  • 11. Data: 2006-07-28 11:04:28
    Temat: Re: spłata długów osoby trzeciej
    Od: twiza <i...@a...pl>

    kam napisał(a):

    > można było odrzucić spadek albo przyjąć z dobrodziejstwem inwentarza
    > jeśli tak nie było - odpowiadasz w pełnej wysokości, swoim majątkiem
    > osobistym (odrębnym) i wynagrodzeniem za pracę lub z innej działalności
    > zarobkowej
    > mąż nie odpowiada (art.41 kodeksu rodzinnego i opiekuńczego)
    >
    > KG

    czy moge w takim razie podac do sadu ojca o zwrot w takim razie
    wszystkiego po zmarłej osobie. tak zeby nie stracic na tym jesli
    wszystkie rzeczy tam sie znajduja( w domu ojca)

    --
    ...człowiek lubi wprowadzać gdzie indziej to, co posiada u siebie...

    Montesquieu

  • 12. Data: 2006-07-28 11:06:05
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "kam" <#k...@w...pl#> napisał
    > można było odrzucić spadek albo przyjąć z dobrodziejstwem inwentarza

    Może jeszcze zdąży? Jak długo ciągnie się ta sprawa? Wtedy odpowiadałaby do
    wysokości spadku za długi.

  • 13. Data: 2006-07-28 11:08:24
    Od: twiza <i...@a...pl>

    Piotr [trzykoty] napisał(a):
    > Użytkownik "kam" <#k...@w...pl#> napisał
    >
    > Może jeszcze zdąży? Jak długo ciągnie się ta sprawa? Wtedy odpowiadałaby do
    > wysokości spadku za długi.

    niestety mineły 3 lata od smierci, a ja dopiero teraz dowiaduje sie ze
    za cos bede spłacac długi

  • 14. Data: 2006-07-28 11:09:50
    Od: twiza <i...@a...pl>

    Piotr [trzykoty] napisał(a):
    > Użytkownik "kam" <#k...@w...pl#> napisał
    >
    > Może jeszcze zdąży? Jak długo ciągnie się ta sprawa? Wtedy odpowiadałaby do
    > wysokości spadku za długi.

    dzisiaj była pierwsza rozprawa w ktorej uczestniczył ojciec o rozczenie
    zwrotu długów

  • 15. Data: 2006-07-28 11:11:54
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    twiza napisał(a):
    > niestety mineły 3 lata od smierci, a ja dopiero teraz dowiaduje sie ze
    > za cos bede spłacac długi

    liczy się nie od śmierci, a od chwili gdy dowiedziałaś się, że
    dziedziczysz (a więc o odrzuceniu spadku przez ojca)

    KG

  • 16. Data: 2006-07-28 11:22:02
    Od: twiza <i...@a...pl>

    kam napisał(a):

    > liczy się nie od śmierci, a od chwili gdy dowiedziałaś się, że
    > dziedziczysz (a więc o odrzuceniu spadku przez ojca)
    >
    > KG
    to mineło 2,5 roku :(

    pozdrawiam twiza

  • 17. Data: 2006-07-28 11:23:12
    Od: twiza <i...@a...pl>

    twiza napisał(a):

    > to mineło 2,5 roku :(
    >
    > pozdrawiam twiza

    a jak udowodnic ze dowiedzialam sie teraz ? ze odrzucił spadek kiedys tam?

  • 18. Data: 2006-07-28 12:25:01
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 28.07.2006, o godzinie 12.49.03, na pl.soc.prawo, twiza napisał(a):

    > jestem wnuczka dziedziczaca spadek, syn sie z rzekl spadku, wiec i takze
    > zrzekł sie długów

    Syn się zrzekł, a Ty nie możesz?

    --
    Pozdrawiam,