-
1. Data: 2004-11-24 16:23:47
Temat: sklep internetowy
Od: "hitmus" <w...@g...pl>
Cześć wszystkim mam pytanko odnośnie sklepu internetowego.
Ostatnio wszedłem na stronę pewnego sklepu internetowego i zakupiłem tam
towar o nazwie "X" powiedzmy za 1000zł
dostałem potwierdzenie złozenia zamówienia mailem , no i spokojnie
oczekiwałem na dostawe towaru.
Lecz na następny dzień sklep odpowiada mi że tak naprawde to sie pomylili i
że towar "X" to kosztuje 2000zł.
Podobno sie pomylili w nazwie towaru.
Czy mogą tak poprostu powiedzieć, przepraszamy pomyłka? Czy mogę jakoś
wymusić dostarczenie mi jednak towaru X
za 1000zł , jak to z tymi sklepami internetowymi jest i jak się ma do tego
prawo.
Z góry podziękowania za poradę, wskazówki.
Hitmus
-
2. Data: 2004-11-24 20:16:11
Temat: Re: sklep internetowy
Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>
hitmus napisał(a):
> Cześć wszystkim mam pytanko odnośnie sklepu internetowego.
> Ostatnio wszedłem na stronę pewnego sklepu internetowego i zakupiłem tam
> towar o nazwie "X" powiedzmy za 1000zł
> dostałem potwierdzenie złozenia zamówienia mailem , no i spokojnie
> oczekiwałem na dostawe towaru.
> Lecz na następny dzień sklep odpowiada mi że tak naprawde to sie pomylili i
> że towar "X" to kosztuje 2000zł.
> Podobno sie pomylili w nazwie towaru.
> Czy mogą tak poprostu powiedzieć, przepraszamy pomyłka? Czy mogę jakoś
> wymusić dostarczenie mi jednak towaru X
> za 1000zł , jak to z tymi sklepami internetowymi jest i jak się ma do tego
> prawo.
>
> Z góry podziękowania za poradę, wskazówki.
> Hitmus
Nie chodzi przypadkiem o Komputronika i jego płyty Asusa za 0 złotych? :)))
--
Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
*ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
*GG-1447098*
*UWAGA!Adres mailowy w nagłówku zakodowany w ROT13*