  • 141. Data: 2007-10-13 15:52:16
    Temat: Re: sady 24-godzinne - glupota totalna
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Henry (k) pisze:

    > A może zakazać fotografowania zza płotu?

    O ile właściciel terenu za płotem nie zakaże.

    > Narusza to jedynie widzimisię właściciela/zarządcy a nie żadne jego prawa własności
    czy prawa do wyłącznego rozporządzania
    > rzeczą.

    Kup sobie książkę i poczytaj o prawie własności. Prawo wyłącznego
    rozporządzania rzeczą nie jest jedynym prawem właściciela.
    I co ma rozporządzenie rzeczą do jej używania?

    --
    @2007 Johnson

    "Mądrość jest córką doświadczenia"

  • 142. Data: 2007-10-13 15:57:56
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Henry (k) pisze:

    > Nie ograniczam - to Andrzejowi nikt nie chciał wytoczyć sprawy cywilnej
    > za naruszenie zakazu fotografowania.

    Nie znam okoliczności, ale o ile pan A. na żądanie ochroniarzy nie
    opuścił centrum handlowego to powinny mu zrobić postępowanie o czyn z
    art. 193 kk. A jeśli przy okazji spuścili mu "łomot" to ich zachowanie
    należałoby ocenić w ramach obrony koniecznej.

  • 143. Data: 2007-10-13 18:37:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > narusza, bo monopol na władanie oznacza również prawo do decydowanie o
    > tym, jak z rzeczy mogą korzystać inne osoby

    Znaczy się jak sobie nie życzę fotografii lotniczych mojego domu, to
    mogę zakupić paczkę stingerów w celu zwalczania latających paparazzi? ;->

    > a co to ma do rzeczy?
    > nie chodzi o fotografię, a o zachowanie

    Spełnianie rozkazów twoich kumpli-cieciów nie jest wymagane prawem.

  • 144. Data: 2007-10-13 18:38:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson wrote:

> [...]
    > art. 193 kk. A jeśli przy okazji spuścili mu "łomot" to ich zachowanie
    > należałoby ocenić w ramach obrony koniecznej.

    Cóż, po raz kolejny udowadniasz swoją głupotę.

    Nie dziw, że nawet czytanie oraz śledzenie wątku sprawia ci problem...

  • 145. Data: 2007-10-13 20:34:50
    Od: Olgierd <n...@o...com>

    Dnia Sat, 13 Oct 2007 17:57:56 +0200, Johnson napisał(a):

    > A jeśli przy okazji spuścili mu "łomot" to ich zachowanie należałoby
    > ocenić w ramach obrony koniecznej.

    Jeśliby fikał. A niezdolnien.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    http://olgierd.wordpress.com/ ||| http://olgierd.bblog.pl/

  • 146. Data: 2007-10-14 09:22:30
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Andrzej Lawa pisze:
    > Znaczy się jak sobie nie życzę fotografii lotniczych mojego domu, to
    > mogę zakupić paczkę stingerów w celu zwalczania latających paparazzi? ;->

    a fotografia lotnicza wykonywana jest z Twojego domu? wiem że nie musisz
    się starać żeby udawać głupiego, ale chyba oczywiste jest że chodzi o
    określone zachowanie na czyimś terenie, a nie robienie zdjęć czyjejś rzeczy

    > Spełnianie rozkazów twoich kumpli-cieciów nie jest wymagane prawem.

    jest, art.222 kc

    KG

  • 147. Data: 2007-10-14 09:24:57
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Henry (k) pisze:
    > Głupie zapisy zawsze się mogą zdarzyć.

    rzeczywiście głupie, powtarzają treść odpowiedniego przepisu...

    > Ustawa o ochronie konkurencji i konsumentów.

    czytałeś kiedyś ustawy na które się powołujesz czy tylko coś obiło ci
    się o uszy?

    KG

  • 148. Data: 2007-10-14 10:26:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kam wrote:

    > a fotografia lotnicza wykonywana jest z Twojego domu? wiem że nie musisz

    Z mojej przestrzeni powietrznej ;)

    > się starać żeby udawać głupiego, ale chyba oczywiste jest że chodzi o
    > określone zachowanie na czyimś terenie, a nie robienie zdjęć czyjejś rzeczy

    To pozwij cywilnie i wykaż straty spowodowane tym "określonym zachowaniem".

    > jest, art.222 kc

    Kompromitujesz się. Centrum handlowym nie władałem. A własność w żaden
    inny sposób też nie została naruszona. Co więcej Art. 222 KC wyraźnie
    mówi o prawach WŁAŚCICIELA. Nie ciecia. I jest na to stosowna procedura
    prawna - nie jest nią fizyczna interwencja.

  • 149. Data: 2007-10-14 10:49:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Owszem,

    No widzisz, mimo twoich ograniczeń można cię przekonać :)

  • 150. Data: 2007-10-14 11:07:42
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Kompromitujesz się.

    Oderwij sie od myślenia jednoetapowego ...