  • 41. Data: 2013-07-11 21:50:14
    Temat: Re: spór z wodociągami
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Jul 2013, animka wrote:

    > Może nie płacił za wodę, to wodociągi go odcięły od tej wody i zaplombowały
    > licznik, więc nie podpowiadaj mu jakie wykroczenie ma popełnić.

    Jakby jeszcze nauka czytania była w Polsce obowiązkowa, o ile
    życie byłoby prostsze ;>

    pzdr, Gotfryd

  • 42. Data: 2013-07-11 22:04:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 11 Jul 2013, p47 wrote:

    > Wtedy ta wymiana zaworu wydawała się niewinna,- ot, sztuka za sztukę, bo im
    > tak technicznie jest łatwiej.

    Nauczyli się od bankowców...
    Zmiana w regulaminie z "brak opłat" na "opłata 0 zł" skutkuje zawsze
    alarmem na .banki, bo działa podobnie :> (wygląda niewinnie)

    > Nie widziałem żadnej wtedy potrzeby, aby upierać się

    No. Mało kto by widział, pocieszenie takie, że na Twojej stracie
    pół Polski się czegoś mogło nauczyć (jakby chciało).

    pzdr, Gotfryd

  • 43. Data: 2013-07-11 22:06:34
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-07-11 21:49, PM pisze:

    > To chyba Ty nie zrozumiałeś :)

    Chyba zrozumiał.

    > Jego byt nie zmienił się zbytnio, bo rozmowy w dalszym ciągu są
    > nagrywane, ale tym razem dla celów wewnętrznych - teraz firma
    ^^^ ^^^^^ ^^^ ^^^^^ ^^^^^^^^^^^^

    A podasz ten zniknięty przepis co powodował, że nagrania były z
    mocy ustawy ?

    > A do przedmówcy, to po primo spuść trochę z tonu, bo nie jesteś
    > kolego pod budką z piwem, a po drugie primo przejrzyj sobie sam
    > 100 ustaw, zacząłbym od tej gdzie jest mowa o ratownictwie i
    > dozwolonych sposobach monitoringu(pewnie coś z bajki
    > mswia/telkom). Ja nie mam na to najmniejszej ochoty, ani czasu
    > żeby szukać wygasłych przepisów.

    No to informuję cie, że takiego przepisu nie ma. Wbijasz na psp
    i pieprzysz takie farmazony, które ktoś potem będzie na swoje
    nieszczęście powielał.

    Więc jeśli twierdzisz, że JEST lub BYŁ taki przepis - wskaż go,
    albo odszczekaj, bo przez "urban legend" jest w pożyciu
    społecznym więcej kłopotów niż pożytku.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 44. Data: 2013-07-11 22:11:25
    Od: p47 <k...@w...pl>

    > Jakby jeszcze nauka czytania była w Polsce obowiązkowa, o ile
    > życie byłoby prostsze ;>

    Czytać to ona pewno umie (skoro pisze),- cały problem jednak ze
    zrozumieniem przeczytanego (a w moich postach zdanie dłuższe niż
    3-wyrazowe;-), a na to lekarstwa nie ma..

    ;-)

  • 45. Data: 2013-07-11 22:23:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Warszawie SA
    > Pl. Starynkiewicza 5
    > 02-015 Warszawa
    >

    > Wezwanie przedprocesowe,
    (...)

    Że tez Ci sie chciało tak dużo pisać. Wydaje mi sie kluczowe przywrócenie
    poprzedniego stanu zgodnego z prawem, czyli Twojego zaworu
    nieoplombowanego. Bo jest Twój i nie dawałeś go nikomu. To, co sobie będą
    przed zaworem robić, zakładać czy zdejmować plomby, to już ich sprawa.

  • 46. Data: 2013-07-11 23:02:15
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-07-11 22:23, Robert Tomasik pisze:

    > Że tez Ci sie chciało tak dużo pisać. Wydaje mi sie kluczowe

    I forma zabiła treść ...

    Skąd to się bierze w narodzie, że chcą jak najmądrzejsze
    przekazy na papier przelewać, a potem czytelnik nie ma pojęcia o
    co tak naprawdę wnosi człek.

    Żeby choć wypunktował na początku jak krowie na rowie żądania a
    potem je "uzasadnił" jeśli czuje potrzebę pisania wierszy.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 47. Data: 2013-07-11 23:13:05
    Od: m <m...@g...com>

    > Pod warunkiem, że masz wystarczającą długość rury do pierwszego
    > rozgałęzienia lub "wejścia w ścianę".

    pkt 2.c milcząco to zakłada.

    p. m.

  • 48. Data: 2013-07-12 02:00:21
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jakby jeszcze nauka czytania była w Polsce obowiązkowa, o ile
    > życie byłoby prostsze ;>

    zostaw animke w spokoju
    dodaje kolorytu!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Miłość jest tryumfem wyobrażni nad inteligencją."

  • 49. Data: 2013-07-12 02:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@x...xx napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > A do przedmówcy, to po primo spuść trochę z tonu

    A gdzie znalaześ informację, że ten przepis rok temu zniknął?
    Tez od kolegi?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

  • 50. Data: 2013-07-12 02:06:35
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-07-12 02:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail s...@s...com.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co