  • 121. Data: 2004-09-22 20:30:33
    Temat: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Od: p...@i...org (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    [...]

    > Nie są nielegalne. Tak samo morderca na warunkowym może się spotykać
    > z ludźmi w ogóle.

    Ja słyszałem o mordercy który na przepustkach z więzienia chodził
    do liceum wieczorowego.

  • 122. Data: 2004-09-22 20:41:18
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

    > wiedzialbym w jakim celu zadawal te pytanie mojemu dziecku.
    > Czyli namawial go do seksu, gdyby te dziecko bylo w wieku
    > opisywanym w watku to nie wrozylbym dobrze temu gosciowi :)

    Ale... pisałeś... o... GWAŁCIE...

    A... seks... z... nielegalnie... małoletnim... nie... koniecznie...
    musi... być... gwałtem...

    Więc... się... zdecyduj... o... czym... piszesz...

    Dotarło?

    [ciach]

    > ja nie gdybam sa 2 zalozenia, mojemu proponowal i pozniej widzialem co z
    > innym robil. to duzo? :)

    Owszem. Bo w tym przypadku wiesz, co z innymi robił (za coś przecież był
    skazany) i bezwzględnie uważasz zaproszenie na lody za równoznacznie z
    zaproszeniem na seks.

    Może jednak trzymaj się wersji sprawdzenia konkretnego przypadku i
    uzyskania dowodów? (zdjęcie? nagranie?)

    [ciach]

    [ciach]
    > Tak samo alkoholik, no ja przeciez nie pije, i rzezcywiscie powstrzymuje
    > sie iles tam czasu az wkoncu jak zlapie za butelke to tak sie schleje ze
    > moze w szpitalu wyladowac.

    Póki co nic nie wiadomo o schlewaniu. Tylko o gapieniu się na butelki. A
    dla alkoholika to dość dobre ćwiczenie woli...

    > Jak ktos chce to moze kontrolowac ale osoba o slabej woli wkoncu zmieknie,
    > (nagle wybuchnie)

    Znowu jesteś niekonsekwentny...

    "Jeśli chce"... "Osoba o słabej woli"...

    > Ajajaj, jestes policjantem prawda? Znasz statystyki (ile osob w danym roku
    > zaginelo).
    > Krotka pilka, a jezeli mialoby byc juz pobicie (bardzo brutalne) to na
    > pewno braly by w tym
    > udzial osoby ktore by "zachecily" pana do milczenia.

    Pamiętaj, że w internecie nic nie ginie... Jeśli w Twojej okolicy będzie
    jakieś zaginięcie lub anonimowe pobicie - zgadnij, kto może być
    pierwszym podejrzanym ;->

    > wystarczajaco bym wiedzial ze chcial odbyc stosunek plciowy z moim
    > dzieckiem.
    >
    > moze byc? :)

    Znacznie lepiej :)

    > prosze kolo ratunkowe

    Wirtualne oplucie ;) (z przymrużeniem oka oczywiście - taki żart ;) )

  • 123. Data: 2004-09-22 20:41:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam Wysocki wrote:

    > W jaki sposób?

    Sposób by się znalazł, ale jak znam życie wszystko rozbija się o
    pieniadze...

  • 124. Data: 2004-09-22 20:50:04
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Dembiński wrote:
    > Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:
    >
    > [...]
    >

    > Ja słyszałem o mordercy który na przepustkach z więzienia chodził
    > do liceum wieczorowego.

    Zgroza. Jak w ogóle mogli mu pozwolić na kontakt z ludźmi po wyjsciu?
    Przecież mógł kogoś zabić!!!

    Każdy morderca po wyjściu z więzienia powinien nosić obrożę, która nie
    pozwoliłą by mu zbliżyć się na mniej niż 5 metrów do innego człowieka!

  • 125. Data: 2004-09-23 00:09:58
    Od: Asmodeusz <c...@n...prv.pl>

    rezist.com wrote:

    > na Twoim miejscu to bym sie wstydzil za brak poprawnego kodowania
    > w tym, co wysylasz

    No i się wstydzę :( Pomylało mi się i nie zauważyłem że sobie mozilla
    strone zmieniła.

  • 126. Data: 2004-09-23 05:19:20
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 22 Sep 2004 22:41:58 +0200, użyszkodnik Andrzej Lawa
    <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał:

    >Sposób by się znalazł, ale jak znam życie wszystko rozbija się o
    >pieniadze...

    ... a jak te ostatnie się znajdą to znajdą się ważniejsze cele

    --
    futszaK
    598339018 887233199

  • 127. Data: 2004-09-23 05:22:13
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Wed, 22 Sep 2004 22:20:46 +0200, użyszkodnik "Alek"
    <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał:

    >Czy aby kolega się trochę nie zagalopował?
    >Telewizji nie ogląda? Gazet nie czyta?

    jeśli chodzi o TV to wyłacznie Discovery i stamtąd się dowiedziałem iż
    były kultury w których uważano że spijanie spermy przez młodego
    chłopaka od starszych z plemienia powoduje przyjmowanie przez nich
    cech dobrego wojownika

  • 128. Data: 2004-09-23 06:42:53
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Argumenty się skończyły? Bo w dotychczasowej wymianie "poglądów" wyszedłeś
    > na przytępawego dupka.
    > Zacznij myśleć.

    prosze nawet grupowy troll sie wzbudzil

  • 129. Data: 2004-09-23 06:49:29
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Sep 2004, futszaK wrote:

> [...]
    >+ > się o pieniadze...
    >+
    >+ ... a jak te ostatnie się znajdą to znajdą się ważniejsze cele

    Sądzę że to nie jest tak.
    AFAIK Johnson przedstawił stanowisko "oficjalnej nauki".
    Bynajmniej nie twierdzę że każdy musi się z tym stanowiskiem
    zgadzać - czy ty, czy ja, czy jakakolwiek strona w czytanej
    dyskusji (nie mam na celu rozpętania dyskusji "czy nauka
    ma rację" a jedynie stwierdzenie faktu jakie ma stanowisko)
    - ale nie sądzę żeby dało się za PUBLICZNE PIENIĄDZE leczyć
    coś czego nauka nie uznaje za chorobę.
    Chyba groziłby zarzut niegospodarności (żeby prawa się trzymać).
    Zdaje się że unika się publicznej prezentacji poglądu że
    uznanie homoseksualizmu za "normę" prowadzi do wniosku iż
    inne odmiany "normy inaczej" też nie są odchyleniem - tyle
    że mogą być "nieodchyleniem karalnym". Ale nie sposób nie
    zauważyć takiego wniosku...
    BTW: nasunęło mi się pytanie prawne :) - czy ktoś usiłujący
    leczyć (hm... żeby się legaliści nie przyczepili powinno
    chyba być "leczyć") coś czego nauka za chorobę NIE uznaje
    łamie ograniczenie pozwalające leczyć tylko lekarzom ?

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 130. Data: 2004-09-23 08:28:06
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    a jak zabił strzelając z pistoletu?

    --
    Falkenstein
    Okoliczności obciążające uwzględniane przy wymiarze kary są następujące: