  • 11. Data: 2006-11-17 19:50:47
    Temat: Re: samochod na sciezce rowerowej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail T...@s...in.the.world napisał(a) w
    poprzednim odcinku co następuje:

    > E, mam obydwa swiatelka (plus jedno dodatkowe) i (oprocz trabki) -
    > dzwonek, ktory sluzy mi do okazywania w czasie ewentualnej kontroli...

    e tam, cos by sie znalazło. Np łysy bieznik na oponie! I niech mi tu
    jakichs bajek o slickach nie wciska!

    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."
    Marcin Szeffer: "Dziękuję. Wolę kaski na głowę."

  • 12. Data: 2006-11-17 23:14:21
    Od: "Kris" <k...@s...pl>

    Użytkownik <T...@s...in.the.world> napisał w wiadomości
    pl...
    > Pytanie teraz: czy naprawde policja nie moze w takiej sytuacji nic
    > innego zrobic i po co im ten swiadek prywatny, skoro sami juz ten
    > samochod widzieli???

    to fakt.. taki kloc na drodze to jak sciana
    a jak pomukam rowerem srednio ok 25km/h to nie w glowie mi uwarzac
    i omijac klocki i chodzacych pieszych czasem po prostu jest za pozno
    wiec sciezka rowerowa po co jest? by turlac sie 5 na godz. i uwazac
    na wszystko dookola?
    co z potraceniami pieszych na sciezce rowerowej?
    przeciez to nie deptak ani tez nie miejsca parkingowe

  • 13. Data: 2006-11-18 00:08:59
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 18 Nov 2006, Kris wrote:

    > co z potraceniami pieszych na sciezce rowerowej?

    AFAIR kilka lat temu była sprawa w Gliwicach.
    Pani "z dzieckiem na spacerze" po kolizji (rowerzysty z dzieckiem,
    a jakże) pozwała tego ostatniego - już nie pamiętam, czy o zadośćuczy-
    nienie, odszkodowanie czy cós... piszę z głowy czyli z niczego,
    a szczegółom się nie przygladałem, ale chyba "drogą karną" (znaczy
    o ukaranie i wniosek o zasądzenie pokrycia wydatków czy jakoś tak).

    Wysoki Sąd wyprowadził ją z błędu - i to ją ukarał.
    Za brak opieki.
    Być może będzie w archiwum .rowery :) bo sprawa była w prasie
    opisywana.

    > przeciez to nie deptak ani tez nie miejsca parkingowe

    Ano. IMO jest problem z określeniem "jezdnia", ale powinno toto
    mieć taki sam status.

    pzdr, Gotfryd

  • 14. Data: 2006-11-18 15:54:50
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

> [...]
    > Witam,
    > Znowu przejezdzalem moja ulubiona smieszka rowerowa wzdluz ulicy
    > Maraszalkowskiej [WAW]. Z reguly maszeruja nia piesi, ale w niedaleko
    > kebab-baru (Marszalkowska 81) zawsze na sciezce stoi jakis samochod.
    > Nawet w poznych godzinach nocnych, bo ten bar jest czynny do polnocy
    > albo calodobowo.
    > Dzis wiec przejezdzam i znowu to samo - tym razem czarny duzy Mercedes
    > hatchback. Dzwonie na SM - zlecenie przyjete. 15 minut i nic sie nie
    > dzieje. Dzwonie na 997 - czekam 15 minut - nic sie nie dzieje.

    Do Ziobry trza było zadzwonić.
    EWa

  • 15. Data: 2006-11-18 17:35:21
    Od: stern <s...@0...pl>

    Ero Walensdorf napisał(a):

    > Do Ziobry trza było zadzwonić.
    > EWa

    a to samochód musiałby do Tuska należeć ;)

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911

  • 16. Data: 2006-11-19 13:55:50
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości

    > a to samochód musiałby do Tuska należeć ;)

    Albo do Millera - dopisałby mu jedno zero do mandatu.
    EWa

  • 17. Data: 2006-11-19 19:23:58
    Od: M <b...@w...pl>

    Ero Walensdorf napisał(a):
    > Użytkownik "stern" <s...@0...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Albo do Millera - dopisałby mu jedno zero do mandatu.

    No tak. Jedno zero za jedno zero :-)

    M.