  • 161. Data: 2004-09-24 13:46:25
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Poniżej napisałeś, że (hipotetycznie) widzisz jedynie zejście do
    > piwnicy. I nic więcej.

    Nieprawda Andrzej, zerknij do poprzednich postow w tym drzewie,
    Pada propozycja moejmu dziecku a pozniej widze jak "dyma" innego
    dzieciaka.

    > I kryminał.

    a zalozysz sie? Kazdy jeden psycholog by mnie z tego wyciagnal, w
    najgorszym wypadku dostalbym cos w zawieszeniu.

    > Człowiek myślący przede wszystkim nie brałby pod uwagę linczu.
    >
    > Poza tym człowiek myślący bierze pod uwagę, że niektórzy mogą mieć na
    > myśli dokładnie to, co mówią. A nie przenośnie czy inne aluzje.

    2 zalozenia, poraz ostatni powtarzam, i te drugie wszelkie watpliwosci
    rozwiewa.

    > Czy mógłbyś uprzejmie pisać po polsku? Bo w tej chwili piszesz tak
    > bełkotliwie, że nie da się tego zrozumieć... (zdjęcia z tego, co z tym
    > dzieckiem schodził, od razu pojawiają się na jakiejś stronie WWW???)
    >
    > [ciach]

    Poniedziałek, mój dzieciak mówi mi ze facet zaproponowal mu loda w
    piwnicy,
    wtorek widzę, że facet schodzi do piwnicy z innym dzieckiem. IDE ZA NIM,
    patrze zaczynaja się sexić. Od tego momentu wiem na 1000% że nie chodziło
    mu o loda w lodówki a o loda z gaci.

    Rozumiesz czy mam drukowanymi napisać?

    > Nie za bardzo. Spróbuj pisać spokojnie i spójnie.

    no postaralem sie, patrz wyzej.

    > Kara nie może poprzedzać przestępstwa.
    >
    > Pomijam niektóre idiotyczne amerykańskie filmy, w których jacyś prorocy
    > przewidują, kto kiedy jakie przestępstwo _by_ popełnił.

    przeczytaj początek tego drzewka a przekonasz sie ze ja pisalem o pobiciu
    po tym
    jak zaproponowal dzieciakowi i po tym jak zobaczylem ze sie z innym dyma.

    P.

  • 162. Data: 2004-09-24 13:51:38
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    szerszen <s...@t...pl> wrote:

    > ale gosciu co ty bredzisz, jakie samosady??
    > goraczke masz?

    Troll.

    --
    Adam Wysocki, W-wa * http://www.gophi.info/ * news://news.gophi.info
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 163. Data: 2004-09-24 13:56:45
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Fri, 24 Sep 2004 14:38:44 +0200, szerszen <s...@t...pl> napisał:

    > Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...tpi.pl> napisał w wiadomości

    > ale gosciu co ty bredzisz, jakie samosady??
    > goraczke masz?
    >
    > jak zawiadomie policje o napadzie na bank, to tez nie przyjedzie bo nie
    > ma zadnych dowodow?

    Jak zawiadomisz o napadzie to przyjedzie. Ale jak zawiadomisz, że facet z
    duża torbą wchodzi do banku to na pewno nie

    > jak zawiadomie straz pozarna ze sie pali, to tez nie przyjedzie. bo w
    > koncu nie ma dowodow?

    Jak zawiadomisz że się pali, to przyjedzie. Ale jak zawadomisz o facecie
    który gania z zapaloną pochodnią to nie.

    > jak zadzwonie do sejmu i powiadomie ze tam jest bomba to rozumiem, ze tez
    > nie zarzadza ewakuacji, bo nie ma dowodow?

    Zak powiesz że jest bomba to będzie ewakuacja, ale jak powiesz, e facet z
    paczką wszedł do Sejmu to nie.

    I tak samo - jak zawiadomisz ze pedofil gwałci dzieci w piwnicy policja
    przyjedzie. Ale jak zadzwonisz że schodzi z dzieckiem do piwnicy to nie.

    --
    Falkenstein
    Okoliczności obciążające uwzględniane przy wymiarze kary są następujące:

  • 164. Data: 2004-09-24 14:02:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ty chcesz lać po mordzie niewinnego człowieka. Czym się różnisz ode
    mnie?

    *) cytuje co napisalem "Z pewnoscia lac trzeba kogos kto probuje (nie
    moze, a probuje) w ten
    sposob skrzywdzic "moje" dziecko." czyli wtedy jak mam pewnosc, CZYLI,
    proponuje mojemu dzieciakowi
    loda, a nastepnego dnia widze jak dyma innego chlopaka (widze to bo
    poszedlem sprawdzic)
    Uwazasz ze w tym przypadku jest to niewinny czlowiek?

    zalosny teraz jestes

    > Wskaż słabość mojej analogii.

    "To ja może wyjdę sobie i będę lał po ryju staruszki żądające ode mnie
    ustąpienia miejsca"

    skoro tp porównujesz do *)
    to nie jest z Toba dobrze

    > Dla ciebie. Masz dyplom psychiatry?

    rozumiem ze zaprzeczsz temu i twoierdzisz ze tak nie wyglada walka ze
    sklonnosciami?

    > Nie dmuchnie, bo a) mam chłopaka,

    pewnie 12 letniego, dlatego tak posrane porownanie dajesz

    > b) ma spore powodzenie i wiele razy
    >ignorował podrywające go panienki i kolesi.

    ech..

    P.

  • 165. Data: 2004-09-24 14:03:31
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Nie. Faktów oraz Superexpresu też nie czytuję.

    ja nie mam na mysli pedofilstwa, absolutnie. Chodzi o strzelanie
    w obronie koniecznej.
    Zeby nie bylo.

    P.

  • 166. Data: 2004-09-24 14:25:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > Nieprawda Andrzej, zerknij do poprzednich postow w tym drzewie,
    > Pada propozycja moejmu dziecku a pozniej widze jak "dyma" innego
    > dzieciaka.

    Po twoim hipotetycznym pobiciu - więc może to twoja wina, że stracił
    samokontrolę i musiał z jakimś dzieckiem odreagować..

    > a zalozysz sie? Kazdy jeden psycholog by mnie z tego wyciagnal, w
    > najgorszym wypadku dostalbym cos w zawieszeniu.

    Albo przymusowe leczenie w psychiatryku.

> [...]

    > patrze zaczynaja się sexić. Od tego momentu wiem na 1000% że nie chodziło

    Człowiek poszedł do kantoru.
    Tydzień później poszedł do innego kantoru i go napadł.
    Czy za pierwszym razem też napadł na kantor?

    [ciach]

    > przeczytaj początek tego drzewka a przekonasz sie ze ja pisalem o pobiciu
    > po tym jak zaproponowal dzieciakowi i po tym jak zobaczylem ze sie
    > z innym dyma.

    Za zaproszenie na lody twojego hipotetycznego dzieciaka?

    A skoro zobaczyłeś przestępstwo, to dlaczego, zamiast powstrzymać
    sprawcę i wezwać policję, postanowiłeś się zabawić w Sędziego Zgreda i
    wykonać wyrok?

  • 167. Data: 2004-09-24 14:26:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > ja nie mam na mysli pedofilstwa, absolutnie. Chodzi o strzelanie
    > w obronie koniecznej.
    > Zeby nie bylo.

    Powtarzam: nie wiem, o co chodzi. Nie widziałem.

  • 168. Data: 2004-09-24 14:36:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > *) cytuje co napisalem "Z pewnoscia lac trzeba kogos kto probuje (nie
    > moze, a probuje) w ten sposob skrzywdzic "moje" dziecko." czyli
    > wtedy jak mam pewnosc, CZYLI, proponuje mojemu dzieciakowi loda,

    W proponowaniu loda nie ma niczego karalnego.

    > a nastepnego dnia widze jak dyma innego chlopaka (widze to bo
    > poszedlem sprawdzic)

    Może jemu zaproponował seks, a nie loda?

    > Uwazasz ze w tym przypadku jest to niewinny czlowiek?

    Jest niewinny jeśli chodzi o oskarżenia o próby skrzywdzenia twojego
    dziecka.

    W przypadku tego innego - jest winny stosunków z małoletnim poniżej 15
    lat (o ile miał poniżej 15 lat). Gwałtu - niekoniecznie.

    Za to ty będziesz winny pobicia ze szczególnym okrucieństwem (jeśli
    zrobisz to zgodnie ze swoim opisem) i _może_ warunkowo ci zawieszą za
    działanie we wzburzeniu. Z drugiej strony tutaj się przynajesz do
    świadomego planowania takiego pobicia - więc tzw. afekt może zostać obalony.

    Masz prawo użyć minimalnych środków wystarczajacych do zapobieżenia
    przestępstwu. Tzw. obrona konieczna. Jeśli ją przekroczysz i zaczniesz
    po prostu odreagowywać, uwalniać swój sadyzm - będziesz winny. I mam
    nadzieję zostaniesz skazany. Tak samo, jak pedofil, który nie może się
    powstrzymać i uwalnia swoje żądze. Sytuacja jest dokładnie taka sama,
    tylko on lubi sprawiać przyjemność sobie i małoletnim, a ty lubisz
    sprawiać innym ból.

    [ciach]

    > pewnie 12 letniego, dlatego tak posrane porownanie dajesz

    A ty pewnie jesteś sprawcą pobić w całej okolicy, bandyto jeden paskudny
    (teraz używam 'agrumentu' na poziomie twojego powyższego).

  • 169. Data: 2004-09-24 14:37:00
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> wrote:

    > *) cytuje co napisalem "Z pewnoscia lac trzeba kogos kto probuje (nie
    > moze, a probuje) w ten sposob skrzywdzic "moje" dziecko."

    Parafrazuję ciebie: "Z pewnością lać trzeba staruszki, które próbują
    (nie mogą, a próbują) w ten sposób mnie skrzywdzić".

    > czyli wtedy jak mam pewnosc,

    Pewność masz, jak sąd ustali winę. Do tego momentu człowiek jest niewinny.

    > CZYLI,
    > proponuje mojemu dzieciakowi loda, a nastepnego dnia widze jak dyma
    > innego chlopaka (widze to bo poszedlem sprawdzic)
    > Uwazasz ze w tym przypadku jest to niewinny czlowiek?

    W tym przypadku powinieneś zamknąć go w piwnicy, zadzwonić pod 997,
    poczekać aż przyjadą, powiedzieć jak było i oddać go im.

    > zalosny teraz jestes

    A ty nie dorosłeś do dyskusji na newsach, skoro używasz argumentów ad
    personam.

    > "To ja może wyjdę sobie i będę lał po ryju staruszki żądające ode mnie
    > ustąpienia miejsca"
    >
    > skoro tp porównujesz do *)
    > to nie jest z Toba dobrze

    Poczucie winy jest subiektywne. Na tyle, że wymyślono sądy. Zaprzeczysz?

    > rozumiem ze zaprzeczsz temu i twoierdzisz ze tak nie wyglada walka ze
    > sklonnosciami?

    Nie wiem. Nie jestem psychiatrą.

    > pewnie 12 letniego, dlatego tak posrane porownanie dajesz

    Niestety, ale muszę cię rozczarować :)

    --
    Adam Wysocki, W-wa * http://www.gophi.info/ * news://news.gophi.info
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    Wznieśmy toast za wszystkie biedne dzieci, które wsiąknęły w pościel

  • 170. Data: 2004-09-24 16:33:39
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Po twoim hipotetycznym pobiciu - więc może to twoja wina, że stracił
    > samokontrolę i musiał z jakimś dzieckiem odreagować..

    kurrwa mac,

    Pobilbym go po tym jak "jakimś dzieckiem odreagować..", bo to by mi dalo
    do zrozumienia
    co propozycja skladana "mojemu" dzieciakowi oznaczala.

    EOT bo to jakbym ze sciana gadal.

    > A skoro zobaczyłeś przestępstwo, to dlaczego, zamiast powstrzymać
    > sprawcę i wezwać policję, postanowiłeś się zabawić w Sędziego Zgreda i
    > wykonać wyrok?

    z prostego powodu, chcial sie pieprzyc z "moim" dzieciakiem.

    P.