  • 31. Data: 2008-09-06 07:35:23
    Temat: Re: skrzynki pocztowe
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 5 Sep 2008, Jotte wrote:

    > U mnie wymienili, są o wiele gorsze w korzystaniu niż stare, ale cóż...

    Mnie coś zaskakuje.
    Otóż jest cały stos narzekań na skrzynki - Twoje nie jest jedyne, na
    kogoś musiało jednak trafić dowiązanie postu ;)

    Dlaczego wszysy narzakaja na "nowe skrzynki", a nie na to, że
    ADMINISTRATOR KUPIŁ TAKI CHŁAM?
    Doprawdy trzeba przyznać, że niejaki Tristan ma rację i jak
    przymusowo nie zostaną wszystkim wciśnięte lepsze skrzynki (skoro
    nowe są gorsze, to wniosek że poczta dawała lepsze :>) to będzie
    "jak zwykle"?
    Przecież nie rozporządzenia określającego "skrzynka musi być bez
    szczelin pozwalających widzieć obecność korespondencji", prawda?
    Ba, pewnie część piszących jest spółdzielcami lub ma udziały we
    wspólnocie mieszkaniowej - więc ma *jakiś* wpływ na to co się dzieje
    (ograniczony tym, że na zebrania przychodzi 3% uprawnionych :>,
    ale to naprawdę nie problem ustawodawcy).

    wKF: ponarzekam do kompletu, że administrator mieszkań komunalnych
    w okolicy nakupił też takiego chłamu ;>, widziałem jest czołowe
    blach odgięte siłą (niewielką zresztą) itede, jak piszecie.
    Ale one takie są dlatego, że KTOŚ JE KUPUJE, a nie dlatego że
    ktoś kazał!
    Afera w gazecie "czy aby nie sprzedała tego firma szwagra" pewnie
    odniosłaby większy skutek, niz narzekanie na konstrukcję :)

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2008-09-06 08:59:03
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:48c2a301$0$12172$f69f905@mamut2.aster.pl Szerszen
    <s...@t...pl> pisze:

    > czy ty jakis niepelnosprawny jestes?
    Być może. A co ci do tego?
    Karzą za to w dzisiejszych czasach?

    > a czym sie roznilo wlozenie starego kluczyka do starej dziurki, od
    > wlozenia nowego kluczyka do nowej dziurki??
    Zdjęcie mam ci przysłać, czy bez tego zatrybisz?
    Jest mi niewygodnie i tyle.

    --
    Jotte

  • 33. Data: 2008-09-06 09:00:32
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:g9s8f6$6sr$1@inews.gazeta.pl *piotr'ek*

    > Czytałeś fragment "Operatorzy niech płacą za skrzynki"?
    > Czekamy na sponsora który zapłaci za skrzynki.
    To tylko może opóźnić sprawę.
    Ale i tak zostaniecie uszczęśliwieni na siłę.

    --
    Jotte

  • 34. Data: 2008-09-06 09:04:09
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0809060927440.3660@quad Gotfryd Smolik
    news <s...@s...com.pl> pisze:

> [...]
    > kogoś musiało jednak trafić dowiązanie postu ;)
    > Dlaczego wszysy narzakaja na "nowe skrzynki", a nie na to, że
    Jest mi po prostu niewygodnie i uważam, że jest gorzej.
    To moje subiektywne zdanie, nie będę go apostołował.
    Nie jest to zresztą jakaś fundamentalna życiowo sprawa, przeżyjemy.

    --
    Jotte

  • 35. Data: 2008-09-06 13:02:06
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:htk5c410oehf18cu44aejcrmpfe0dbvtb6@4ax.com agent73
    <a...@g...pl> pisze:

    > Tak to już jest na tym świecie, że to co dla jednego będzie wadą, dla
    > kogoś innego zaletą :-)
    > Ja jestem bardzo zadowolony z nowych skrzynek, właśnie z tych bez
    > dziurek - bo nie widać zalegającej przez urlop korespondencji.
    U mnie dziurki są. Bezużyteczne.
    Żeby jeszcze choć ta klapa jakaś wygodniejsza (np. otwierana odwrotnie,
    zawias u dołu) i szczelina węższa (katalog Ikei wielkości ksiązki
    telefonicznej mi dwa dni temu wrazili).

    > Reklamy
    > wreszcie lądują w skrzunkach a nie na klamce czy wycieraczce (tylko
    > cholerna "telepicca" nie potrafi się dostosować, zawsze świnie
    > wieszają na klamce albo rzucają na wycieraczkę jak ktoś ma gałkę w
    > drzwiach!)
    Taaa, właśnie dziś zebrałem spod drzwi i nie pyła to telepizd... zza.
    A i zasobnik na reklamy jest na parterze, to nie - łazi hołota po
    korytarzach i śmieci

    > Moim zdaniem jest zdecydowanie lepiej - do pełni szczęścia brakuje
    > tylko całkowitego uwolnienia rynku usług pocztowych.
    > A jeśli ktoś nie życzy sobie w skrzynce spamu - zawsze może nakleić na
    > swoją przegródkę prośbę o nie wrzucanie druków bezadresowych.
    > Większość raczej się dostosuje...
    Akurat.
    A może by tak np. dwa strzały od wewnątrz klapki przenośnym migomatem? Z
    wierzchu nic nie bedzie widać... ;)))

    > A z tymi co nie uszanują naszej
    > prywatności... No cóż... Niech prawnicy się wypowiedzą, czy da się coś
    > z tym zrobić?
    Jak by się dało, to już by zrobiono.

    No, to sobie ponarzekałem ;)))

    --
    Jotte

  • 36. Data: 2008-09-06 14:45:05
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 6 Sep 2008 09:35:23 +0200, Gotfryd Smolik news
    <s...@s...com.pl> wrote:

    > Przecież nie rozporządzenia określającego "skrzynka musi być bez
    >szczelin pozwalających widzieć obecność korespondencji", prawda?
    U mnie szczeliny sa, ale niestety skrzynki zamontowano dalej od zrodla
    swiatla niz stare i widac duzo slabiej :(

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 37. Data: 2008-09-06 15:34:22
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

  • 38. Data: 2008-09-06 15:40:50
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > Dlaczego wszysy narzakaja na "nowe skrzynki",

    tez tego nie rozumiem, o ile jeszcze do faktu ze kazdy moze cos tam wsadzic,
    to sie zgodze, oraz ze w sumie kiepsko widac czy cos jest w srodku te, to
    jak dla mnie to koniec wad, pozatym sa same zalety

    po pierwsze kluczyk, nie musze stac w kilometrowej kolejce na poczcie i
    czekac tydzien czy dwa na dorobienie
    po drugie tylko ja bede mial kluczyk do swojej skrzynki, a nie kazdy kto sie
    na poczcie wylegitymuje dowodem z meldunkiem pod tym adresem
    po trzecie nie da sie jej otworzyc bez kluczyka i zamknac, tak abym tego
    niezauwazyl
    po czwarte, koperty a4 z grubsza zawartoscia beda nareszcie plaskie, a nie
    pozginane w chinskie 8

  • 39. Data: 2008-09-06 15:57:25
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Szerszen wrote:
    > U?ytkownik "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> napisa? w wiadomo?ci

    > czy ty jakis niepelnosprawny jestes?
    >
    > a czym sie roznilo wlozenie starego kluczyka do starej dziurki, od wlozenia
    > nowego kluczyka do nowej dziurki??

    wiekiem. z wiekiem nie wszystko jest takie proste

  • 40. Data: 2008-09-06 19:14:54
    Od: agent73 <a...@g...pl>

    On Sat, 6 Sep 2008 11:04:09 +0200, "Jotte"
    <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:

> [...]

    kogoś innego zaletą :-)
    Ja jestem bardzo zadowolony z nowych skrzynek, właśnie z tych bez
    dziurek - bo nie widać zalegającej przez urlop korespondencji. Reklamy
[...]
    Większość raczej się dostosuje... A z tymi co nie uszanują naszej
    prywatności... No cóż... Niech prawnicy się wypowiedzą, czy da się coś
    z tym zrobić?
    --
    pozdr.
    A.