  • 181. Data: 2007-10-16 09:09:30
    Temat: Re: sady 24-godzinne - glupota totalna
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 15 Paź, 20:54, Johnson <j...@n...pl> wrote:
    > Dowiem się w końcu co to ten "teren publiczny", gdzie jest to
    > uregulowane, jakie prawa przysługują ludziom na terenie publicznym ?

    Przez teren publiczny rozumiem np. chodnik, ulicę - miejsce, które nie
    należy do właściciela fotografowanego obiektu.

    --
    Regards
    Matt

  • 182. Data: 2007-10-16 12:52:16
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Matt pisze:

    > Przez teren publiczny rozumiem np. chodnik, ulicę - miejsce, które nie
    > należy do właściciela fotografowanego obiektu.

    Ale prawo nie opiera się na tym co masz w głowie. Gdzie jest
    zdefiniowany (mniej lub bardziej) w ustawie teren publiczny i
    uprawnienia z nim związane.

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 183. Data: 2007-10-16 13:11:12
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > No, cieszę się, że wreszcie się przyznałeś.
    >
    > (widzisz, też tak potrafię)

    Znów masz omamy że coś potrafisz :)

  • 184. Data: 2007-10-17 15:41:09
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Nostradamus pisze:

    > Do mojego sklepu tak.

    A zakaz wstępu kobietom, czarnym i Żydom?

    W końcu Twój sklep i Twoje prawa

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 185. Data: 2007-10-17 15:44:46
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Johnson pisze:

    > Pomyśl nierozumna istoto: każdy właściciel może zakazać takiego
    > zachowania na własnym terenie przez osoby które tam wpuszcza. Czego nie
    > rozumiesz?

    Ja was nie rozumiem. W jednym wątku piszecie, że selekcja i nie
    wpuszczanie do np. pubów nie jst nie zgodne z prawem, a za chwili
    piszecie, że właściciel może wypraszać każdego, nie wpuszczać i jeszcze
    nakazywać i zakazywać różnych czynności... Co jest?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 186. Data: 2007-10-17 20:23:04
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    PlaMa pisze:

> [...]
    > piszecie, że właściciel może wypraszać każdego, nie wpuszczać i jeszcze
    > nakazywać i zakazywać różnych czynności... Co jest?

    Kiedy napisałem że selekcja w pubach nie jest zgodna z prawem? Pomyliłeś
    mnie z kimś innym.

  • 187. Data: 2007-10-17 21:36:17
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    > Kiedy napisałem że selekcja w pubach nie jest zgodna z prawem? Pomyliłeś
    > mnie z kimś innym.

    Czy odróżniasz takie zwroty: "nie jest niezgodne" i
    "nie jest zgodne"?

    --
    Piotr

  • 188. Data: 2007-10-17 21:41:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    PiotRek pisze:

    > Czy odróżniasz takie zwroty: "nie jest niezgodne" i
    > "nie jest zgodne"?

    Nie odpowiadam na pytania nie związane z tematem.

  • 189. Data: 2007-10-17 21:58:28
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    PiotRek pisze:

    > Czy odróżniasz takie zwroty: "nie jest niezgodne" i
    > "nie jest zgodne"?

    miało być nie wpuszczanie nie jest zgodne (w sensie jest niezgodne) :)
    Do Johnsona, liczba mnoga wskazuje na pewien ogół ludzi (tutaj
    dyskutujących na psp), a nie odnosi się wyłącznie do Ciebie.

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 190. Data: 2007-10-19 15:58:32
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Johnson wrote:

    > Pomyśl nierozumna istoto: każdy właściciel może zakazać takiego
    > zachowania na własnym terenie przez osoby które tam wpuszcza. Czego
    > nie rozumiesz?

    może zakazać róznych rzeczy tylko będzie miał problem z egzekucją takich
    zakazów.