  • 11. Data: 2013-05-31 23:49:35
    Temat: Re: smieciowe hahahaha
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 29 May 2013, masti wrote:

    > może ta pani "prawnik" się douczy? bo już nie będzie umów.

    Tak mnie naszło, skoro już mowa o obowiązkach administracyjnych
    (podatków nie wyłączając) - jakże nie, skoro tak, tyle że umowa
    jest wcześniejsza:

    http://www.miasik.net/articles/umowa.html

    :>

    pzdr, Gotfryd

  • 12. Data: 2013-06-03 15:52:09
    Temat: Re: smieciowa policja hahahaha terror czai sie za smietnikiem...
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    "żeby obywatel sumiennie płacił za wywóz śmieci, musi się bać."

    "będą przeprowadzone kontrolne naloty na mieszkania."

    "Orły ze straży miejskiej mają policzyć wszystkie śmietniki w mieście."

    "Tak będzie wyglądać Polska, gdzie ludzie klepią biedę, a władza
    monitoruje śmieci."

    "W Opolu władze miasta już się przymierzają do powołania patroli
    śmieciowych. W Olsztynie chcą instalować w kontenerach na śmieci
    elektroniczne czipy, a w śmieciarkach GPS-y, dzięki którym będzie można
    sprawdzać, dokąd jeżdżą. Ile to będzie kosztować? Dokładnie nie wiadomo,
    ale jedno jest pewne: żeby obywatel sumiennie płacił za wywóz śmieci,
    musi się bać."

    "Prezes krakowskiej spółdzielni mieszkaniowej chce, aby lokatorzy
    kontrolowali czy ich sąsiad wnosi opłatę śmieciową za wszystkich
    domowników. Na klatkach schodowych mają się pojawić specjalne listy.

    - Może będziemy wywieszać takie listy. Gdy np. ktoś z sąsiadów
    poinformuje nas, że w danym lokalu mieszka więcej osób, niż jest podane,
    to będziemy wzywać właściciela mieszkania na rozmowę - "

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/krakow/bedzie-n
    as-scigac-policja-smieciowa,1,5531133,region-wiadomo
    sc.html

    terror czai sie za smietnikiem...

    i teraz juz wyraznie widac, ze NIE chodzi tutaj o segregowanie smieci,
    tylko jak zwykle o KASE, ktora trza zabrac obywatelom...

  • 13. Data: 2013-06-05 11:24:37
    Od: n...@t...net.pl

    A ja cały czas nie wiem co pisać w oświadczeniu (deklaracji).

    Jeśli opłaty będą pobierane z dołu to mogę wpisać 0 osób
    no bo jak sprawdzą ile mieszkało.

    Jeśli opłaty będą pobierane z góry to napiszę, że nie wiem ile osób
    będzie zamieszkiwać.

    Jeszcze raz powtarzam:
    "Komunizm istniał i istnieje bo obywatele się na to zgadzają!!!"

    W państwie demokratycznym na wszystko musi być U M O W A!
    Nie może być inaczej bo to zaprzecza demokracji.

    Nie miałbym nic przeciwko ustawie gdyby miała pozytywne cechy
    np. mniejsze obciążenia, sprawniejsza organizacja...

    Tu nie ma nic. To zwykły przekręt mający na celu zubożenie
    i tak biednego społeczeństwa i dodatkowo ktoś chce UKRAŚĆ
    pieniądze z unii.

    Oczywiście według mnie winę za to ponosi premier,
    który toleruje prymitywne, komunistyczne złodziejstwo.

    Andrzej.

  • 14. Data: 2013-06-05 12:35:07
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-05 11:24, n...@t...net.pl pisze:

    > W państwie demokratycznym na wszystko musi być U M O W A!
    > Nie może być inaczej bo to zaprzecza demokracji.

    No to masz przecież umowę. Ty im dałeś władzę, a oni Cię będą dymać.
    Na tym polega demokracja.

    > Tu nie ma nic. To zwykły przekręt mający na celu zubożenie

    Odkrywca, k.m.! :)

    > i tak biednego społeczeństwa i dodatkowo ktoś chce UKRAŚĆ
    > pieniądze z unii.

    Jakie pieniądze z unii? Mamy w kraju prawie 40mln ludzi. Do tej pory
    opłaty za śmieci były 0-10zł (tyle to kosztowało w wolnym rynku), teraz
    będą 15-30zł miesięcznie od osoby. Do ukradzenia jest miliard
    miesięcznie! Toż to prawie drugi ZUS albo NFZ.

    > Oczywiście według mnie winę za to ponosi premier,
    > który toleruje prymitywne, komunistyczne złodziejstwo.

    Nie pomniejszaj roli premiera. On je aktywnie i twórczo buduje. Za to mu
    płacą i dlatego go wybierają.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 15. Data: 2013-06-05 14:01:50
    Od: m <m...@g...com>

    On 05.06.2013 12:35, zgred wrote:
    [...]

> [...]
    > będą 15-30zł miesięcznie od osoby. Do ukradzenia jest miliard
    > miesięcznie! Toż to prawie drugi ZUS albo NFZ.

    Heh, ile wg Ciebie mamy obywateli że pomnożone przez 30-10 daje miliard?

    p. m.

  • 16. Data: 2013-06-05 15:02:13
    Temat: Re: smieciowa dymisja hahahaha
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    Tym żyje Polska ;)

    Smieciowe widowisko rozkreca sie...

    Wiceprezydent Warszawy Jarosław Kochaniak, odpowiedzialny m.in. za
    gospodarkę odpadami komunalnymi, stracił stanowisko w związku z
    zamieszaniem, jakie powstało wokół przetargu na wywóz śmieci.

    ... przetarg na odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych został
    zaskarżony przez cztery firmy: Remondis, Sita, Partner i Byś.
    Przedsiębiorcy ci wskazywali, że postępowanie jest ustawione pod MPO,
    ----------------------------------------------^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^

    które obsługuje ok. 30 proc. warszawskiego rynku śmieci. Skarżący
    krytykowali m.in. wymóg dysponowania miejscami na składowiskach do
    składowania odpadów przez kolejne trzy lata. Ich zdaniem miasto nie
    premiowało innych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych niż
    np. kompostownie, które posiada MPO.

    http://wiadomosci.onet.pl/regionalne/warszawa/wicepr
    ezydent-warszawy-jaroslaw-kochaniak-stracil-,1,55327
    22,region-wiadomosc.html

  • 17. Data: 2013-06-05 16:41:08
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    m <m...@g...com> wrote:
    > On 05.06.2013 12:35, zgred wrote:
    > [...]
    >

    > Heh, ile wg Ciebie mamy obywateli że pomnożone przez 30-10 daje miliard?

    38 533 299. Stan na 31 grudnia 2012 r.

  • 18. Data: 2013-06-05 18:23:17
    Od: Fairy Godfather <F...@o...pl>

    W dniu 2013-06-05 15:02, hiki o! pisze:
> [...]
    > gospodarkę odpadami komunalnymi, stracił stanowisko w związku z
    > zamieszaniem, jakie powstało wokół przetargu na wywóz śmieci.

    A taki był z niego fachowiec... Jak cała reszta POkurwieńców.

  • 19. Data: 2013-06-05 18:29:03
    Od: zgred <z...@e...com>

    W dniu 2013-06-05 18:23, Fairy Godfather pisze:

    > A taki był z niego fachowiec... Jak cała reszta POkurwieńców.

    Oj-tam ch-tam...
    Cała ta fachowość sprowadza się do prawidłowego oszacowania "ile da się
    ukraść, żeby nikt się nie przyp..ił" (albo: z kim się podzielić, kogo
    spacyfikować). Widocznie trochę przeszacował.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Zgred.

  • 20. Data: 2013-06-05 18:40:17
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 05.06.2013 16:41, Maciej Bebenek wrote:

    > 38 533 299. Stan na 31 grudnia 2012 r.

    a wlasnie, czy jak w domu jest niemowlak, to jest liczony +1? :)

    zen.aspx