiepska technika;) Ale tylko teoretyzuję, bo
    długów nie mam przynajmniej na razie;)

  • 16. Data: 2011-06-08 08:24:18
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Tomaszek" <t...@o...pl>

> [...]
    > przypadku to byłaby kiepska technika;) Ale tylko teoretyzuję, bo długów

    Może nie wiesz, że masz :-)

  • 17. Data: 2011-06-08 09:07:39
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Nostradamus in news:isn253$1t86$1@opal.icpnet.pl
    > Użytkownik "1634Racine" napisał w wiadomości grup
    > Biorąc pod uwagę interes wierzyciela drugim ruchem powinien być plaskacz
    > w ryja ;)

    jesli masz na mysli, że w rekawiczkach co najmniej chirurgicznych - to jest
    to inna propozycja higieny :)

  • 18. Data: 2011-06-08 09:17:19
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.06.2011 01:22, 1634Racine pisze:

    > mozesz precyzyjniej?
    > (czegos nie rozumiem: windykatorzy nie maja zadnych instrumentow
    > prawnych by odzyskac dlug? firma skupujaca dlugi nie ma instr.
    > _prawnych_ by odzyskac dlug? A _sprawa_sądowa_ ?)

    Po przedawnieniu - w uczciwy sposób nie do wygrania.

    A większość windykatorów posuwających się do takich metod kupuje właśnie
    przedawnione.

  • 19. Data: 2011-06-08 10:15:20
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Jun 2011, 1634Racine wrote:

    > Maciek. in news:isl7rt$mos$1@news.onet.pl
    > [..........]
    >

    > tak przy okazji: kiedy wierzytelnosc przedawnia sie?

    Nie ma jednej odpowiedzi - zależy co jest jej źródłem.
    Rok, dwa, trzy, dziesięć...
    Zależy czy to z weksla, zapłaty za usługę, czynności
    "niegospodarczej" itede.

    pzdr, Gotfryd

  • 20. Data: 2011-06-08 13:11:08
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-06-08 10:24, niusy.pl pisze:
    > Może nie wiesz, że masz :-)

    Jestem kawalerem, matka nie ma długów, ojciec nie żyje - spadek
    odrzucony. Po pijaku kredytu nie brałem... to chyba nie mam;) Jeszcze
    jakieś możliwości?