  • 1. Data: 2004-03-30 01:15:18
    Temat: spadek
    Od: "romeo" <w...@p...onet.pl>

    dysponowanie masą spadkową podczas choroby spadkodawcy
    Przed śmiercią tata przebywał w hospicium bo był chory na raka.Cały czas był
    pod wpływem narkotyków.Siostra w tym czasie dyspodowała pieniędzmi będącymi
    oszczędnościami taty.Były to spore sumy.Była upoważniona na Jego
    książeczkach oszcędnościowych.W trzy miesiące rozprowadziła potężny
    majątek.Czy ja mam prawo ubiegać się teraz-jest sprawa o podział majątku-o
    przyznaną mi sądownie połowę tych kwot. Romeo

  • 2. Data: 2004-03-30 08:32:17
    Temat: Re: spadek
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    romeo wrote:

> [...]
    > majątek.Czy ja mam prawo ubiegać się teraz-jest sprawa o podział majątku-o
    > przyznaną mi sądownie połowę tych kwot. Romeo

    Mysle, ze jesli wydala te sumy przekraczajac granice upowaznienia,
    to jest szansa na odzyskanie - ale to kosztuje.
    Upowaznienie do wyplacania z konta nie jest upowaznienem do wziwcia SOBIE
    Pieniedzy. Jesli "pozyczyla", to wchodza one jako dlug w mase spadkowa...
    Ale to sie latwo pisze, a udawadnia trudniej.

    Boguslaw