  • 61. Data: 2011-02-14 07:02:36
    Temat: Re: spis powszechny
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> napisał

    > To jak już wiesz możesz podjąć dalsze decyzje :-)

    Jak ja wiem że to rachmistrz to rachmistrz wie że to ja.
    W tym momencie decyzja jest już tylko taka: albo podejmuję
    współpracę albo podpadam pod przepisy karne.

  • 62. Data: 2011-02-14 07:44:07
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Jak ja wiem że to rachmistrz to rachmistrz wie że to ja.

    A potem okazuje się, że ten rachmistrz to oszust jest i z pijanym kolegą
    przez domofon gadał.

    > W tym momencie decyzja jest już tylko taka: albo podejmuję
    > współpracę albo podpadam pod przepisy karne.

    Jasne

  • 63. Data: 2011-02-14 07:45:07
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    > Masz jakiś powód by obsesyjnie unikać kontaktów z obcymi ludźmi?

    Wydaje mi się, że to oczywiste. Obcy są a nie swoi :-)

  • 64. Data: 2011-02-14 08:22:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jotte" napisał w wiadomości grup
    > Trzeba być skończonym idiotą, żeby takich informacji udzielać obcym osobom i
    > to w dodatku za darmo.

    O co ci chodzi?

  • 65. Data: 2011-02-14 09:57:57
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > O co ci chodzi?
    Przecież napisałem.

    --
    Jotte

  • 66. Data: 2011-02-14 12:25:30
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> writes:

    > A tu ustawa, zakres pytań znajdziesz w załączniku nr 1 (na str. 6):
    > http://www.stat.gov.pl/cps/rde/xbcr/gus/ustawa_nsp20
    11_04032010.pdf
    > Trzeba być skończonym idiotą, żeby takich informacji udzielać obcym
    > osobom i to w dodatku za darmo.

    Co to znaczy za darmo? Panstwo ma obywatelom placic za odpowiadanie w
    spisie? A skad wezmie pieniedze? Panstwo to my.

    MJ

  • 67. Data: 2011-02-14 12:36:24
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > Co to znaczy za darmo? Panstwo ma obywatelom placic za odpowiadanie w
    > spisie?
    Mówił mi ktoś, że to są cenne informacje. Jak cenne to płacić. Nie rozdaję
    za darmo cennych rzeczy.

    > A skad wezmie pieniedze?
    Co mnie to obchodzi?
    Państwo obchodzi skąd ja wezmę kasę na podatek od nieruchomości?

    > Panstwo to my.
    No to płać.

    --
    Jotte

  • 68. Data: 2011-02-14 12:49:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-02-14 13:36, Jotte pisze:

    > Państwo obchodzi skąd ja wezmę kasę na podatek od nieruchomości?

    <jotte mode on> było nie kupować nieruchomości, jak cię nie stać na
    podatek </jotte mode on>

    --
    Liwiusz

  • 69. Data: 2011-02-14 12:53:02
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > <jotte mode on> było nie kupować nieruchomości, jak cię nie stać na
    > podatek </jotte mode on>

    Syntax error.

    --
    Jotte

  • 70. Data: 2011-02-14 12:57:33
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Spis jest powszechny.

    Chcesz takiej ustawy:

    1. naklada sie podatek pogłówny 1000 zl.
    2. przeznacza sie z tej kwoty 200 zl na obsluge operacji.
    3. wyplaca sie kazdemu obywatelowi 800 zl za udzial w spisie
    powszechnym.

    MJ