  • 1. Data: 2007-01-30 00:29:26
    Temat: serwisy multimedialne
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    Czy legalne jest w Polsce uruchomienie strony www udostepniajacej
    pliki multimedialne odtwarzane strumieniowo, warianty :

    1. strona zawiera tylko linki do serwisow zagranicznych www.youtube.com ,
    www.video.google.com
    2. na serwerze oprocz strony znajduja sie wszystkie udostepniane pliki

    jesli plik jest chroniony prawem autorskim.

    Zalozmy kabarety http://video.google.pl/videosearch?q=moralnego+niepo
    koju
    Jesli stworze strone ktora tylko zawiera linki do zagranicznych serwerow gdzie
    umieszczone sa te pliki
    to czy jestem legalny ?

    Pytanie ostatnie: czy jestem odpowiedzialny za pliki ktore umieszcza zarejestrowani
    uzytkownicy mojego serwisu
    Czy nie moge napisac: "za tresci i pliki umieszczane przez uzytkownikow autor strony
    nie ponosi odpowiedzialnosci".

    Jeszcze jedno: uzytkownicy takich stron czasami umieszczaja pliki z pornografia - jak
    to jest z pornografia
    w internecie wg. polskiego prawa.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-30 00:36:17
    Temat: Re: serwisy multimedialne
    Od: smerf <s...@a...home.pl>

    smerf napisał(a):
> [...]
    strony nie ponosi odpowiedzialnosci".

    > Jeszcze jedno: uzytkownicy takich stron czasami umieszczaja pliki z pornografia -

    Mowiac oczywiscie o linku do zewnetrznego serwera mialem na mysli oczywiscie
    dzialanie takie jak w tym przypadku
    http://www.chlewik.pl/index.php?option=com_content&t
    ask=view&id=922&Itemid=46

  • 3. Data: 2007-01-30 03:38:33

> [...]