  • 31. Data: 2005-06-28 23:07:38
    Temat: Re: rtv abonament
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kaja wrote:

    > Szlag mnie trafia jak przyjedzie tutaj moja siostrunia ze Szwecji i ciągle
    > jęczy jakie to oni wysokie podatki płacą... A na knajpy i nalepsze rzeczy
    > w Polsce to ich stać. Nawet na kurs prawa jazdy (wczasy) przyjechała do
    > Polski i zaraz wyjechała z prawkiem.

    podatki zawsze są za wysokie, niezależnie od tego skąd sie przyjechało :)

  • 32. Data: 2005-06-28 23:09:15
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tue, 28 Jun 2005 17:58:22 -0500, witek <news:d9skmg$cu2$2@inews.gazeta.pl>
    napisał(a):

    > no to zostało ci grzecznie pójść na pocztę po książeczkę radiofoniczną.

    Książeczkę mam od lat. Teraz abonament im płacę za 3 m-ce z dołu, bo
    najpierw opłacam pilniejsze sprawy.

    --
    Kaja

  • 33. Data: 2005-06-28 23:10:31
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    No tak. Jeszcze o tym zapomniałam.

    --
    Kaja

  • 34. Data: 2005-06-28 23:15:59
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kaja wrote:

    > Jakim biznesem? ;-)

    sprzedażą tunerów tv z wyjściem na LCD.
    Nie podlegają pod abonament rtv.

    Żeby były śmieszniej LCD z wbudowanym tunerem już tak, bo jest
    odbiornikiem rtv.

    życie przerosło przepisy.

  • 35. Data: 2005-06-28 23:17:55
    Od: "regent..." <r...@T...o2.pl>

    witek napisał(a):

    > no to najbliżej będzie ci na Księżyc.
    > Bo im bardzie "cywilizowanie" tym większe dodatkowe opłaty, z których
    > nie da się zrezygnować.

    bo ktoś sobie ubzdurał, że "misję" trzeba pełnić...

    > Z tym, że wyższe zarobki powodują, że nie jest to tak bardzo odczuwalne.

    bo "owieczki" zgodziły się na los...

    --
    regent...
    (...)

  • 36. Data: 2005-06-28 23:20:42
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Kaja wrote:

    > Książeczkę mam od lat. Teraz abonament im płacę za 3 m-ce z dołu, bo
    > najpierw opłacam pilniejsze sprawy.

    już nie pamiętam dokładnie jak to leciało, ale było to mniej więcej tak:
    odpowiedź klienta na wezwanie do zapłaty.
    "Szanowni państwo. proszę się nie niepokoić. wszystkie rachunki jakie
    otrzymuję są starannie przeglądane i umieszczane w bębnie pralki
    automatycznej. w dniu wypłaty wyciągam z pralki trzy rachunki i
    natychmiast je opłacam. tak więc jak państwo widzicie państwa rachunki
    na pewno zostaną zapłacone. W związku z tym proszę się nie niecierpliwić
    i spokojnie oczekiwać na swoją kolej. z wyrazami szacunku ..."

  • 37. Data: 2005-06-28 23:24:11
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    regent... wrote:

    > bo ktoś sobie ubzdurał, że "misję" trzeba pełnić...
    nie to nawet nie o misję chodzi.
    dodatkowe opłaty są już od wszystkiego,
    telefon, za to, że możesz numer przenieść, chociaż tego wcale nie
    chcesz, prąd, za to, że 1% idzie na tych co ich nie stać,
    ubezpieczenie samochodu, za tych co ubezpieczenia nie mają.

    im bogatsze państwo tym więcej dodatków socjalnych do rachunków

  • 38. Data: 2005-06-28 23:26:38
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Tue, 28 Jun 2005 18:15:59 -0500, witek <news:d9slnf$fk1$2@inews.gazeta.pl>
    napisał(a):

    > sprzedażą tunerów tv z wyjściem na LCD.
    > Nie podlegają pod abonament rtv.
    >
    > Żeby były śmieszniej LCD z wbudowanym tunerem już tak, bo jest
    > odbiornikiem rtv.

    Aha :-)

    --
    Kaja

  • 39. Data: 2005-06-28 23:37:14
    Od: "regent..." <r...@T...o2.pl>

    witek napisał(a):

> [...]
    > ubezpieczenie samochodu, za tych co ubezpieczenia nie mają.
    >
    > im bogatsze państwo tym więcej dodatków socjalnych do rachunków

    ubezpieczenie to normalnie,
    jak idziesz do marketu to w cenie towaru masz "część na kradzieże i
    przeterminowane", bo taki jest rachunek ekonomiczny,
    prąd i telewizja nie działają na normalnych zasadach, to i parcie na
    "podatek" jest, bo tak łatwiej, a kosztów i biznesu pilnować nie trzeba,
    więc jak płacą, to ok, i jeszcze im damy powtórki na wakacje, (jak lubią
    te seriale"...

    pamiętam kilka lat temu,
    płaciłem prenumeratę na miesięczniki komp. to zawsze byłem w szoku, jak
    w wakacje jakiś "numer łączony" był (lipeic+sierpień), bo wakacje, sezon
    ogórkowy itp.
    a mnie się wydawało, że roczna prenum. to 12 wydań...
    widziesz gdzieś ślad tego teraz???
    to jest normalny byt na rynku, jeszce numery specjalne wciskają...

    --
    regent...
    (...)

  • 40. Data: 2005-06-29 06:29:15
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Kaja:
    > Książeczkę mam od lat. Teraz abonament im płacę za 3 m-ce z dołu, bo
    > najpierw opłacam pilniejsze sprawy.

    Tez dostajesz listy, ze jestes im winna 10,99? Dodam jeszcze, ze wyciagnalem
    od nich nr konta i olalem ksiazeczke.
    Pozdr. Dulek