  • 171. Data: 2007-10-15 15:18:49
    Temat: Re: sady 24-godzinne - glupota totalna
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Arek (G) pisze:
    > Proszę bardzo czyjś zakaz, narusza moją swobodę obywatelską.

    nie tylko nie rozumiesz co czytasz ale też nie bardzo pojęcia którymi
    się posługujesz

    KG

  • 172. Data: 2007-10-15 15:20:58
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 15 Paź, 10:41, "Henry (k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:
    > Większość ludzi za prawo uznaje tylko to co ma jakieś konsekwencje.
    > Dlatego tabliczka przed prywatnym lasem "zakaz wstępu" nie jest
    > dla nich prawnym zakazem, bo mogą wejść i wyjść a konsekwencji żadnych
    > nie będzie. Tak samo z zakazem fotografowania - zrobiłem zdjęcia,
    > nic mi za to nie grozi - więc to nie jest zakaz.

    Tylko że zakaz wstępu ma umocowanie prawne. A zakaz fotografowania
    (zwłaszcza z terenu publicznego) jest tak samo wiążący jak "zakaz
    patrzenia".

    --
    Regards
    Matt

  • 173. Data: 2007-10-15 15:24:18
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 15.10.2007, o godzinie 17.07.46, na pl.soc.prawo, Arek (G) napisał(a):

    > Nie wiesz jacy ludzie pracują w takich ochronach. Czasem jest tak jak
    > piszesz, ale często są to agresywni kolesie. Takie stanie cały dzień
    > jest niezwykle nudne, jak jest okazja aby się rozerwać to czemu z niej
    > nie skorzystać.

    Daj spokój Arek. Naprawdę widać po człowieku, czy będzie agresywny, czy
    nie. Powiedzmy w 99%, żeby ktoś nie starał się udowadniać, że mówiłem
    "każdym". :) To nie walka kiboli, że nie wiesz czy nie dostaniesz od kogoś
    butelką od tyłu.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 174. Data: 2007-10-15 16:34:03
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 15 Oct 2007 17:13:17 +0200, kam napisał(a):

    > określenie momentu zawarcia umowy jest

    Co do tego co pisałem wcześniej w wątku to racja. Odniosłem się do starej
    dyskusji która dotyczyła zapisów w rodzaju "skasować bilet niezwłocznie po
    wejściu do pojazdu".

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 175. Data: 2007-10-15 16:37:43
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    kam pisze:

    > nie tylko nie rozumiesz co czytasz ale też nie bardzo pojęcia którymi
    > się posługujesz

    Z jeden strony rozumiem Cię, co innego mogłeś napisać? Może prymitywny
    ale skuteczny wybieg, który wbrew Twojej woli potwierdził moja rację:)

    Arek

  • 176. Data: 2007-10-15 16:40:02
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    kam pisze:

    > nie zrozumiałeś

    No wybacz, prosty jestem, czego nie zrozumiałem? Potrafisz to wskazać,
    czy tylko pisać nic nie znaczące bzdury?

    Jak już tak bardzo chcesz zaistnieć, to było wkleić chociaż link to
    śmiesznego filmiku z jutuba.

    jw.

    Arek

  • 177. Data: 2007-10-15 18:54:03
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Matt pisze:

    > A zakaz fotografowania
    > (zwłaszcza z terenu publicznego) jest tak samo wiążący jak "zakaz
    > patrzenia".

    A twoja wypowiedź to bzdura ...

    Dowiem się w końcu co to ten "teren publiczny", gdzie jest to
    uregulowane, jakie prawa przysługują ludziom na terenie publicznym ?

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 178. Data: 2007-10-15 20:34:48
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Arek (G) pisze:

    > Czyli właściciel zza płotu może zakazać.

    Pomyśl nierozumna istoto: każdy właściciel może zakazać takiego
    zachowania na własnym terenie przez osoby które tam wpuszcza. Czego nie
    rozumiesz?

    > Jeśli tak to jak wyobrażasz sobie wyjście na ulicę, gdzie każdy będzie zakazywał
    np. patrzeć się na siebie

    Czy nie rozumiesz tego że można zakazywać jakiegoś zachowania na własnym
    terenie. To naprawdę takie trudne, czy to wrodzone ograniczenie?

    > (patrzenie to to samo co fotografia - też jest element optyczny i nośnik
    > pamiętający, też możesz odtworzyć kopię poprzez narysowanie z pamięci).

    Ble, ble, ble. Pomijając bezsensowność tego co piszesz, jakie to ma
    znaczenie dla praw właściciela terenu?

    Co wy z tym rozporządzaniem? A o prawie wyłącznego używania nie słyszeli?

  • 179. Data: 2007-10-15 20:41:06
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Arek (G) pisze:

    > Czy zgodnie z tą teorią, mogę zażądać aby nikt nie patrzył się na moje
    > np. spodnie.

    To tylko twoja głupia teoria nie odróżniająca ruchomości od
    nieruchomości. I w dodatku potwierdzająca brak abstrakcyjnego myślenia.

    To chyba oczywiste, że fotografowanie nie jest "używaniem
    nieruchomości", tylko naruszeniem warunku na którym właściciel pozwolił
    tam wejść (czyli użytkować ją poprzez wałęsanie się tam).

    > Jestem ich właścicielem mam paragon. Skoro są wyłącznie moje, to nie chcę aby inni
    je oglądali. Bo to zaburza moją wyłączność.

    No powiedz to swojemu lekarzowi. Może cię zdiagnozuje.

    > A gdzie ten warunek jest podany.

    A co ja wróżka? Zapewne w regulamnie centrum handlowego.

    > A skąd Ty masz wiedzieć, że patrząc się na mnie, musisz mi zapłacić
    > 100PLN bo mam taki wewnętrzny regulamin. Spoglądając się pierwszy raz
    > wyraziłeś zgodę na zapłacenie 100PLN. Dostrzegasz już, że nieźle się
    > zagalopowałeś? ;)

    Dostrzegam że przydałby ci się lekarz. Ewentualnie spróbuj pomyśleć.

  • 180. Data: 2007-10-15 20:44:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Arek (G) pisze:

    > Przecież wyraźnie było napisane, że robił zdjęcia nieba.

    Przecież wyraźnie napisałem że nie znam okoliczności, czyli nie czytałem
    (bo po co?) artykułu. Czego nie rozumiesz? Moje rozważanie było
    hipotetyczne.

    > Otwieram sklep, tworzę regulamin, dowolny jaki mi tylko przyjdzie do
    > głowy. I co mam już prawo bić każdego kto nie będzie go przestrzegał?

    A mógłbyś przeczytać (i zrozumieć) to co ja napisałem poprzednio? Nie
    pominąłeś żadnego elementu?