  • 201. Data: 2008-04-02 09:56:32
    Temat: Re: selekcje do klubów
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mikaichi pisze:

    > Bo jak sie powolasz, to dyskusje bedzie mozna uznac wlasciwie za
    > zakonczoną ;)

    Holender... Że tez muszę znać przepisy niewygodne dla miłośników
    rzeczywistości z tanich amerykańskich filmów ;-> Niedobry jestem ;)

  • 202. Data: 2008-04-02 10:01:56
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > I zadecydował - otwierając sklep czy inną ogólnodostępną placówkę
    > handlową czy usługową. Mógł otworzyć prawdziwy klub z członkami z
    > kartami członkowskimi. Ale był zbyt tępy i za dużo tanich amerykańskich
    > filmów się naoglądał i teraz się awanturuje, że życie to nie film.

    Nie awanturuje sie, tylko po prostu zada opuszczenia lokalu.
    A opornych pieniaczy wywozi policja i pozniej tlumacza sie w sadzie:)

  • 203. Data: 2008-04-02 11:00:39
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Holender... Że tez muszę znać przepisy niewygodne dla miłośników
    > rzeczywistości z tanich amerykańskich filmów ;-> Niedobry jestem ;)

    Szkoda tylko, ze te przepisy nawet nie wspominaja o wpuszczaniu do
    lokalu:)

  • 204. Data: 2008-04-02 12:16:08
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Jacek Krzyzanowski napisał:

    > Szkoda tylko, ze te przepisy nawet nie wspominaja o wpuszczaniu do
    > lokalu:)

    Bo sa na szczescie duzo bardziej ogolne. Inaczej musialyby byc oddzielne
    paragrafi dla lokali na parterze, oddzielne dla lokali z zaslonami w
    kolorze szkarłątu... ;P

  • 205. Data: 2008-04-02 12:16:54
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    > Nie awanturuje sie, tylko po prostu zada opuszczenia lokalu.
    > A opornych pieniaczy wywozi policja i pozniej tlumacza sie w sadzie:)

    No juz widze jak policja wywozi klienta lokalu, na zadanie "bo tak"
    wlasciciela

    ROTFL :)

    Chyba, ze to jest policja ta co wozi hamburgery i pizze ;]

  • 206. Data: 2008-04-02 12:28:45
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Mikaichi <m...@v...pl> napisali:

    > Bo sa na szczescie duzo bardziej ogolne.

    Nie, sa szczegolne i mowia o calkowicie konkretnych czynnosciach.

  • 207. Data: 2008-04-02 12:37:30
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    > Nie, sa szczegolne i mowia o calkowicie konkretnych czynnosciach.

    A jednoczesnie nei sa szczegolowe, bo nie precyzuja koloru skarpetek
    ochrony, wielkosci plecaka klienta, czy kolporu wycieraczki przed sklepem.

  • 208. Data: 2008-04-02 12:43:36
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Mikaichi <m...@v...pl> napisali:
    > A jednoczesnie nei sa szczegolowe, bo nie precyzuja koloru skarpetek
    > ochrony, wielkosci plecaka klienta, czy kolporu wycieraczki przed sklepem.

    Oraz nie zabraniaja selekcji przed klubem.

  • 209. Data: 2008-04-02 12:54:28
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    > Oraz nie zabraniaja selekcji przed klubem.

    Za to zabraniaja niewpuszczenia klienta do otwartego lokalu...

  • 210. Data: 2008-04-02 13:06:00
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Mikaichi <m...@v...pl> napisali:

    > Za to zabraniaja niewpuszczenia klienta do otwartego lokalu...

    Doprawdy? A ktore?