  • 1. Data: 2004-10-25 09:51:13
    Temat: rozliczenie delgacji - odmowa wypłaty należności(?)
    Od: b...@o...pl

    Pracuję w państwowej firmie. Blisko dwa miesiące temu byłem w delegacji, z
    pewnych względów - moje niedopilnowanie :) - podbity druk delegacji
    przedstawiłem pracodawcy dopiero dzisiaj. A on twierdzi, że jest już za późno i
    niewypłaci mi pieniędzy, wg niego takie są przepisy. Dodam, że nie brałem
    żadnej zaliczki.

    Czy pracodawca ma rację?

  • 2. Data: 2004-10-25 10:16:45
    Od: "xmarcel" <x...@b...pl>

    Użytkownik <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    delegacji, z
    ..... - podbity druk delegacji
    > przedstawiłem pracodawcy dopiero dzisiaj. A on twierdzi, że jest już

    chyba tak, jak sie nie myle narozliczenie delegacji jest miesiac

    pozdro

  • 3. Data: 2004-10-25 12:39:36
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 25 Oct 2004, xmarcel wrote:

> [...]
    >+ > Czy pracodawca ma rację?
    >+
    >+ chyba tak, jak sie nie myle narozliczenie delegacji jest miesiac

    A z czego to wynika ?
    Bo np. podstaw podatkowo-księgowych nie widzę.

    pozdrowienia, Gotfryd