-
1. Data: 2003-09-03 10:08:40
Temat: składanie reklamacji
Od: DimmuR <d...@k...chip.pl>
Witam!!
Na początku lipca złożyłem reklamację (za czerwiec) dostawcy usług
internetowych tytułem przerw w dostępie do Internetu dłużej niż
określony w umowie czas (72 godziny). W Regulaminie który dostałem do
umowy widnieje punkt:
11.4 Reklamacja powinna być rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej
wniesienia.
Na początku sierpnia złożyłem kolejną tego typu reklamację, tym razem za
lipiec, z tego samego tytułu.
Do dzisiaj nie dostałem odpowiedzi na złożone pismo. Chciałbym się zatem
dowiedzieć czy określenie 'powinna' zobowiązuje firmę do rozpatrzenia i
powiadomienia o wyniku składającego reklamację w określonym terminie?
Czy jeśli minął termin 14 dni czy reklamację można uznać za pomyślnie
rozpatrzoną? Jakie przepisy to regulują?
Jest to dla mnie o tyle istotne że reklamacje te dotyczyły zwrotu ok.
80% poniesionych kosztów.
Mam jeszcze jedno pytanie. Jakiś czas temu zmienił się najemca lokalu i
umowa z dostawcą została podpisana na nowo. Jednakże od dnia
powiadomienia o zmianie przez dwa miesiące faktury przychodziły na
starego najemcę (który już nie żył). Czy jestem zobowiązany do zapłaty
owych rachunków? (Dostawca stwierdził że prześle 'korektę'). Czy są
jakieś przepisy regulujące to?
Z góry dziękuję za konstruktywne odpowiedzi.
--
\!/ GG: #2940543
( @ @ ) Registered Linux user: #277278
oOO-(_)-OOo http://rtfm.bsdzine.org/
D.I.M.M.U.R.: Digital Intelligent Machine Manufactured for Ultimate Repair
-
2. Data: 2003-09-03 12:05:51
Temat: Re: składanie reklamacji
Od: "Marek Radwański" <l...@N...gazeta.pl>
DimmuR <d...@k...chip.pl> napisał(a):
> Witam!!
>
> Na początku lipca złożyłem reklamację (za czerwiec) dostawcy usług
> internetowych tytułem przerw w dostępie do Internetu dłużej niż
> określony w umowie czas (72 godziny). W Regulaminie który dostałem do
> umowy widnieje punkt:
>
> 11.4 Reklamacja powinna być rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej
> wniesienia.
>
> Na początku sierpnia złożyłem kolejną tego typu reklamację, tym razem za
> lipiec, z tego samego tytułu.
>
> Do dzisiaj nie dostałem odpowiedzi na złożone pismo. Chciałbym się zatem
> dowiedzieć czy określenie 'powinna' zobowiązuje firmę do rozpatrzenia i
> powiadomienia o wyniku składającego reklamację w określonym terminie?
zobowiązuje... i nic poza tym, chybaż że potrafisz wykaząc szkodę majątkową
poniesioną z powodu nietermionowego rozpatzenuia reklamacji
> Czy jeśli minął termin 14 dni czy reklamację można uznać za pomyślnie
> rozpatrzoną?
nie można
Jakie przepisy to regulują?
jezli dostęp do internetu jest usługa telekomunikacyjna o charakterze
powszechnym (nie za bardzo mogę teraz sprawdzić) to jest rozporządznie
wykonawcze do ustawy Prawo telekomunikacyjne,
jeśl nie - to tylko umowa i kodeks cywilny
>
> Jest to dla mnie o tyle istotne że reklamacje te dotyczyły zwrotu ok.
> 80% poniesionych kosztów.
>
> Mam jeszcze jedno pytanie. Jakiś czas temu zmienił się najemca lokalu i
> umowa z dostawcą została podpisana na nowo. Jednakże od dnia
> powiadomienia o zmianie przez dwa miesiące faktury przychodziły na
> starego najemcę (który już nie żył). Czy jestem zobowiązany do zapłaty
> owych rachunków? (Dostawca stwierdził że prześle 'korektę').
nie bądźmy aż tacy drobiazgowi - jeżli w tym okresie korzystałeś z usług to
wypada zapłacić, ale prośbe o wystawienie faktury korygującej na wszelki
wypadek bym żłożył
Czy są
> jakieś przepisy regulujące to?
>
rozporządznie wykonawcze do utawy o VAT,
pzdr
marek radwański
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/