  • 71. Data: 2013-06-07 09:10:11
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-06-07 09:08, Marcin N pisze:

    > Dobrze, już dobrze...
    >
    > U noworodka potrafi schodzić 8 pieluch na dobę. Z wiekiem coraz mniej,
    > ale i tak to nigdy nie będą 3. Mniejsza z tym.

    U noworodka powiedziałbym że ze 20 nawet.

    --
    Liwiusz

  • 72. Data: 2013-06-07 10:20:17
    Od: Stefan Jaziński <s...@g...com>

    On 7 Cze, 09:10, Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    > U noworodka powiedzia bym e ze 20 nawet.

    Ale liczba pieluch zużywanych przez noworodka na dzień jest odwrotnie
    proporcjonalna do zasobności kieszeni rodziców (i dziadków). Może być
    i 3 może być i 20, i więcej. Jest też skorelowana z kolejnym numerem
    dziecka w rodzinie. Im wyższy numer - tym liczba pieluch mniejsza.

    Stefan Jaziński

  • 73. Data: 2013-06-07 11:03:56
    Od: m <m...@g...com>

    On 07.06.2013 10:20, Stefan Jaziński wrote:

    > Ale liczba pieluch zużywanych przez noworodka na dzień jest odwrotnie
    > proporcjonalna do zasobności kieszeni rodziców (i dziadków).

    W sensie - im bogatsi tym rzadziej pieluchy zmieniają?

    p. m.

  • 74. Data: 2013-06-07 11:05:28
    Od: m <m...@g...com>

    On 07.06.2013 07:20, Fairy Godfather wrote:

    > Taki, że będą mogli zgłosić segregowanie, zapłacić mniej i nie
    > segregować "oszczędzając" czas i wysiłek.

    To zrozumiałem, ale gdzie jest las w tym równaniu? Chcesz powiedzieć że
    ktoś zgłosi segregowanie, kubły na papier,szkło,plastik będzie trzymać
    puste, do utylizacji odda tylko frakcję mokrą zaś papier,szkło,plastik
    do lasu?

    p. m.

  • 75. Data: 2013-06-07 11:16:29
    Od: Stefan Jaziński <s...@g...com>

    On 7 Cze, 11:03, m <m...@g...com> wrote:

    > W sensie - im bogatsi tym rzadziej pieluchy zmieniaj ?

    nowa matura?

    Stefan Jaziński

  • 77. Data: 2013-06-07 11:21:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Tak zapewne chodzi o wyrobienie dobrych nawyków i ekologie...

    Nie, chodzi o dosotsowanie się do standardow ilości odzyskiwanych w
    recyclingu smieci.

    > Może warto zastanowić się co się pisze, tak żeby samemu nie wyjść na
    > naiwniaka.

    Może. ale wolę być naiwniakiem, niż zblazowanym krytykantem.
    Ale to zapewne wynika z tego, że segreguje smieci od dośc dawna i widząc
    ilości np. wyrzucanych plastików nie potrafię sobie wyobrazić
    niesortowania.
    A jak jeszcze pomyślę o widywanych w lasac dzikich wysypiskach to tym
    bardziej mam nadzieję, że coś się zmieni. Może i naiwnie bo czytając wpisy,
    trudno łudzić się, że nie znajdą się osoby które wrzuca śmieci do lasu.
    Choćby ze zwykłej złośliwości.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

  • 76. Data: 2013-06-07 11:21:09
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Taki, że będą mogli zgłosić segregowanie, zapłacić mniej i nie
    > segregować "oszczędzając" czas i wysiłek.

    Cztajac wypowiedzi o tej ustawie robi sie smutno.
    Widać, że tylko czip w głowie + osobny kontroler przy każdym smietniku
    sprawiłby, że śmieci będa posortowane.
    A tak każdy przypuszcza, ze wszyscy będą kombinować, podrzucać itd.
    A wystarczy sortować i może będzie trochę czyściej i zdrowiej...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Moi ludzie pracują na okrągło! Czasem nawet po 2, 3 godziny na dobę!!!"

  • 78. Data: 2013-06-07 11:29:04
    Od: Stefan Jaziński <s...@g...com>

    On 7 Cze, 11:03, m <m...@g...com> wrote:

    > W sensie - im bogatsi tym rzadziej pieluchy zmieniaj ?

    Patrz, co z człowieka robi nowa matura :)

    winno być:

    Ale liczba pieluch zużywanych przez noworodka na dzień jest *wprost*

  • 79. Data: 2013-06-07 12:32:12
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 07.06.2013 11:21, Budzik wrote:

    > Nie, chodzi o dosotsowanie się do standardow ilości odzyskiwanych w
    > recyclingu smieci.

    ...do wymogow unijnych...

    zaraz, zaraz... cos mi sie przypomnialo...

    ...dostosowalismy jakis czas temu...

    ilosc studiujacych i ilosc magostrow...

    ilosciowo mamy chyba wysmienite osiagniecia w tej dziedzinie...

    zen.aspx

  • 80. Data: 2013-06-07 13:06:38
    Od: Fairy Godfather <F...@o...pl>

    W dniu 2013-06-07 11:21, Budzik pisze:

> [...]
    > A tak każdy przypuszcza, ze wszyscy będą kombinować, podrzucać itd.
    > A wystarczy sortować i może będzie trochę czyściej i zdrowiej...

    Sortowałem śmieci i w nagrodę podniesiono mi opłaty. Jeśli część
    wspólnoty nie zgodzi się na segregację będę płacił jeszcze więcej. W
    Amberpaństwie jest tak, że jak zaczniesz sortować to nie będzie czyściej
    ani zdrowiej tylko podniosą opłaty, bo jelenie dają się golić.