  • 51. Data: 2008-09-07 09:47:27
    Temat: Re: skrzynki pocztowe
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > A kto ich wpuszcza do klatki?

    A sami włażą bo bydło w postaci sąsiadów by całą dobę chciało klatkę wietrzyć.

    *piotr'ek*

  • 52. Data: 2008-09-07 10:14:03
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    > A sami włażą bo bydło w postaci sąsiadów by całą dobę chciało klatkę wietrzyć.

    To miej pretensję do sąsiadów. Ja nigdy nie otwieram drzwi.

  • 53. Data: 2008-09-07 13:06:49
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    A to zalezy od skrzynek, w tandetę kupowaną przez wikeszośc administracji wkładam
    łapę bez problemu i końcami palców wyciągam
    wszystkie listy, eksperymentowałem to wiem.

    Porzadne euroskrzynki to widziałem, ale w Austrii.
    Nawet na normalny pełnowymiarowy klyczyk typy Yale były.
    A wewnatrz parę kolejnych "grzebieni", i metalowe, i gumowe.
    JaC

    -----

    > w co?
    > nawet niemowle nic przez ta dziure nie wyciagnie, z prostego powodu, nie przecisnie
    przez nia dloni

  • 54. Data: 2008-09-07 13:31:53
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:48c37a66$0$12236$f69f905@mamut2.aster.pl Szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > myslsz ze jak sie zrobil dzien starszy to mu motoryka siadla?
    Przyznam, że ostatnio siadła mi motoryka na kilka chwil.
    Bo zobaczyłem jaka z witka szmata.
    Nigdy go nie ceniłem, ale dawno takiego gnoja nie widziałem.
    Pewnie wiesz czemu mam takie stanowisko negatywne?

    --
    Jotte

  • 55. Data: 2008-09-07 15:59:11
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości

    >A to zalezy od skrzynek, w tandetę kupowaną przez wikeszośc administracji
    >wkładam łapę bez problemu i końcami palców wyciągam
    > wszystkie listy, eksperymentowałem to wiem.

    no to przypadku mojej skrzynki musialbys miec palce chyba min. 15cm i na
    koncu przylgi jak zekotka, bo inczej sobie tego nie wyobrazam

  • 56. Data: 2008-09-07 16:00:26
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Otwierać to wprawdzie jedną, sprawdzać zawartość muszę drugą

    a co ci stoi na przeszkodzie zostawic kluczyk w zamku i sprawdzic zawartosc
    ta sama reka?

  • 57. Data: 2008-09-07 18:46:03
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Zawiasy u góry - klapka opada pod własnym ciężarem, jedna ręką trzymasz,
    > drugą macasz.

    no to zaczynam kumac, ja po prostu mam inna skrzynke, moja ma zawiasy z boku

  • 58. Data: 2008-09-07 19:43:53
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sun, 7 Sep 2008 17:59:11 +0200, Szerszen napisał(a):

    > no to przypadku mojej skrzynki musialbys miec palce chyba min. 15cm i na
    > koncu przylgi jak zekotka, bo inczej sobie tego nie wyobrazam

    Co za problem wziąć patyczek z przeżutą gumą i sprawdzać kto pisze do
    naszej eks?

    U nas dopiero co zamontowali takie pochyłe - więc jeszcze nie mam
    doświadczeń.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 59. Data: 2008-09-07 23:14:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jotte wrote:
    > Przyznam, że ostatnio siadła mi motoryka na kilka chwil.
    > Bo zobaczyłem jaka z witka szmata.
    > Nigdy go nie ceniłem, ale dawno takiego gnoja nie widziałem.
    > Pewnie wiesz czemu mam takie stanowisko negatywne?

    Wrzuc mnie do KF, to ci się polepszy.

  • 60. Data: 2008-09-08 04:48:31
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:1nbe07osdugik$.99vhvvua5ou$.dlg@40tude.net...

    > Co za problem wziąć patyczek z przeżutą gumą i sprawdzać kto pisze do
    > naszej eks?

    problem jest taki, ze w mojej skrzynce, od wewnatrz, od spodu szczeliny ku
    gorze jest taka metalowa blacha, ktora dosc skutecznie uniemozliwia takie
    zabiegi