  • 41. Data: 2006-09-13 07:57:38
    Temat: Re: rozwód - od czego zacząć?
    Od: a...@o...eu

    > Oboje zdajecie sie byc dziecinni. No ale to nie moja sprawa i nie ta grupa.
    > Moze tylko tak w dwoch zdaniach. Moze i slabo sie interesowal dzieckiem -
    > nie oznacza to, ze wcale sie nim nie interesowal, a jak sobie podzieliliscie
    > obowiazki to juz inna sprawa. A gdy go zostawilas to pokazalas, ze wasze
    > malzenstwo funta klakow nie bylo warte.
    > Jak dla mnie EOT

    Dla mnie TAKIE małżeństwo też nie było warte. Nie będę ukrywać, że pobieraliśmy
    się ze względu na dziecko z nadzieją "jakoś to będzie". Ale nie jest. I dlatego
    ja uważam, że powinniśmy z tym skończyć teraz, póki jeszcze każde z nas ma
    szansę na lepsze życie.

    --
    Pozdrawiam, Aga

  • 42. Data: 2006-09-13 08:04:35
    Od: a...@o...eu

    > Swietny tekst- dlugo nad tym myslalas?

    Ja mu nie bronię spotykania się z dzieckiem. Ma blisko do mnie - 10 minut
    autobusem. Czasami się zdarza, że jestem po południu czymś zajęta (chociażby
    zbliżającą się sesją na uczelni). Wielokrotnie w takiej sytuacji proponowałam
    mężowi, żeby się na kilka godzin zaopiekowal naszym dzieckiem. Deklarowałam, że
    mogę przywieźć, odebrać itd. Zawsze słyszałam argument "jestem zajęty".
    Chcę, żeby dziecko miało i matkę i ojca i do tego będę dążyć. Ale nie chcę też z
    tego powodu utrzymywać małżeństwa, które nie istnieje.
    Chcę rozpocząć nowe życie. Ale żeby to zrobić, najpierw muszę przynajmniej
    częściowo zamknąć to poprzednie. Dlatego poprosiłam Was o pomoc - za dużo razy
    podjęłam złą decyzję, ponosiłam konsekwencje niewłaściwego postępowania. Nie
    chciałabym teraz czegos zepsuć, narobić dziecku i sobie kłopotów.
    Takie to dziwne, że o poradę w kwestii formalności rozwodu i tego na co należy
    zwrócić uwagę zapytałam na grupie poświęconej prawu?

    --
    Pozdrawiam, Aga

  • 43. Data: 2006-09-13 08:07:33
    Od: a...@o...eu

    > Co to ma wspólnego z prawem i czemu wszyscy na siłe starają się umoralniać
    > ta kobietę?

    Nie uważam się za osobę moralnie gorszą od innych ludzi. Czy Wy naprawdę
    uważacie, że powinnam się z mężem oszukiwać? Utrzymywać fałszywe małżeństwo?
    Każdy ma prawo do szczęścia, do poznania kogoś wartościowego. I gdybym taką
    osobę poznała to co, wtedy mam rzucić papierami na stół, czy też może ma on
    pełnić wspaniałą funkcję kochanka?

    --
    Pozdrawiam, Aga

  • 44. Data: 2006-09-13 12:27:15
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on 13 Sep 2006 09:52:40 +0200,
    a...@o...eu <a...@o...eu> screamed:

    > Czyli co, jak mam syna, to prawdopodobne jest, że to mój mąż będzie się nim
    > opiekować??

    Czyli, jak jesteś matką, to praktycznie pewne jest, że to Ty będziesz
    się nim opiekować.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 14:26:27 user up 11098 days, 2:21, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Most people would sooner die than think; in fact, they do so. -- B. Russell