  • 1. Data: 2008-03-06 11:06:24
    Temat: sprzeciw od nakazu zapłaty - forma
    Od: "Iza" <d...@o...pl>

    dostałam nakaz zapłaty w postępowaniu upominawczym, chcę wnieść sprzeciw bo
    sprawa się przedawniła (usługi telefoniczne za rok 2002)ale w pouczeniu Sąd
    napisał, że "jeżeli pozew wniesiono na urzędowym formularzu, wniesienie
    sprzeciwu wymaga również zachowania tej formy". Załączony do nakazu odpis pozwu
    jest na formularzu podobnym do PITów, czy ja aby wnieść sprzeciw również muszę
    wypełnić taki Sądowy PIT, czy wystarczy, że napiszę zwykłe pismo

  • 2. Data: 2008-03-06 11:16:11
    Temat: Re: sprzeciw od nakazu zapłaty - forma
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Thu, 06 Mar 2008 12:06:24 +0100, Iza napisał(a):

    > Załączony do
    > nakazu odpis pozwu jest na formularzu podobnym do PITów, czy ja aby
    > wnieść sprzeciw również muszę wypełnić taki Sądowy PIT, czy wystarczy,
    > że napiszę zwykłe pismo

    Musisz wybrać coś stąd
    http://ms.gov.pl/sprawy_cywilne/sprawy_cywilne.php

    Zapewne jest to SP ale zaraz koledzy bieglejsi w papierkach poprawią
    jakby co.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Wszystko, co chcielibyście wiedzieć o prawie, ale wstydzicie się zapytać

  • 3. Data: 2008-03-06 11:17:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Iza pisze:
> [...]
    > jest na formularzu podobnym do PITów, czy ja aby wnieść sprzeciw również muszę
    > wypełnić taki Sądowy PIT, czy wystarczy, że napiszę zwykłe pismo

    Musi być "na picie". Wzór masz tutaj:
    http://www.ms.gov.pl/sprawy_cywilne/form5_sp.rtf

    --
    Pozdrawiam!