  • 1. Data: 2005-02-28 19:53:53
    Temat: sprzedaż firmy czy produktu?
    Od: "nurich" <n...@t...pl>

    Witam sznownych grupowiczów,
    szukam pewnej porady prawnej, tzn dobrego pomysłu. Mam zarejestrowaną DG,
    zajmuję się udostepnianiem internetu drogą radiową. Sieć kilkudziesięciu
    klientów wraz z całym sprzętem. Interes dochodowy. Chce to sprzedać za jak
    najlepszą cenę i jak najmniej stracić. Jak to załatwić aby nie zeżarł mnie
    podatek od dużego dochodu? Jakie są rozwiązania prawne?

  • 2. Data: 2005-02-28 21:19:12
    Temat: Re: sprzedaż firmy czy produktu?
    Od: "jarmulowicz krzysztof" <j...@p...fm>

    Od podatku to chyba trudno ci bedzie uciec. Opodatkowane jest to co
    otrzymasz a wiec niezaleznie od tego czy to w formie FV czy tez umowy
    zlecenia.Chyba ze jaks spolka z o.o. ty dostajesz np. 50% i wkladasz aby je
    oplacic siec sprzedazy oni kase. Potem oni odkupuja udzialy to i tak placisz
    podatek wiec - moze to jest jakis pomysl. Trzaby sie zastanowic jak wycenic
    twoj wklad - czyli koszty i cene sprzedazy udzialow.
    To taki luzny bardzo pomysl.

  • 3. Data: 2005-02-28 22:15:30
    Od: Arek <a...@e...net>

    nurich rzecze:
    >[..]
    > Jak to załatwić aby nie zeżarł mnie podatek od dużego dochodu?
    > Jakie są rozwiązania prawne?

    A jaki masz problem, żeby załatwić to pod stołem???
    Przecież nawet setka klientów nie jest więcej warta niż 30-50 tys.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.hipnoza.info

  • 4. Data: 2005-03-01 09:00:44
    Od: "nurich" <n...@t...pl>

    > nurich rzecze:
    >
    > A jaki masz problem, żeby załatwić to pod stołem???
    > Przecież nawet setka klientów nie jest więcej warta niż 30-50 tys.

    Warta jest troche więcej ze względu na lokalizację. A obawiam sie że nie
    znajde klienta do transakcji na czrnoe, poneważ to zawsze są koszty
    poczatkowe itp, itd..