  • 91. Data: 2013-06-07 13:44:47
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 07.06.2013 13:37, zgred wrote:

    > Hmmm... a co z tymi, którzy pół roku (zimowe) mieszkają w bloku w
    > mieście, a drugie pół - w domu po dziadku na wsi? Zapłacą dwa razy?

    Wejdzie obowiazek wymeldowania i zameldowania :)

    123 swistki i pozwolenia na zwolnienei z oplat w jednym miejscu

    rozpatrywane przez komisje z 2 gmin

    ...lub bez biurokracji = placisz 2 razy ;)

    zen.aspx

  • 92. Data: 2013-06-07 14:10:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 07 Jun 2013 13:44:47 +0200 osobnik zwany hiki o!
    napisał:

    > Wejdzie obowiazek wymeldowania i zameldowania :)

    przecież jest. I takie 6/6 miesięcy jak najbarziej obejmuje.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 93. Data: 2013-06-07 14:25:30
    Od: m <m...@g...com>

    On 07.06.2013 13:23, Fairy Godfather wrote:

    > Tal sądzę, że ludzie będą kombinowali, skoro robią to

    Czyli będą specjalnie segregować po to żeby móc wyrzucić do lasu,
    zamiast segregować i oddać za darmo (tj. za to co i tak muszą zapłacić)
    śmieciarzom?

    > teraz. Zwiększy
    > się też ilość kombinujących (szczególnie tych mieszkających w domach
    > wielorodzinnych) i będzie drożej, a ustawa ma na celu wyciągnięcie kasy
    > dla zdychających samorządów.

    To jaki jest cel ustawy to jedno, ale sorry - nadal nie widzę sensu w
    tym że ktoś w tym układzie jaki jest, wyrzuca śmieci do lasu. No chyba
    że na zasadzie "na złość babci odmrożę sobie uszy".

    p. m.

  • 94. Data: 2013-06-07 14:43:41
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 07.06.2013 14:10, masti wrote:

    > przecież jest. I takie 6/6 miesięcy jak najbarziej obejmuje.

    ale teraz bedzie bardziej.

    bo czemu nie objac 11,5/0,5

    ?

    ale podkladka do nienaliczania/naliczania za okres musi byc na 127
    formularzach z 312 pieczatkami.

    zen.aspx

  • 95. Data: 2013-06-07 14:45:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Fri, 07 Jun 2013 14:43:41 +0200 osobnik zwany hiki o!
    napisał:

    > ale teraz bedzie bardziej.
    >
    > bo czemu nie objac 11,5/0,5

    też już jest
    weź ty się może doucz trochę, bo rzucasz bzdetami jak przedszkolak

  • 96. Data: 2013-06-07 14:45:15
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 07.06.2013 14:25, m wrote:

    > Czyli będą specjalnie segregować po to żeby móc wyrzucić do lasu,
    > zamiast segregować i oddać za darmo (tj. za to co i tak muszą zapłacić)
    > śmieciarzom?

    Tak

    albo nie

    kto to wie...

  • 97. Data: 2013-06-07 14:54:54
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 07.06.2013 14:45, masti wrote:

    > też już jest

    to jest martwy przepis.

    zen.aspx

  • 98. Data: 2013-06-07 15:56:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    jeszcze trochę i zaczniesz coś rozumieć

  • 101. Data: 2013-06-07 18:17:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wejdzie obowiazek wymeldowania i zameldowania :)
    >
    > 123 swistki i pozwolenia na zwolnienei z oplat w jednym miejscu
    >
    > rozpatrywane przez komisje z 2 gmin
    >
    > ...lub bez biurokracji = placisz 2 razy ;)

    Dlaczego wprowadzasz zamieszanie i dezinformację?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 100. Data: 2013-06-07 18:17:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > ...do wymogow unijnych...
    >
    > zaraz, zaraz... cos mi sie przypomnialo...
    >
    > ...dostosowalismy jakis czas temu...
    >
    > ilosc studiujacych i ilosc magostrow...
    >
    > ilosciowo mamy chyba wysmienite osiagniecia w tej dziedzinie...

    Chcesz powiedziec, że to złe smieci będą...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"