  • 1. Data: 2010-07-23 10:21:37
    Temat: rozmiar prawny
    Od: "deal?" <m...@k...pl>

    witam,
    chciałbym do polski sprowadzić wienkszą ilość, czy to jest zgodne z prawem?

    77,Prezerwatywy_w_rozmiarze__mlodziezowym__w_magazyn
    ie.html

  • 2. Data: 2010-07-23 11:09:29
    Temat: Re: rozmiar prawny
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    W dniu 23.07.2010 12:21, deal? pisze:
> [...]
    >
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80354,81694
    77,Prezerwatywy_w_rozmiarze__mlodziezowym__w_magazyn

    żeby mieć na zapas? :):)
    Sorki nie mogłem się powstrzymać:):)

  • 3. Data: 2010-07-23 12:45:12
    Od: "Arturro" <a...@f...pl>

    Użytkownik "deal?" <m...@k...pl> napisał w wiadomości
    > witam,
    > chciałbym do polski sprowadzić wienkszą ilość, czy to jest zgodne z
    > prawem?

    Tak, pod warunkiem że mają CE.

    --
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-07-23 13:12:56
    Od: Maciek <m...@e...one.nospam.pl>

    begin o nicku deal? napisał(a) na pl.soc.prawo następujące bzdety:

> [...]
    >
    > http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80354,81694
    77,
    > Prezerwatywy_w_rozmiarze__mlodziezowym__w_magazynie.
    Zupełnie bez sensu. POlscy nastolatkowie mają inny rozmiar. ;)
    NMSP

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.