  • 1. Data: 2002-10-23 20:06:40
    Temat: spadek - pelnomocnictwo?
    Od: Iksow <i...@p...onet.pl>

    Witam,

    Potrzebna mi jest tresc pelnomocnictwa do reprezentowania
    w sprawie spadkowej w ktorym oswiadczajacy daje komus pelne
    pelnomocnictwo do reprezentowania go w sprawie spadkowej
    oraz do pelnego rozporzadzania
    majatkiem nabytym w tej sprawie spadkowej
    (zeby pelnomocnik mogl sprzedac lub dac lub zrobic dzial spadku
    majatku nabytego w spadku).

    Musze to oswiadczenie wyslac za granice, zeby osoba mogla zlozyc
    takie oswiadczenie w konsulacie polskim.

    Ma ktos jakis przyklad takiego oswiadczenia
    lub wie gdzie je w sieci znajde?

    pozdrawiam,
    Iksow

  • 2. Data: 2002-10-23 20:17:14
    Temat: Re: spadek - pelnomocnictwo?
    Od: "Andrzej Wrobel" <a...@o...pl>

    <i...@p...onet.pl> wrote:

    > Witam,
    >
    > Potrzebna mi jest tresc pelnomocnictwa

    Proponuję udać się do kancelarii notarialnej.
    Pełnomocnictwo kosztuje coś ok. 25 zł i notariusz będzie
    dokładnie wiedział jak je sformułować.
    Poza tym chyba odręczne, niepoświadczone przez notariusza
    nie będzie nigdzie honorowane.

    --
    Andrzej http://bellboy.wizytowka.pl

    "Always look on the bright side of life"
    [ Monty Python]