  • 1. Data: 2005-06-25 20:26:32
    Temat: słupy elektryczne na gruncie prywatnym
    Od: "marian" <m...@g...pl>

    Witam
    Od niedawna jestem właścicielel działki , na której postawionych jest
    kilkanaście słupów elektrycznych, ja sam nie jestem do nich podłączony.
    Zastanawiam się czy mogę domagać się od przedsiębiorstwa energetycznego
    jakiegoś odszkodowania z tytułu ingerencji w moją własność.
    czy może też zaproponowac im umowę np dzierżawy, czy też służebności
    gruntowej , z tytułu której mógłbym czerpać jakieś korzyści finansowe
    proszę o Wasze uwagi na ten temat
    pozdrawiam
    Mariusz Wojciechowski

  • 2. Data: 2005-06-25 20:47:05
    Temat: Re: słupy elektryczne na gruncie prywatnym
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Trzeba było nie kupować z takim dorobkiem. Widziałeś co kupowałeś!

    Pozdrawiam
    Michał

    PS. To juz na grupie było wiele razy

    =================
    www.prawo.hg.pl

  • 3. Data: 2005-06-26 08:37:50
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "mecenas" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Trzeba było nie kupować z takim dorobkiem. Widziałeś co kupowałeś!

    byly tez rady by sprawdzic czy poprzedi wlasciciele podpisywali umowy z
    takim przedsiebiorstwem jezeli nie
    to czemu nie moglby sie domagac ?

    P.

    --
    Anonim: "Jaki środek antykoncepcyjny jest najlepszy?"
    Expert: "Spotkałem sie z opinia, że nalepszy jest środek d..y"

  • 4. Data: 2005-06-26 15:46:59
    Temat: Re: s?upy elektryczne na gruncie prywatnym
    Od: abd <t...@t...net>

    Przemek R... wrote:
    > U?ytkownik "mecenas" <m...@o...pl> napisa? w wiadomooeci

    > byly tez rady by sprawdzic czy poprzedi wlasciciele podpisywali umowy z
> [...]

    Teraz powstaje kwestia waznosci umowy przy zatajeniu/nieujawnieniu
    zobowiazan przez poprzednich wlascicieli. No i zawsze mozna odbic
    pileczke nie wpuszczajac pracownikow na swoja posesje i zrzucic ciezar
    dowodowy na nich.

  • 5. Data: 2005-06-26 21:59:34
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    abd napisał(a):
    > Teraz powstaje kwestia waznosci umowy przy zatajeniu/nieujawnieniu
    > zobowiazan przez poprzednich wlascicieli.

    mógłbyś rozwinąć? skąd pomysł nieważności?

    KG

  • 6. Data: 2005-06-27 04:51:35
    Od: Robert <r...@p...onet.pl_NOT_FOR_SPAM_>

    On Sun, 26 Jun 2005 23:59:34 +0200, kam <X#k...@w...pl#X> wrote:
    > abd napisa?(a):
    >
    > móg?by? rozwin??? sk?d pomys? niewa?no?ci?

    A czy jeśli umowa ustanowienia służebności gruntowej nie została wpisana do
    księgi wieczystej to czy jest ona wiążąca dla następnych właścicieli ?
    IMHO, taka umowa wiążała tylko byłego właściciela w zakresie określonym
    przez umowe, a dla Ciebie jest nie istotna.

    Pozdr.

    R.