  • 41. Data: 2009-04-23 13:15:12
    Temat: Re: Re:
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    > Jakie masz podstawy do przekonania że Blida nie chciała się zabić a
    > jedynie zranić?

    przeczytaj pierwszy post - dość dokładnie uzasadniam
    SJS

  • 42. Data: 2009-04-23 13:25:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

    > przeczytaj pierwszy post - dość dokładnie uzasadniam

    Ale nie uzasadniasz jej zamiarów.
    Może gdybyś Ty do siebie wypalił, ze swoją wiedzą, to można by mieć takie
    wątpliwości.
    Założenie że ona wiedziała to, co napisałeś, jest zbyt daleko idące, żeby
    nawet je podejrzewać.

  • 43. Data: 2009-04-23 14:34:16
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    grup dyskusyjnych:gspqb4$thh$...@n...onet.pl...
> [...]
    > wątpliwości.
    > Założenie że ona wiedziała to, co napisałeś, jest zbyt daleko idące, żeby

    uważnie aby czytasz?
    ktoś kto się mało zna na broni i amunicji kupuje i ładuje do broni naboje
    które są sprzedawana jako niezabijające
    tak czy nie?
    nie ładuje amunicji normalnej której zadanie jest zabić tylko tą specjalną
    tak czy nie?
    amunicja nie rozróżnia kto swój a kto nie
    tak czy nie?
    więc jeśli strzelam do kogoś z amunicji która ma odstraszyć a nie zabić to
    jeśli strzelam do siebie to ona ta głupia amunicja nie powinna mnie zabić a
    jedynie zrobić dużego siniaka
    tak czy nie?
    tylko, że absolutna większość użytkowników broni nie wie czym różni się w
    skutkach strzał z odległości, 50m, 15m , 5 lub z przyłożenia
    SJS

  • 44. Data: 2009-04-23 14:35:16
    Temat: Re: samobójstwo czy próba samookaleczenia si
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    Użytkownik "Tapatik" <t...@b...adresu> napisał w wiadomości grup

    > Zakładasz tutaj - nie wiemy czy słusznie - że Barbara Blida sama
    > dobrowolnie pociągnęła za spust.

    tak, zakładam, że jej nikt nie pomógł ale to po rodzaju osmalenia odzieży
    łatwo ustalić
    SJS

  • 45. Data: 2009-04-23 14:54:02
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości news:

    > ktoś kto się mało zna na broni i amunicji kupuje i ładuje do broni naboje
    > które są sprzedawana jako niezabijające
    > tak czy nie?

    Udowodnij że Blida naładowała tak a nie inaczej pistolet, po to aby się
    postrzelić podczas ew. zatrzymania.
    Jeśli nie potrafisz - to jest to pieprzenie i nic więcej.

  • 46. Data: 2009-04-23 16:00:38
    Od: "Nostradamus" <n...@w...pl>

    Użytkownik "grzech" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Widziałe? kiedy? jak wygl?da rana po strzale z pistoletu gazowego
    > przystawionego do ciała? Podejrzewam, ze nie, bo by? nie pieprzył takich
    > głupot.

    Jak na razie tylko ty w tym wątku pieprzysz jak potłuczony.

    Leszek

  • 47. Data: 2009-04-23 16:14:48
    Od: "SJS" <s...@w...pl>

    grup dyskusyjnych:gspvhb$cu3$...@n...onet.pl...

    > Udowodnij że Blida naładowała tak a nie inaczej pistolet, po to aby się
    > postrzelić podczas ew. zatrzymania.
    > Jeśli nie potrafisz - to jest to pieprzenie i nic więcej.

    sądziłem, że to tylko wymysł, taki Art, że istnieją ludzie którzy umieją
    czytać ale nie rozumieją tego co jest zawarte w treści
    teraz już wiem - są tacy ludzie
    SJS

  • 48. Data: 2009-04-23 17:04:18
    Od: "grzech" <s...@p...onet.pl>

    > Jak na razie tylko ty w tym wątku pieprzysz jak potłuczony.
    >
    > Leszek

    Na przykład?

  • 49. Data: 2009-04-26 20:38:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Użytkownik "Tapatik" <t...@b...adresu> napisał w wiadomości grup
    > tak, zakładam, że jej nikt nie pomógł ale to po rodzaju osmalenia odzieży
    > łatwo ustalić
    > SJS

    Nie, wcale nie łatwo. Strzał z przyłożenia zawsze pozostawi na odzieży
    jednakowe ślady, niezależnie od tego, czy ofiara sama pociągnęła za spust,
    czy za spust pociągnęła osoba trzecia, czy wreszcie do strzału doszło w
    wyniku szamotaniny o próby odebrania broni potencjalnemu samobójcy.

  • 50. Data: 2009-04-26 20:41:33
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "SJS" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
    > przeczytaj pierwszy post - dość dokładnie uzasadniam
    > SJS

    Prawdę mówiąc, to tam kilka innych możliwości istnieje. Rzecz, która mi
    przykładowo przychodzi do głowy, to próba szantażu przez Blidę agentów
    poprzez przyłożenie sobie pistoletu do ciała i nieudana próba wyrwania jej
    pistoletu prze agenta zakończona niekontrolowanym strzałem.