  • 1. Data: 2008-09-05 06:45:19
    Temat: skrzynki pocztowe
    Od: "Natalia" <x...@c...pl>

    do kiedy zarzadca/wlasciciel budynku ma obowiazek wymienic skrzynki
    pocztowe? wszedzie na innych osiedlach sa (od ok tygodnia lub dluzej) a u
    mnie nie. jesli jest taki teramin - i juz minal - to do kogo skargi pisac na
    nieudolnosc spoldzielni mieszkaniowej?

  • 2. Data: 2008-09-05 07:07:37
    Temat: Re: skrzynki pocztowe
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Natalia" <x...@c...pl> napisał w wiadomości

    termin uplynal w zeszla niedziele

  • 3. Data: 2008-09-05 07:12:22
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > to do kogo skargi pisac na
    > nieudolnosc spoldzielni mieszkaniowej?

    Jeszcze będziesz pomstowała na te nowe skrzynki z dwóch powodów:
    1. Spamu
    2. Kosztów, bo Ty za nie zapłacisz.
    Na szczęście moja wspólnota zagłosowała NIE i nowych skrzynek nie będzie, chyba, że
    UE posponsoruje.

    *piotr'ek*

  • 4. Data: 2008-09-05 07:18:27
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

    > 1. Spamu

    spam i tak byl

    > 2. Kosztów, bo Ty za nie zapłacisz.

    posrednio i tak za wszystko placi, a jak mieszka w spoldzielni to zapewne
    tego nie odczuje

  • 5. Data: 2008-09-05 07:34:27
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > spam i tak byl

    W większości leżał na klatce schodowej i sprzątaczka go wywalała.

    > posrednio i tak za wszystko placi, a jak mieszka w spoldzielni to zapewne
    > tego nie odczuje

    W sumie to 5 zł/rok różnicy nie zrobi, ale zapłacić i tak będzie musiała, bo przecież
    administrator ze swojego zysku tego nie zrobi.

    *piotr'ek*

  • 6. Data: 2008-09-05 07:40:38
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

    > W większości leżał na klatce schodowej i sprzątaczka go wywalała.

    spora czes mimo wszystko w skrzynce

    > W sumie to 5 zł/rok różnicy nie zrobi, ale zapłacić i tak będzie musiała,
    > bo przecież administrator ze swojego zysku tego nie zrobi.

    pisalem o spoldzielni, ktora jako taka nie ma prawa miec zysku, a na takie
    "akcje" ma odpowiednie fundusze

  • 7. Data: 2008-09-05 08:14:15
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > spora czes mimo wszystko w skrzynce

    Nie wiem jakie Ty miałeś skrzyki, ale w mojej tylko druki roznoszone przez pocztę się
    pojawiały. Teraz każda ulotka czy gazetka wyląduje w skrzyce.

    > pisalem o spoldzielni, ktora jako taka nie ma prawa miec zysku, a na takie
    > "akcje" ma odpowiednie fundusze

    No ciekawe skąd je ma... bardzo ciekawe...

    *piotr'ek*

  • 8. Data: 2008-09-05 08:16:04
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

> [...]
    > jesli jest taki teramin - i juz minal - to do kogo skargi pisac na nieudolnosc

    bierz z mojej klatki:
    http://images33.fotosik.pl/357/f34f84bfdb8baf44.jpg

  • 9. Data: 2008-09-05 08:20:39
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 05.09.2008 Szerszen <s...@t...pl> napisał/a:

    > spam i tak byl

    Ale teraz każdy wrzuca DO skrzynki. Ja to już nie raz wyrzuciłem awizo wraz
    z plikiem gówno wartych gazetek z supermarketów, bo znajdowało się pomiędzy
    nimi. Teraz to ja już biorę tę stertę szajsu do mieszkania i przeglądam,
    włącznie z 'wytrzepywaniem' potencjalnych niuansów ze środka gazetek.
    Bardzo mnie to denerwuje. A ostatnio, kiedy byłem na urlopie, to tak mi tych
    gazetek napchali, że pogięli normalne listy w skrzynce, bo pchali dalej,
    chociaż nie było już w środku miejscu.

    Czym do cholery różni się wrzucenie mi do skrzynki ulotki z reklamą zakładu
    fryzjerskiego, od wsadzenia tam papieru toaletowego albo gumy do żucia?
    Przecież i jedno i drugie to śmieci! Skrzynka pocztowa nie jest od
    wrzucania śmieci, tylko, jak sama nazwa wskazuje, poczty, do jasnej
    cholery!
    --
    Samotnik

  • 10. Data: 2008-09-05 08:37:38