  • 111. Data: 2004-09-22 19:18:19
    Temat: Re: sšsiad pedofil-dlugie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > No wiesz, to będą "nieznani sprawcy".

    po za tym w zawieszeniu pewnie by dostali, bo "male zlo" .

    P.

  • 112. Data: 2004-09-22 19:18:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

  • 113. Data: 2004-09-22 19:19:46
    Temat: Re: sąsiad pedofil-dlugie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ładny dajesz wzór dzieciakowi.

    a skad dzieciak mialby wiedziec ze on zostal za to polamany?

    > Argumenty ad meritum się skończyły?

    nie. co chialem powiedzialem, w to wniosek z Twojego posta.

    P.

  • 114. Data: 2004-09-22 19:21:10
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Moim (i nie tylko) zdaniem byla grozba. Mam nadzieje, ze nie rozejdzie
    sie
    > po kosciach (rodzice dzieciaka maja srodki determinacje i pozycje
    > spoleczna, zeby sprawe pilotowac - wiem ... nie ma rownosci).

    niemniej jednak nic im nie zrobia. Chyba ze slowo "zrozumiales" i wozenie
    lopaty bedzie zabronione.

    P.

  • 115. Data: 2004-09-22 19:52:10
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Arqadius <a...@w...pl> wrote:

    > Dzieci zazwyczaj w naturalny sposób znają tą różnice.

    A wielu dorosłych (niekoniecznie nawet pedofili) zna psychikę dzieci
    na tyle, żeby sprawić, że nie będą podświadomie czuły zła.

    Większość dzieci potrzebuje tego samego - zainteresowania, przyjaźni,
    opieki, starszego kumpla, itp. Są ludzie, którzy potrafią dać dziecku
    to czego ono potrzebuje i namieszać mu w głowie tak, że dzieciak sam
    będzie chciał seksu. To w większości wrażliwe, inteligentne osoby,
    potrafiące perfekcyjnie wczuć się nawet w psychikę dorosłego, już
    nawet nie mówiąc o dziecku.

    --
    Adam Wysocki, W-wa * http://www.gophi.info/ * news://news.gophi.info
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl

  • 116. Data: 2004-09-22 19:55:56
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    futszaK <f...@p...pl> wrote:

    > sądząc po atmosferze jaką pani Beatka wytworzyła wokół jego osoby sie
    > nie dziwie

    No właśnie. Ludzie łatwo wchodzą w narzucane im schematy.

    http://www.prisonexp.org/

    > nie stara się tylko jest opiekuńczy, jeśli nawet jest pedofilem to
    > seksualność jest jedynie 1/4 jego osobowości (jak u każdego człowieka)

    Powiedziałbym że nawet mniej. Takie a nie inne skłonności seksualne nie
    przekreślają człowieka jako jednostki.

    --
    Adam Wysocki, W-wa * http://www.gophi.info/ * news://news.gophi.info
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    Dwie tajemnice gwarantujące sukces to: 1. Nikomu nie mów wszystkiego

  • 117. Data: 2004-09-22 20:17:10
    Od: marian <m...@n...gazeta.pl>

    Przemek R. wrote:

    > sie
    >>

    > niemniej jednak nic im nie zrobia. Chyba ze slowo "zrozumiales" i wozenie
    > lopaty bedzie zabronione.

    Nie chodzi o lopate i slowo "zrozumiales", tylko o grozenie smierca. Grozic
    mozna w rozny sposob, uzywajac roznych slow i gestow. To tak jak z tymi
    lodami.

    juz mnie to meczy - dla mnie EOT

    marych

  • 118. Data: 2004-09-22 20:20:46
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "futszaK" <f...@p...pl> napisał w wiadomości

    > bo na całe szczęście prawa w Polsce nie ustalają rozchisteryzowane
    > mamusie wymagające leczenia psychiatrycznego ale ludzie trochę
    > mądrzejsi

    Czy aby kolega się trochę nie zagalopował?
    Telewizji nie ogląda? Gazet nie czyta?

    Alek

  • 119. Data: 2004-09-22 20:24:57
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Johnson <j...@a...pl.nospam> wrote:

    > Podobno pedofilia, jak i homoseksualizm jest jedynie orientacją seksualną

    Homoseksualizm jest orientacją seksualną. Pedofilem może być homo-,
    bi- i heteroseksualista.

    --
    Adam Wysocki, W-wa * http://www.gophi.info/ * news://news.gophi.info
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    Malo kto chce, aby ktos robil taka laske jak Ty ;-) (C) Greg at appm

  • 120. Data: 2004-09-22 20:26:36
    Od: g...@s...tpi.pl (Adam Wysocki)

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> wrote:

    > a skad dzieciak mialby wiedziec ze on zostal za to polamany?

    Jeszcze lepiej, kreujesz sztuczną rzeczywistość.

    Dzieci czują. Czasami pewnych rzeczy nie da się ukryć.

    > nie. co chialem powiedzialem, w to wniosek z Twojego posta.

    O ile mi wiadomo używanie w dyskusji argumentów odnoszących się do
    osoby dyskutanta nie należy do dobrego tonu.

    --
    Adam Wysocki, W-wa * http://www.gophi.info/ * news://news.gophi.info
    GG 1234 * GSM +48508878856 * g...@l...net.pl * g...@g...pl
    Wznieśmy toast za wszystkie biedne dzieci, które wsiąknęły w pościel