  • 31. Data: 2009-04-22 14:11:09
    Temat: Re: samobójstwo czy próba samookaleczenia sie
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 22 Apr 2009 16:09:21 +0200, szerszen napisał(a):

    > szkoda ze ty nie zechciales przeczytac wszystkiego z tej galezi rozmowy,
    > tylko ostatni post
    >
    > wtedy bys wiedzial ze na poacztku zadalem pytanie "a czy juz samobojce
    > mozna pochowac na cmentarzu katolickim?"

    Hmm wg tego co wskazałem odpowiedź na to pytanie jest znana od 26 lat ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 32. Data: 2009-04-22 14:30:29
    Temat: Re: samobójstwo czy próba samookaleczenia si
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > Co nie oznacza, że pozostali się nie znali.

    był dalszy ciąg z którego jednoznacznie wynikało, że się nie znali na
    amunicji nawet na poziomie podstawowym czyli rozróżnienie chociaż 7 rodzajów
    amunicji z kilkunastu jakie powinni znać
    specjalnie napisałem broszurę dla nich o amunicji /jest w internecie/
    SJS

  • 33. Data: 2009-04-22 16:32:35
    Temat: Re: samobójstwo czy próba samookaleczenia się
    Od: r...@p...onet.pl

    > Próba samobójstwa jest karana.

    Niby z którego paragrafu?

  • 34. Data: 2009-04-22 18:14:13
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > rodzajów amunicji z kilkunastu jakie powinni znać
    > specjalnie napisałem broszurę dla nich o amunicji /jest w Internecie/

    Daj link :-)

  • 35. Data: 2009-04-22 18:14:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    szerszen pisze:

    > w wiadomości news:c743c6-atr.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > nastepny ktory jest smiertelnie powazny

    Było mordkę dopisać - są tacy, co by takie coś śmiertelnie poważnie
    pisali ;)

    > pewnie ze tylko tych co maja chec, ale jesli twoja rodzina ma kwaterke
    > na cmentarzu katolickim to juz sie problem robi, pewnie ze gdziesz cialo
    > pogrzebia, bo tak nakazuje prawo, ale problem/kara jest

    Wiesz... Co się stanie z moim ciałem PO mojej śmierci, to mnie już rybka ;)

  • 36. Data: 2009-04-22 19:11:43
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    grup dyskusyjnych:gsnmpt$n1t$...@i...gazeta.pl...
    > Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Daj link :-)

    Wysłałem
    SJS

  • 37. Data: 2009-04-23 07:10:07
    Temat: Re:
    Od: Adam Kłobukowski <a...@k...pl>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "grzech" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > On pewnie to wie. Skąd przypuszczenie, że Blida wiedziała? Bo w tym
    > właśnie tkwi szczegół. Nie pamiętałem, że w prasie się ta informacja o
    > amunicji specjalnej pokazała, dlatego też nie pisałem wprost o co
    > chodzi. Sądzę, ze Blida była przekonana, że jedynie się zrani i w ten
    > sposób utrudni wykonanie czynności procesowych. Z tym, że z przyłożenia,
    > to nie ma większego znaczenia, jakim pociskiem się człowiek postrzeli.
    > Nawet lepiej chyba byłoby pełnopłaszczowym.

    Jakie masz podstawy do przekonania że Blida nie chciała się zabić a
    jedynie zranić?

    Adam Kłobukowski

  • 38. Data: 2009-04-23 07:31:58
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Hmm wg tego co wskazałem odpowiedź na to pytanie jest znana od 26 lat ;-)

    przepraszam ze nie wertuje prawa kanonicznego

  • 39. Data: 2009-04-23 07:33:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    wiadomości news:hd34c6-r1t.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Wiesz... Co się stanie z moim ciałem PO mojej śmierci, to mnie już rybka ;)

    tobie tak :)
    twojej rodzinie juz mniej
    ja na szczescie bede spalony, takze w razie czego rodzinka ziemie na dzialce
    uzyzni ;)

  • 40. Data: 2009-04-23 12:21:03
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik SJS napisał:

    > i ja tak samo rozumuję
    > więc dlaczego uparcie od tylu miesięcy wszystkie bez wyjątku media piszą
    > o samobójstwie Blidy a nie o próbie samookaleczenia się zakończonej
    > śmiercią?

    Zakładasz tutaj - nie wiemy czy słusznie - że Barbara Blida sama
    dobrowolnie pociągnęła za spust.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik