  • 31. Data: 2011-05-20 20:48:25
    Temat: Re: stacje franczyzowe, a źródło paliwa
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin cbnet

  • 32. Data: 2011-05-20 20:49:19
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-05-19 23:43, CUT_INZ pisze:

    > Wiesz, Orlen dziś przywiezie paliwo za ok 4,91 brutto. Inne firmy
    > (pośrednicy) przywożą nawet za 4,87... Ciekawe. Nie?

    Ale co w tym ciekawego? Ze posrednik majacy paliwo z orlenu taniej ci je
    przywiezie niz sam orlen? Widocznie ma taniej rozpisany transport lub
    inne ceny hurtowe. Ja nie widze w tym nic wiecej ciekawego.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 33. Data: 2011-05-20 20:51:42
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin Tomasz Chmielewski

  • 34. Data: 2011-05-20 21:01:27
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Czy twoja przepompownia miała monopol na te wszystkie
    cysterny, które napełniałeś?

    Czy te cysterny zaopatrywały tylko niektórych odbiorców,
    czy wg własnej polityki?

    Twoja wiedza jest cenna, ale czy pozwala miarodajnie
    i kompleksowo ocenić sytuację?

    --
    CB

  • 35. Data: 2011-05-20 21:03:50
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Popracuj trochę dla odmiany głową sam.

    --
    CB

    [...]

  • 36. Data: 2011-05-20 21:06:03
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    On 20.05.2011 22:47, cbnet wrote:
    > Niektórzy arabscy studenci w akademikach _uparcie_ stają w butach |
    > na desce klozetowej korzystając z klozetu. |
    > Twierdzą przy tym, że taki sposób korzystania z sedesu jest bardziej | To
    jakis atawizm, ze tak wiele rzeczy kojarzy sie tobie z defekacja?

  • 37. Data: 2011-05-20 21:43:00
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Twoja błyskotliwość i inteligencja sprawia, że nie czuję się
    na siłach by dotrzymywać ci kroku.

    Za to mogę ci dac radę: idź na dziwki i nie p*ol tyle bez sensu. ;)

    --
    CB

    Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <t...@n...wpkg.org> napisał w wiadomości

    [...]

  • 38. Data: 2011-05-20 22:02:22
    Od: to <t...@a...xyz>

    dawno nie byłeś

    begin cbnet

    doświadczenia? To chyba

    > Za to mogę ci dac radę: idź na dziwki i nie p*ol tyle bez sensu. ;)

    Radzisz z

  • 39. Data: 2011-05-20 22:23:40
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Ściśle: z dupy.

    Masz jeszcze jakieś pytania...?

    --
    CB

  • 40. Data: 2011-05-21 07:29:53
    Temat: Re: stacje franczyzowe, a zrodlo paliwa
    Od: MMS <n...@S...interia.pl>

    W dniu 2011-05-20 13:44, Massai pisze:

    > Właśnie że TAK.

    Coś w tym jest, bo zwróciłem kiedyś uwagę po zapłaceniu kartą za paliwo
    na Neste, że na koncie w tytule miałem coś bodajże z Orlenem.