  • 11. Data: 2006-12-19 07:32:26
    Temat: Re: rowerem po piwku - jakie wyroki?
    Od: Karol Makowski <s...@B...org>

    On 18 Dec 2006 14:39:49 -0800, Krzysztof wrote:

    > Tyle dostałeś?? Wysraszyłem się :( tego to nawet pani aspirant,
    > specjalista od prawa karnego mi nie przepowiedziała.

    2-3 lata to przesada przy tej ilości promili, ale z tym, że zabiorą na rok
    +dostanie grzywnę/prace społeczne radzę Ci się już pogodzić.

    PS: nie mogłeś prowadzić tego roweru obok?

    --
    spaceman

  • 12. Data: 2006-12-19 09:15:57
    Od: "Krzysztof" <t...@o...pl>

    Karol Makowski napisał(a):

    > PS: nie mogłeś prowadzić tego roweru obok?
    >
    > --
    > spaceman

    Szczerze mówiąc wziąłem rower po to aby nim wrócić i nie
    przyszło mi do głowy, że w takich okolicznościach ktoś będzie
    chciał mnie tak załatwić - tak niestety myśle. Wiem, nieznajomość
    prawa szkodzi i nie chcę dyskutować czy jest dobre czy złe. W całej
    sprawie najbardziej wkurzyli mnie policjanci, którzy powinni umieć je
    stosować, a nie pokazywać władzę. Byli aroganccy i chcieli pokazać
    kto tu rządzi, a przecież:
    "........policjant powinien kierować się zasadami współżycia
    społecznego i postępować tak, aby jego działania mogły być
    przykładem praworządności i prowadziły do pogłębiania
    społecznego zaufania do Policji.
    Policjant powinien wykonywać czynności służbowe według najlepszej
    woli i wiedzy, z należytą uczciwością, rzetelnością, wykazując
    się odpowiedzialnością, odwagą i ofiarnością. "
    http://www.gazeta.policja.pl/archiwum/0704/s13a1.htm

    Ja powoli tracę to zufanie, wcześniej trzy razy prosiłem o pomoc
    policję, dwa razy bez odzewu, raz dzielnicowy jak go przycisłem, że
    to jego obowiązek, kazał mi pisać jakieś pisma.
    Teraz wiem czym się zajmuje policja.

  • 13. Data: 2006-12-19 10:50:53
    Od: Karol Makowski <s...@B...org>

    On 19 Dec 2006 01:15:57 -0800, Krzysztof wrote:

    > Teraz wiem czym się zajmuje policja.

    Dokładnie niczym, albo łapaniem pijanych rowerzystów i małoletnich palaczy
    trawki. Dzięki temu jest bezpieczniej na ulicach.

    --
    spaceman

  • 14. Data: 2006-12-19 12:38:07
    Od: s...@o...pl

    I BARDZO DOBRZE ZE CIE ZAWINELI !!!

    przez takich jełopów jak ty normalni kierowcy boja sie wyjezdzac na ulice bo
    jeszcze "kolarza" bedzie mial na sumieniu jak mu wjedzie pod samochod..

    teraz ci doje*** i zabiora prawo jazdy na minimum rok, a jak bedziesz jezdzil
    majac zaraz sadowy jezdzenia to jeszcze mozesz pojsc do pierdla !!

  • 15. Data: 2006-12-19 14:09:47
    Od: "Krzysztof" <t...@o...pl>

    s...@o...pl napisał(a):
> [...]
    >
    > teraz ci doje*** i zabiora prawo jazdy na minimum rok, a jak bedziesz jezdzil
    > majac zaraz sadowy jezdzenia to jeszcze mozesz pojsc do pierdla !!

    czytaj dokładnie, a czy doje*** to się jeszcze okaże

  • 16. Data: 2006-12-19 16:16:20
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysztof" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    >czytaj dokładnie, a czy doje*** to się jeszcze okaże

    Masz jakieś złudzenia?? Poczytaj K.K. Prawko poooszło na min. 1rok.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 17. Data: 2006-12-19 16:28:20
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysztof" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    >Rozmawiałem ze znajomym policjanetem z drogówki - mówi, że Prawa Jazdy nie
    >powinni zatrzymać,

    Kłamał, aby cię pocieszyć ;))

    >adwokat - że nie powinni (zależy na kogo trafie w Sądzie) ale szanse
    >maleją jak go nie wezmę (1000zł +vat),

    Ten kłamał za pieniądze;)

    >pani aspirant, która mnie przesłuchiwała stawia dwie skrzynki
    >szampana, że mi zatrzymają na min. rok :).

    Kupuj szampana i proś ładnie o dobrowolne poddanie si ę karze. Zatrzymanie
    prawka na 1 rok (sędzia mniej nie da) i tego tysiaka. Po co ryzykować
    powtórny egzamin, no i kosztów trochę oszczędzisz.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 18. Data: 2006-12-19 19:07:06
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Alkomat czy krew ?
    Przecież miałeś ropień na zębie i nalewką na spirytusie płukałeś...
    JaC

    It has removed 2830 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 19. Data: 2006-12-19 19:24:03
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik " 666" <j...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Alkomat czy krew ?
    > Przecież miałeś ropień na zębie i nalewką na spirytusie płukałeś...

    Taaa. Tylko do protokołu podał dwa piwka.
    Twoja metoda to dla młodzieżowej służby ruchu byłaby conajwyżej zabawna.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 20. Data: 2006-12-19 21:47:21
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Karol Makowski wrote:

    > Dokładnie niczym, albo łapaniem pijanych rowerzystów i małoletnich
    > palaczy trawki. Dzięki temu jest bezpieczniej na ulicach.

    No jeszcze paromi innymi bzdetami, ale zawsze tak żeby się nie narażać
    prawdziwym bandytom.