  • 11. Data: 2010-08-28 21:26:17
    Temat: Re: spadek i złośliwa siostra
    Od: "Krzysztof" <k...@a...pl>

    Użytkownik "jhru" <j...@g...pl> napisał

    > A ty chcesz pomóc ,czy dyskutować w stylu trola?

    To jest troll. Wyjątkowo tępy i co gorsza zmieniający nicki jak rękawiczki.

    K.

  • 12. Data: 2010-08-28 23:28:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 8/28/2010 3:24 PM, jhru wrote:
> [...]
    > prawdopodobnie i tak by go zburzył.
    >
    > Jakie kolwiek operacje uniemożliwia postawa jednej z sióstr, nikt nie
    > kupi zdewastowanego domu jeszcze z takimi lokatorami.
    >
    > Pomijam tu wiele innych trudności, ale po zapoznaniu się z dokumentami
    > jestem przekonany ,że gdyby ta siostra zrzekła by się prawa do spadku i
    > wymeldowała się sprawę można by załatwić bardzo szybki, znajomy
    > proponował tej siostrze spłatę alle ona odpowiedział nie.Narasta dalej
    > dług na tym obiekcie.
    >

    > Zastanawiam się jak mu pomóc - co byście poradzili jak się do tego zabrać.

    1. w biurze meldunkowym sklada(sz) wniosek o wymeldowanie siostry w
    trybie administracyjnym. W biurze beda wiedzieli o co chodzi. Jak
    argument podajesz, ze nie mieszka od 20 lat pod tym adresem.

    2. skoro 1/5 jest jej to jest jej. Nie ma obowiazku sie tego zrzekac.
    Moze to co najwyzej wam sprzedac, a kupic mozecie to wy, albo od
    razu dogadac sie, ze kupiec jej odpali kase bezposrednio do reki, a ona
    sprzedaje jemu.

    3. jesli sie nie dogadacie, wniosek do sadu. w zaleznosci od tego jak to
    dostal, a wyglada na to,ze w spadku, to wniosek do sadu o przymusowy
    dzial spadku. zaproponujcie, ze wy ja splacicie. Sad zapewne przyklepie.
    I wowczas bedziecie ieli calosc.

  • 13. Data: 2010-08-29 00:57:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.08.2010 22:30, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "jhru" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Bez zgody tej siostry, to kupiec może sobie kupić 5/6 domu.

    Chwila - a dlaczego komornik nie zajął tej 1/6 domu? Kupiec mógłby kupić
    od niego to a resztę od tego co ma 5/6...

  • 14. Data: 2010-08-29 01:00:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.08.2010 22:24, jhru pisze:

    > ani ona ani jej dzieci . Oświadczyła ,że nie zrzeknie się tych praw ani
    > się stamtąd nie wymelduje. Aktualne szuka ją komornik za długi.

    Dlaczego komornik nie zajął tej 1/6 domu? A jeśli zajął - to kiedy
    licytacja?

    A sprawę zameldowania osoby niemieszkającej może załatwić prosty wniosek
    o administracyjne wymeldowanie wspomożony donosem (nieuaktualnienie
    meldunku to wykroczenie).

  • 15. Data: 2010-08-29 05:51:48
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał

    > Dlaczego komornik nie zajął tej 1/6 domu?

    Bo to bezcelowe. Normalnie raczej nikt nie kupiłby udziału 1/6 w
    rozpadającej się chałupie. Sytuacja z tego wątku jest wyjątkowa. Ale
    gdyby komornika w nią wtajemniczyć to może by ruszył.

  • 16. Data: 2010-08-29 07:58:44
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Chwila - a dlaczego komornik nie zajął tej 1/6 domu? Kupiec mógłby kupić
    > od niego to a resztę od tego co ma 5/6...

    komornik pewnie nie wiedzial, ze jest takie cos ;)
    ale teraz juz sie dowie ;)

  • 17. Data: 2010-08-29 08:00:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek pisze:

    > Bo to bezcelowe. Normalnie raczej nikt nie kupiłby udziału 1/6 w
    > rozpadającej się chałupie. Sytuacja z tego wątku jest wyjątkowa. Ale
    > gdyby komornika w nią wtajemniczyć to może by ruszył.

    No właśnie!

  • 18. Data: 2010-08-29 08:01:19
    Od: "wromek" <wromek@...poczta.onet.pl>

    > Jakie jeszcze zadasz pytanie bu rzeczowo wypowiedzieć się na ten temat ?

    dyskutujesz trolem ;)

  • 19. Data: 2010-08-29 08:01:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Krzysztof pisze:

    > I co to da? Siostra jest przecież współwłaścicielką tej nieruchomości.

    I co z tego?

  • 20. Data: 2010-08-29 09:16:02
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Chwila - a dlaczego komornik nie zajął tej 1/6 domu? Kupiec mógłby kupić
    > od niego to a resztę od tego co ma 5/6...

    Lepiej aby brat odkupil to 1/6 i bedzie mial wtedy 6/6.
    Mniej kombinacji aby potem to bez problemu sprzedac

    Fantom