  • 11. Data: 2007-10-09 05:30:51
    Temat: Re: sady 24-godzinne - glupota totalna
    Od: "Lord_Hunter" <l...@p...onet.pl>

    To znaczy ze teraz mozna smialo smigac z aparatem po centrum handlowym ?
    Mialem taka sytuacje ze robilem zdjecia swojej Pannie w Galeri Mokotow
    i Pani Ochroniaz poinformowala mnie ze to niezgodne z prawem.
    A wyglada na to ze to jej widzimisie bylo?

    Pozdrawiam
    Maciej.R

  • 12. Data: 2007-10-09 06:23:56
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 9 Oct 2007 07:30:51 +0200,
    Lord_Hunter <l...@p...onet.pl> screamed:
> [...]
    > i Pani Ochroniaz poinformowala mnie ze to niezgodne z prawem.
    > A wyglada na to ze to jej widzimisie bylo?

    W tym temacie na grupie wypłynęły już hektolitry znaków ASCII.
    Pora zajrzeć do archiwum...

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:230B ]
    [ 08:23:24 user up 11489 days, 20:18, 1 user, load average: 0.43, 0.95, 0.90 ]

    Esc key to reboot Universe, or any other key to continue...

  • 13. Data: 2007-10-09 06:55:04
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Mon, 08 Oct 2007 23:35:12 +0200, Sanctum Officium napisał(a):

    > Wszczął rozróbę w centrum handlowym i ma pretensje do ochrony. Trzeba
    > było nie robić tych zdjęć.
    > http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34882,4545920.htm

    Najgorsze, że dał się pobić jakiemuś sklepowemu cieciowi. Autentyczny
    wstyd; po prostu A.L. - jak każdy troll - odważny jest tylko w gębie i to
    tylko wirtualnie.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 14. Data: 2007-10-09 07:13:22
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Sanctum Officium napisał(a):
    > "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote in message

    > Nie masz nic innego do roboty, tylko się procesować o głupoty? Zrób lepiej
    > coś pożytecznego dla siebie lub dla świata. Stwórz coś, jedź na wycieczkę
    > dookoła świata, podejmij pracę zarobkową. Nie pojmuję ludzie, którzy mając
    > za dużo czasu oraz energii, tracą jedno i drugie na totalne bzdury.

    debil

    --
    IDZ NA WYBORY! Albo ONI zagłosują ZA CIEBIE!
    http://pl.youtube.com/watch?v=KHoe8S_HF7s

  • 15. Data: 2007-10-09 07:58:51
    Od: gizmacz <g...@w...pl>

    Rzecznik Prokurwatury Krajowej wrote:

    > Cholerni fotoamatorzy! Pijacy jedni. Bo każdy fotoamator to pijak.

    Wszystko przez brak krawata. Klient w krawacie jest mniej awanturujący się.

    gizmacz

  • 16. Data: 2007-10-09 08:38:13
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 9 Oct 2007 06:55:04 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Najgorsze, że dał się pobić jakiemuś sklepowemu cieciowi. Autentyczny
    > wstyd; po prostu A.L. - jak każdy troll - odważny jest tylko w gębie i to
    > tylko wirtualnie.

    Jak widać jednak nie - bo też jest oskarżony "o napad", więc jednak
    nie jest chłopcem co tylko siedzi za klawiaturą i przykleja innym
    etykietki trolli.

    Henry

  • 17. Data: 2007-10-09 10:15:27
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:fef9mi$5h8$1@inews.gazeta.pl...

    > debil

    Może coś więcej o sobie napiszesz?

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 18. Data: 2007-10-09 10:16:19
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Sanctum Officium" <b...@b...bla> napisał w wiadomości

    > Wszczął rozróbę w centrum handlowym i ma pretensje do ochrony. Trzeba było
    > nie robić tych zdjęć.
    > http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,34882,4545920.htm

    Zdjęć też nie potrafi przygłup robić. W kadrze znalazła się wiata ;)))

  • 19. Data: 2007-10-09 10:40:22
    Od: "Steel" <d...@K...wp.pl>

    > Jak widać jednak nie - bo też jest oskarżony "o napad", więc jednak
    > nie jest chłopcem co tylko siedzi za klawiaturą i przykleja innym
    > etykietki trolli.

    eee Andrzej napadl tego ochroniarza gazem... to byl istny napad z bronia w
    reku!
    Mysle ze gdyby nie przyjazd policji to by ich wszystkich skatowal na
    smierc... a flaki walalby sie po caly centrum :)

    MSPANC

    Czekamy na wyniki napadu "biestialskiego fotoamatora" w sadzie :)

    Steel

  • 20. Data: 2007-10-09 11:50:19
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Nostradamus napisał(a):
    > Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:fef9mi$5h8$1@inews.gazeta.pl...

    > Może coś więcej o sobie napiszesz?

    wiesz co gdybym ci chcial prostaku dojebac to bym wkleil ostatnich 50
    postow wyplutych przez google ktore wyszly z pod twojej klawiatury ale
    nie wart jestes chocby mojej jednej minuty wiec nie bede tracic czasu.

    P.