  • 141. Data: 2008-03-30 21:39:25
    Temat: Re: selekcje do klubów
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Od SN tez jestes madrzejszy:)

    Dlaczego od razu madrzejszy? Widac ze niektorzy tutaj nie potrafia
    zrozumiec czego wyrok SN dotyczyl bo nijak ma sie do naszej dyskusji.

    Jacek

  • 142. Data: 2008-03-30 21:50:50
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    castrol <j...@w...wp.pl> napisali:

    > Dlaczego od razu madrzejszy? Widac ze niektorzy tutaj nie potrafia
    > zrozumiec czego wyrok SN dotyczyl bo nijak ma sie do naszej dyskusji.

    Dotyczyl tego, czy oferta moze byc skierowana tylko do konkretnej grupy
    osob.
    Jest tez wyrok w sprawie knajpy tylko dla kobiet. Rowniez korzystny dla
    wlascicielki.

  • 143. Data: 2008-03-30 21:50:50
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisali:

    > Czyli mogą być sklepy tylko dla białych?

    A nie moga?

  • 144. Data: 2008-03-30 22:09:01
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Wydany przez jakiegoś niedouczonego asesora.

    > I prawomocny tylko dlatego, że pokrzywdzony nie miał okazji się odwołać...

    Hehehe, SN wydal wyrok zbyt dawno, tutaj sedzia byl niedouczony.
    Moze przyjmij wreszcie do wiadomosci, ze chocbys nie wiem jak tupal nozka,
    to jak nie beda chcieli, to nie wpuszcza cie do knajpy.
    Bo zadne prawo ich do tego nie zobowiazuje!

  • 145. Data: 2008-03-30 22:36:11
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Sami się do tego zobowiązali otwierając knajpę.

    Bzdura. Otwarcie knajpy do niczego nie zobowiazuje.

  • 146. Data: 2008-03-30 22:47:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek Krzyzanowski pisze:

    > Tlumaczenia z czego? Ze nie wpuszczam ludzi w sportowych butach?

    Z np. nieprzestrzegania pewnych norm, których muszą przestrzegać lokale
    gastronomiczne.

    A których nie masz obowiązku przestrzegać na swoim prywatnym i
    zamkniętym dla obcych przyjęciu.

  • 147. Data: 2008-03-30 23:36:25
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

  • 148. Data: 2008-03-31 05:18:26
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 30 Mar, 22:26, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Lokal jest otwarty i zarejestrowany. Ceny są (lub przynajmniej powinny
    > być) widoczne. Wszystko, co trzeba, jest.

    > Zarejestrowanie działalności to nie reklama ani ogłoszenie.

    Tym bardziej nie może stanowić oferty - nie jest skierowany do osoby
    potencjalnie zainteresowanej tylko do organu administracji. Po drugie
    nie określa warunków umowy (oferta powinna takowe zawierać). Wreszcie
    art. 71 kc zawiera dyrektywę interpretacyjną - w razie wątpliwości nie
    uważamy oświadczenia za ofertę.

  • 149. Data: 2008-03-31 05:20:07
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    wrote:

    > Lokal jest otwarty i zarejestrowany. Ceny są (lub przynajmniej powinny
    > być) widoczne. Wszystko, co trzeba, jest.

    Właśnie nie ma. Woli prowadzącego przedsiębiorstwo. Naprawdę
    sugerujesz, że ktoś kto ustawia przy wejściu selekcjonera wyraża w ten
    sposób wolę zawarcia umowy z każdym?????

  • 150. Data: 2008-03-31 05:22:10
    Od: "m...@g...com" <m...@g...com>

    On 30 Mar, 23:23, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    wrote:

    > Nie tylko zbyt dawno. W innej sytuacji prawnej i dla pewnego
    > szczególnego przypadku z odgórnym "prykazem" Partii.

    Wątpię, aby Partia ingerowała w niezawisłość Sądu Najwyższego w
    kwestii zaopatrzenia w encyklopedie nauczycieli z woj.
    tarnobrzeskiego. To nie była kwestia o zasadniczym znaczeniu
    politycznym.