  • 11. Data: 2002-10-30 12:09:50
    Temat: Re: samochód-prośba o opinię
    Od: "Iza" <i...@k...onet.pl>

    to tak nie do końca..

    została podpisana umowa trójstronna, że faktura jest na posrednika a
    pieniądze są spłacane dealerowi

    btw: ale przecież chyba nie o to chodzi..

  • 12. Data: 2002-11-05 18:39:15
    Temat: samochód-prośba o opinię (po raz ostatni)
    Od: "Iza" <i...@k...onet.pl>

    czy naprawdę nie wiecie jak można mi pomóc czy nikomu się z was po prostu
    nie chce?

    przyznam szczerze, że zawiodłam się na tej grupie..

    nikomu z was nie życzę, żeby był w podobnej sytuacji kiedy ma problem i nikt
    nie kwapi się z pomocą

    Iza

  • 13. Data: 2002-11-05 20:20:12
    Temat: Re: samochód-prośba o opinię (po raz ostatni)
    Od: Kamil Golaszewski <k...@p...onet.pl>

    Iza napisa_(a):

    > czy naprawdę nie wiecie jak można mi pomóc czy nikomu się z was po prostu
    > nie chce?

    Może należałoby poczekać na uzasadnienie i wtedy zastanowić się nad tym
    co dalej. A rękojmia - wygasa po roku, a żądanie zostało zgłoszone po
    tym terminie.

    KG

  • 14. Data: 2002-11-05 21:02:49
    Od: "Iza" <i...@k...onet.pl>

    Użytkownik "Kamil Golaszewski" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Iza napisa_(a):

    > Może należałoby poczekać na uzasadnienie i wtedy zastanowić się nad tym
    > co dalej. A rękojmia - wygasa po roku, a żądanie zostało zgłoszone po
    > tym terminie.

    a jak to jest - ważne jest kiedy nastąpiło wykrycie wady bo ono faktycznie
    nastąpiło po roku czy kiedy wada zaistniała a stało się to po 8 miesiącach
    od wyprodukowania samochodu

    a moje pytanie było bardziej - niezaleznie od uzasadnienia czy warto jeszcze
    walczyć czy należy sobie odpuścić sprawę... czy w ogóle waszym zdaniem jest
    sens..

    Iza