  • 211. Data: 2008-04-02 13:09:17
    Temat: Re: selekcje do klubów
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Nie awanturuje sie, tylko po prostu zada opuszczenia lokalu.
    > A opornych pieniaczy wywozi policja i pozniej tlumacza sie w sadzie:)

    Masz ciekawe i mocno oderwane od rzeczywistości wizje.

    Sądząc po tych wizjach to już prędze policja by wykryła u ciebie bardzo
    interesujące, acz niezbyt legalne, chemikalia lub zioła.

  • 212. Data: 2008-04-02 13:11:21
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > Doprawdy? A ktore?

    Te zabraniajace odmowic wlascicielowi sprzedazy wystawionego towaru,
    czyli np. drinka.

  • 213. Data: 2008-04-02 13:25:12
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Mikaichi <m...@v...pl> napisali:

    > Te zabraniajace odmowic wlascicielowi sprzedazy wystawionego towaru,
    > czyli np. drinka.

    Ja sie pytalem jaki przepis zabrania selekcjonerowi nie wpuscic kogos do
    klubu, a nie zabraniajacy sprzedawcy odmowy sprzedazy. Nie myl pojec.

  • 214. Data: 2008-04-02 13:27:16
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    > Ja sie pytalem jaki przepis zabrania selekcjonerowi nie wpuscic kogos do
    > klubu, a nie zabraniajacy sprzedawcy odmowy sprzedazy. Nie myl pojec.

    Sprzedawca to nie tylko ten co stoi za ladą i podaje kielbache. Jesli
    selekcjoner dziala z woli sprzedawcy to jest tym definicyjnym
    sprzedawca. A jesli nie dziala z woli sprzedawcy, to jest po prostu
    bandziorem, ktory narusza moja wolnosc osobista akurat przed wejsciem do
    pubu...

  • 215. Data: 2008-04-02 13:33:15
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Mikaichi <m...@v...pl> napisali:

    > Sprzedawca to nie tylko ten co stoi za ladą i podaje kielbache. Jesli
    > selekcjoner dziala z woli sprzedawcy to jest tym definicyjnym
    > sprzedawca.

    ROTFL:DDD A moze pilotem mysliwskim?
    Sprzataczka tez jest sprzedawca, bo dziala z woli sprzedawcy?
    Wez juz przestan bredzic...
    Selekcjoner nie zajmuje sie sprzedaza!

  • 216. Data: 2008-04-02 13:36:31
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    > ROTFL:DDD A moze pilotem mysliwskim?
    > Sprzataczka tez jest sprzedawca, bo dziala z woli sprzedawcy?
    > Wez juz przestan bredzic...
    > Selekcjoner nie zajmuje sie sprzedaza!

    No to jak tak to niech spierdala z drogi jak klient wchodzi. ;)

    Bo jak nie dziala z woli sprzedawcy to jest po prostu jakims chuliganem
    co stoi akurat pod klubem.

    To dziala z woli sprzedawcy czy nie dziala?

  • 217. Data: 2008-04-02 13:37:28
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Masz ciekawe i mocno oderwane od rzeczywistości wizje.

    Ta, ponad 300 lokali z selekcja w Polsce to moje wizje, hehehe:)))
    Robisz sie coraz zabawniejszy:)
    Moze wyjdz kiedys z domu.

  • 218. Data: 2008-04-02 13:41:16
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Mikaichi <m...@v...pl> napisali:

    > To dziala z woli sprzedawcy czy nie dziala?

    Dziala z woli wlasciciela lokalu, a zajmuje sie wpuszczaniem gosci, a nie
    sprzedaza. Teraz jasniej?

  • 219. Data: 2008-04-02 13:48:57
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    > Dziala z woli wlasciciela lokalu, a zajmuje sie wpuszczaniem gosci, a nie
    > sprzedaza. Teraz jasniej?

    Ziaaafffkk,

    Jacku, nudzis zmnie. Co dyskusja trzeba ci wszystko tlumaczyc, bo tkwisz
    w wielkim bledzie.

    Wiec zegnam ozieble.

  • 220. Data: 2008-04-02 13:59:59
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Mikaichi <m...@v...pl> napisali:

    > Jacku, nudzis zmnie. Co dyskusja trzeba ci wszystko tlumaczyc, bo tkwisz
    > w wielkim bledzie.

    Hehe, jak zwykle brak argumentow... Co chciales wytlumaczyc? Ze
    selekcjoner zajmuje sie sprzedaza, sprzataczka zajmuje sie sprzedaza?
    Art. 135KW dotyczy osob zajmujacych sie _sprzedaza_. Nie ukladaniem
    glazury, scieraniem podlogi, puszczaniem muzyki, tylko SPRZEDAZA.
    I dotyczy nieuzasadnionej odmowy sprzedazy, a nie wpuszczenia badz nie do
    lokalu!

    Przejdz sie na miasto i sprobuj dostac sie do lokalu wbrew woli
    wlasciciela. Powodzenia:)))