  • 51. Data: 2014-12-25 18:50:44
    Temat: Re: spadek w przyszłości :)
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-25 o 17:28, RadoslawF pisze:

    > To że jakąś umowę nie uważam za normalną nie oznacza że
    > nie potrafię sobie jej wyobrazić. To że udajesz że wiesz
    > co potrafię a czego nie potrafię i co gorsza publicznie
    > to ogłaszasz dowodzi jedynie twojej głupoty.

    To, że normalną umowę uważasz za nienormalną dowodzi tylko twojej głupoty.

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2014-12-25 18:52:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-25 o 17:39, RadoslawF pisze:

    > Bardziej merytoryczny niż twoje teksty na temat tego
    > co potrafię lub nie.

    > Bo chęć deklaracji czegoś do czego nie ma praw u normalnych ludzi
    > budzi zdziwienie.

    Czyli czego? Chęć deklaracji otrzymanych w spadku wierzytelności uważasz
    za coś dziwnego?

    > Co więcej już w tym wątku miałem okazję odpowiedzieć
    > na to pytanie więc za drugim razem pozwoliłem sobie odpowiedzieć
    > własnym pytaniem.

    > W dalszym ciągu twierdzę że na zadane pytanie odpowiedziałem.
    > Na to które ty sobie wymyśliłeś ale nie zadałeś z oczywistych
    > względów nie odpowiedziałem.

    Pytanie było: "co muszę deklarować".
    Twoja odpowiedź: "dlaczego chcesz deklarować nieruchomość?"

    --
    Liwiusz

  • 53. Data: 2014-12-26 00:38:18
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2014-12-25 o 18:52, Liwiusz pisze:

    > Czyli czego? Chęć deklaracji otrzymanych w spadku wierzytelności uważasz
    > za coś dziwnego?

    A skąd informacja że sporną nieruchomość otrzymał w spadku ?
    Ja podejrzewam żę ktoś jej nie otrzymał i dlatego sprawa
    trafiła do sądu.

    > Pytanie było: "co muszę deklarować".
    > Twoja odpowiedź: "dlaczego chcesz deklarować nieruchomość?"

    Ale najważniejszego niestety zabrakło.
    Deklaruje się to co się otrzymało a nie to na co się liczyło i o
    co dopiero się walczy w sądzie.

    Pozdrawiam

  • 54. Data: 2014-12-26 00:40:00
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Ale moim zdaniem nie jako spadek, bo wyrok będzie w stosunku do nich,a
    > nie do zmarłego spadkodawcy.

    Wyrok da (lub nie) spadkobiercom i to spadkobiercy będą
    zgłaszać do urzędu. Spadkodawca jest już wspomnieniem.

    Pozdrawiam

  • 55. Data: 2014-12-26 00:42:50
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2014-12-25 o 18:50, Liwiusz pisze:

    > To, że normalną umowę uważasz za nienormalną dowodzi tylko twojej głupoty.

    Twojej głupoty dowodzi brak argumentów, wymyślanie sobie
    co potrafię lub nie sobie wyobrazić a na koniec insynuacja
    głupoty. W dwóch kolejnych postach przedstawiłeś się
    nieźle czytającym.

    Pozdrawiam

  • 56. Data: 2014-12-26 09:22:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-26 o 00:38, RadoslawF pisze:

    > A skąd informacja że sporną nieruchomość otrzymał w spadku ?

    Ciężko się dyskutuje z kimś, dla kogoś, dla kogo wierzytelności to
    nieruchomości.

    > Ja podejrzewam żę ktoś jej nie otrzymał i dlatego sprawa
    > trafiła do sądu.

    Dobrze podejrzewasz, ale złe wnioski wyciągasz.

    > Ale najważniejszego niestety zabrakło.
    > Deklaruje się to co się otrzymało a nie to na co się liczyło i o
    > co dopiero się walczy w sądzie.

    Zatem było pytanie: czy trzeba deklarować otrzymane wierzytelności. Czy
    mam wytłumaczyć czym tutaj są te wierzytelności?

    --
    Liwiusz

  • 57. Data: 2014-12-26 09:23:15
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-26 o 00:42, RadoslawF pisze:
    > Twojej głupoty dowodzi brak argumentów, wymyślanie sobie
    > co potrafię lub nie sobie wyobrazić a na koniec insynuacja
    > głupoty. W dwóch kolejnych postach przedstawiłeś się
    > nieźle czytającym.

    Mało mnie obchodzą zarzuty wobec mnie osoby która nie rozumie słowa
    wierzytelności, a udziela się na grupie prawnej.

    --
    Liwiusz

  • 58. Data: 2014-12-26 23:15:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2014-12-26 o 09:22, Liwiusz pisze:

    > Ciężko się dyskutuje z kimś, dla kogoś, dla kogo wierzytelności to
    > nieruchomości.

    Wątkotwórca pisał o sprawie o nieruchomość a nie wierzytelność.

    > Dobrze podejrzewasz, ale złe wnioski wyciągasz.

    To szkoda ze nie napisałeś jakie według ciebie powinienem
    wyciągnąć ?

    > Zatem było pytanie: czy trzeba deklarować otrzymane wierzytelności. Czy
    > mam wytłumaczyć czym tutaj są te wierzytelności?

    A skąd informacja że wierzytelność była w spadku ?
    Zrozumiałeś że błądzisz i usiłujesz zmienić temat dyskusji
    na taki który lepiej znasz ?

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2014-12-26 23:20:28
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2014-12-26 o 09:23, Liwiusz pisze:

    > Mało mnie obchodzą zarzuty wobec mnie osoby która nie rozumie słowa
    > wierzytelności, a udziela się na grupie prawnej.

    Zarzuty osoby która rozumie słowo wierzytelności ale nie widzi
    jej zastosowanie w omawianym temacie też cie nie interesuje
    bo to obnaży twoją niewiedzę.
    Wątkotwórca pisał że walka jest o nieruchomość a nie o
    świadczenia jakie za nią ktoś zobowiązał się płacić.
    Dotarło czy dalej będziesz udawał że tego nie zauważyłeś ?

    Pozdrawiam

  • 60. Data: 2014-12-27 00:16:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-26 o 23:15, RadoslawF pisze:

    > Wątkotwórca pisał o sprawie o nieruchomość a nie wierzytelność.

    > A skąd informacja że wierzytelność była w spadku ?
    > Zrozumiałeś że błądzisz i usiłujesz zmienić temat dyskusji
    > na taki który lepiej znasz ?

    Niestety, ma twoją nieumiejętność czytania nic nie poradzę. Mogę tylko
    odesłać do pierwszego postu tego wątku i polecić pomoc kogoś, kto umie
    czytać. Podpowiem tylko że nic o nieruchomości tam nie ma, w
    przeciwieństwie do prawa do wypłaty wierzytelności.

    Liwiusz