  • 181. Data: 2013-06-09 23:49:31
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-06-09 22:16, Marcin N wrote:
    > Chwila. To ja potem mam z tych moich worków WYSYPYWAĆ te śmieci?
    > Powiedz, że to żart.

    To jest wersja dla fanów recyclingu. W zasadzie nie widać powodu dla
    którego opakowania zbiorczego dla frakcji (w DC) czerwonej i zielonej
    nie można byłoby użyć powtórnie.

    Ale zgaduję, że jak wywalisz do pojemnika śmieci razem z Twoim workiem
    to też będzie cool.

    Czy widzisz jeszcze jakieś kolejne problemy? ;-)

    Piotrek

  • 182. Data: 2013-06-10 00:10:44
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-06-09 19:38, Qrczak wrote:
    > Jak widać, im większa wiocha, tym włodarze bardziej nienażarci.

    IMHO to działa inaczej.

    Przecież jakby tam ustalili ceny jak w DC albo innym Poznaniu to nie
    minęłoby kilka miesięcy (terminy wynikające z ustawy o referendum
    lokalnymi) i wyjeb@liby to całe towarzystwo.

    A w większych wiochach to generalnie instynkt samozachowawczy naszym
    wybrańcom siada ...

    Piotrek

  • 183. Data: 2013-06-10 00:15:43
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2013-06-09 13:55, Agnieszka wrote:
    > Ja się bardzo cieszę, że to nie my będziemy robić za świnki
    > doświadczalne, [...]

    Nie chwal dnia przed zachodem słońca.

    Jak znam życie to do nowego roku może wyjść jakaś nowelizacja albo co.
    I znowu będzie tak, że chcieli dobrze a wyszło jak zwykle.

    Piotrek

  • 184. Data: 2013-06-10 00:22:52
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 10.06.2013 00:15, Piotrek wrote:

    > Jak znam życie to do nowego roku może wyjść jakaś nowelizacja albo co.
    > I znowu będzie tak, że chcieli dobrze a wyszło jak zwykle.

    Poki co rozwija sie dziennikarski rynek debat o smieciach... :/

    zen.aspx

  • 186. Data: 2013-06-10 02:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@z...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Przecież masz napisane - niecałe 20 zł. Dlaczego tak drogo ma być
    > teraz to chyba nawet sama bufetowa nie wie. Zwłaszcza, że w związku z
    > zamieszaniem obiecała, że do końca roku będzie jednak taniej. A domki
    > mają jeszcze drożej, chyba coś koło 90 zł.

    Napisałas ze 20 za 1 os. Potem ze 56 ale za 4 osoby. O co chodzi.
    No własnie te 90 za domek to rzeczywiscie paranoja. Ale czy te ceny zostały
    utrzymane?

    > No nie, załamałam się. Ilu niepełnosprawnych naraz widziałeś? A
    > niepełnosprawnych umysłowo (bo takich głównie zatrudnia EKON)?
    > Naprawdę nie wystarcza wyobraźni, żeby zrozumieć, że na globalną
    > skalę nie
    > da się tego zrobić w takim składzie?

    Widzialem wielu na raz. ale najczęściej jeszcze wieku dziecięco-
    młodziezowym.
    Niemniej - skoro sa tacy swietni, to zapewne znajda prace jako
    podwykonawca, jeżeli samo nie beda w stanie obsługiwac jakiegos rejonu.
    A moze ubiegać sie o obsługe jakiegos mniejszego terenu?

    > Jakbyś czytał, co pisałam, to byś wiedział, że od kwietnia przestali
    > sortować, bo od kwietnia nie ma już umowy z EKONem, który odbierał
    > worki SPOD DRZWI. Do tej pory umiejscowienie dzwonów nie miało
    > znaczenia, teraz okazało się, że są... gdzieś...

    Nie wyczytalem tego.
    To niedługo beda szczęśliwi, bo znowu bedzie im "z domów" sortowane
    odbierane ;-)

    > No więc u nas spore ilości szły do odzysku, a potem ktoś poprawił i
    > już nie idą. Optymizm nie ma tu nic do rzeczy.

    Ale za chwile u was też będa szły z powrotem.
    A przy okazji jesszcze wiele tysiecy ton z miejsc gdzie dotychczas kazdy
    miał to w dupie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

  • 185. Data: 2013-06-10 02:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@z...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A próbowałeś kiedyś coś hurtowo wrzucić do takiego dzwona z okrągłym
    > wrzutem o średnicy... ja wiem... 20 cm może? ;-)

    plastiki - pol biedy - gorzej np. ze szkłem.
    O papierach nie wspomne - zawsze sie denerwuje, kt wymyslił do makulatury
    te okienka.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 187. Data: 2013-06-10 08:32:25
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-06-09 23:49, Piotrek pisze:

    > Czy widzisz jeszcze jakieś kolejne problemy? ;-)

    Problemów widzę całą masę. Ale jestem spokojny, że PO zacznie je
    rozwiązywać na gwałt, gdy tylko zobaczy swoje przedwyborcze notowania za
    pół roku. Uderzają w najczulszą część ciała wyborców: portfel. Tego nie
    da się rozchodzić.

    --
    MN

  • 188. Data: 2013-06-10 08:56:21
    Od: Fairy Godfather <F...@o...pl>

    W dniu 2013-06-10 08:32, Marcin N pisze:

> [...]
    > rozwiązywać na gwałt, gdy tylko zobaczy swoje przedwyborcze notowania za
    > pół roku. Uderzają w najczulszą część ciała wyborców: portfel. Tego nie

    "Ot, weźmy pod lupę Poznań. Okazuje się, że w tym mieście wdrażaniem w
    życie ustawy śmieciowej zajmuje się Związek Międzygminny. W skład
    zarządu wchodzi pięć osób, w tym nawet Mirosław Kruszyński, zastępca
    prezydenta Poznania. Za każde posiedzenie wszyscy dostają od 600 do 800
    złotych. Do tej pory takich posiedzeń było ponad 40...

    Jak nie wystarcza przykład Poznania, to można dodać, że w samej stolicy
    utworzono 20-osobową komórkę urzędników. Z kolei w Łodzi do zajmowania
    się wdrażaniem ustawy śmieciowej zatrudniono kolejne kilkanaście osób..."

    Oj będą rozwiązywać, będą. Wiadomo, że im ten miś jest droższy tym lepiej ;)

  • 189. Data: 2013-06-10 09:13:37
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-10 08:56, Fairy Godfather pisze:

    > Oj będą rozwiązywać, będą. Wiadomo, że im ten miś jest droższy tym
    > lepiej ;)

    Ależ tak będzie zawsze! To jest prawidłowość niemal fizyczna. Jeśli dać
    jakiejś grupie władzę i płacić jej za sprawowanie tej władzy, to będzie
    swoją władzę rozszerzać. Kto rozsądny robiłby inaczej? A jeśli tę władzę
    ma szeroką (a dzięki partiom - ma), to zadba, aby nie dało się ich za
    błędy ukarać, ani od koryta oderwać.
    Tylko zdecydowany gniew społeczny wyrażony agresją wobec sprawujących
    będzie w stanie sprawić, że uwzględnią to w swoich kalkulacjach.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 190. Data: 2013-06-10 09:32:35
    Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm>

    W dniu 2013-06-09 22:00, Budzik pisze:
    > Co do znaczy "mniej"?
    > Ile płaciłas dotychczas?
    > Czemu macie tak drogo za osobę?
    > Co z domkami jednorodzinnymi?

    Ja z innego dużego miasta, z domku jednorodzinnego, 3 osoby w
    gospodarstwie. Do tej pory płaciłam miesięcznie prywatnej firmie za
    wywóz śmieci (raz w tygodniu) około 90zł. Po zmianach powinnam płacić
    57zł (19X3), czyli mniej.
    Wychodzi mi na to, że: albo koszty wywozu śmieci w mieszkalnictwie
    zbiorowym były zaniżone, albo prywatne firmy strasznie przycinały
    indywidualnych klientów. Bo śmieci nie wyrzucam więcej, niż wtedy kiedy
    mieszkałam w bloku.

    Ewa