  • 1. Data: 2005-06-28 20:16:03
    Temat: rtv abonament
    Od: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl>

    czesc
    mam pytanie czy jest jakis sposob by wyrejestrowac tv, tak by nie placic
    haraczu?
    bo mam tylko tvp1 i 2 z taka kasza ze szkoda gadac, i chcialbym np sama
    satelite.

  • 2. Data: 2005-06-28 20:18:40
    Temat: Re: rtv abonament
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tofifik wrote:
> [...]
    > haraczu?
    > bo mam tylko tvp1 i 2 z taka kasza ze szkoda gadac, i chcialbym np sama

    abonament jest za posiadanie odbiornika rtv, a nie za odpieranie
    programów tvp.

    więc metoda jest taka, uciąć kabel w telewizorze i pójść wyrejestrowaś
    książeczkę na poczcie.

    p.s.
    a radio w samochodzie masz? no to uważaj.

  • 3. Data: 2005-06-28 20:20:16
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:d9sbf6$788$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik *Tofifik* napisał(a):

    > mam pytanie czy jest jakis sposob by wyrejestrowac tv, tak by nie
    > placic haraczu?
    > bo mam tylko tvp1 i 2 z taka kasza ze szkoda gadac, i chcialbym np
    > sama satelite.

    Właśnie wyrejestrowanie tv skutkuje zaprzestaniem opłacania abonamentu
    rtv. Oglanie tv sat nie zwalnia cię od opłacania tego abonamentu.
    Paranoja, prawda?
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 4. Data: 2005-06-28 20:37:12
    Od: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl>

    Użytkownik "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw> napisał w wiadomości
> [...]
    > //////
    > ( o o) GG: 660675
    > --ooO-( )-Ooo- *W nagłówku adres antyspamowy zakodowany w ROT11*

    w tym kraju jak sie trafi na cos normalnego to mozna mowic o cudzie.
    a pytam sie bo przed ta kretynska kampania na rzecz abonamentu mowili ze co
    drugi polak nie placi abonamentu (czy jaks tak), wiec sobie mysle ze jesli
    ja naprawde ledwo co widze 1 i 2(tvp) i bule wiecej niz za cyfrowa satke, to
    cos jest nie tak. zreszta jak bym mial cyfraka to i tak takiej wiochy jak
    tvp1 czy 2 bym nie ogladal.

  • 5. Data: 2005-06-28 20:42:00
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Tofifik:
> [...]
    > jesli ja naprawde ledwo co widze 1 i 2(tvp) i bule wiecej niz za cyfrowa
    > satke, to cos jest nie tak. zreszta jak bym mial cyfraka to i tak takiej

    Niestety, wydaje sie, ze jedynym sensownym rozwiazaniem jest tuner TV w
    komputerze i dobry monitor. Abonament placisz za to, ze "kopytko" slyszysz
    miedzy programami, nie przerywaja jeszcze filmow. No i za to, ze masz gotowy
    do odbioru telewizor lub radio.
    Pozdr. Dulek

  • 6. Data: 2005-06-28 20:44:02
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tofifik wrote:

    > a pytam sie bo przed ta kretynska kampania na rzecz abonamentu mowili...

    nieważne co mówili.
    traktuj to jako kolejny podatek i tyle.

  • 7. Data: 2005-06-28 20:49:42
    Od: "Tofifik" <kino-ekoton@wp_wszystko.to.sciema_.pl>

    > nieważne co mówili.
    > traktuj to jako kolejny podatek i tyle.

    no jo, ale jak sa ludzie co nie placa haraczu za samochod (OC), nie placa
    rtv i innych haraczy. a ja place wszystko. to w koncu tez bym chcial
    zaoszczedzic troche, tzn w sumie nie zaoszczedzic tylko zamiast placic
    haracz na tvp wolalbym na np cyfre + gdzie za miejwiecej ta sama kase
    mialbym o 100 programow wiecej.
    a nie u wiochmenow przez wakacje ogladac powtorki powtorek. bo to jest kpina
    no ile mozna puszczac ciagle to samo, brakuje jeszcze zeby robili powtorki
    wiadomosci (a zreszta i tak sa bo we wiadomoscach wieczornych jest to samo
    co porannych no i to co jest w panoramie jest w wiadomosiach tylko
    prowadzacy sie zmienia)

  • 8. Data: 2005-06-28 20:51:25
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Tofifik wrote:

    > no jo, ale jak sa ludzie co nie placa haraczu za samochod (OC), nie placa
    > rtv i innych haraczy.

    no to też nie płać, masz takie same możliwości jak ci co nie płacą.

  • 9. Data: 2005-06-28 20:53:38
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    witek:
    > no to też nie płać, masz takie same możliwości jak ci co nie płacą.

    A mnie ciekawi taka sytuacja: mam telewizor, ale bez podlaczonej anteny,
    sygnal idzie z komputera. Place abonament, czy nie?
    Pozdr. Dulek

  • 10. Data: 2005-06-28 21:08:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tofifik wrote:

    > no jo, ale jak sa ludzie co nie placa haraczu za samochod (OC), nie placa
    > rtv i innych haraczy. a ja place wszystko. to w koncu tez bym chcial

    OC jako "haracz"? Chyba sobie kpisz...

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)