  • 1. Data: 2003-07-24 12:48:49
    Temat: spadek jeszcze raz
    Od: "Pat" <n...@i...pl>

    Czy przeprowadzenie postepowania spadkowego, pozniej stwierdzenie nabycia
    spadku jest jednoznaczne z wpisem do ksiegi wieczystej?

  • 2. Data: 2003-07-24 13:28:46
    Temat: Re: spadek jeszcze raz
    Od: "mec.Michał" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Pat" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Czy przeprowadzenie postepowania spadkowego, pozniej stwierdzenie nabycia
    > spadku jest jednoznaczne z wpisem do ksiegi wieczystej?

    Nie. Musi byc osobny wniosek.

    Pozdrowienia
    michał

  • 3. Data: 2003-07-25 09:43:54
    Od: "pat" <n...@i...pl>

    > Nie. Musi byc osobny wniosek.
    >
    > Pozdrowienia
    > michał

    OK, wniosek osobny, ale czy pojdzie za nim wpis do ksiegi? Zakladam ze mam
    stwierdzenie nabycia spadku w wysokosci 50% po zmarlym, ktory mial
    wspolwlasnosc w nieruchomosci.
    Czy znajdzie sie wpis w ksiedze wieczystej: wlasnosc XXX - 25% ?

  • 4. Data: 2003-07-25 10:00:12
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

> [...]
    > wspolwlasnosc w nieruchomosci.
    > Czy znajdzie sie wpis w ksiedze wieczystej: wlasnosc XXX - 25% ?

    Najpierw trzeba zaplacic podatek....

    Boguslaw

  • 5. Data: 2003-07-25 10:45:01
    Od: "pat" <n...@i...pl>

    > Najpierw trzeba zaplacic podatek....

    jaki znowu podatek ??? ;-/ w jakiej wysokosci?? % od wartosci??? Czy ja mam
    wycenic nieruchomosc ???!!!

  • 6. Data: 2003-07-25 11:13:16
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "pat" [...]
    trzeba zaplacic podatek....

    > jaki znowu podatek ??? ;-/ w jakiej wysokosci?? % od wartosci??? Czy ja
    mam
    > wycenic nieruchomosc ???!!!

    Nooooo od spadkow i darowizn...

    OCZYWISCIE ze Pan...
    Potem US "wezmie namysl" i ewentualne raczy sie z Panem nie zgodzic.....

    Boguslaw

  • 7. Data: 2003-07-25 13:26:59
    Od: "pat" <n...@i...pl>

> [...]
    >
    > Nooooo od spadkow i darowizn...
    >
    > OCZYWISCIE ze Pan...
    > Potem US "wezmie namysl" i ewentualne raczy sie z Panem nie zgodzic.....

    ok, dzieki. Zaczyna mi sie caly ten korowod jakos ukladac w glowie ...
    Dowiedzialem sie jeszcze ze jest jeszcze oplata za wpis do KW - 1/10 wpisu
    stosunkowego ktora tez jest liczona od wartosci nieruchomosci. Rozumiem ze w
    tym przypadku tez ja wyceniam nieruchomosc? Czy wiadomo ile wynosi koszt
    wpisu_stosunkowego?
    pzdr,