  • 1. Data: 2006-12-18 21:59:24
    Temat: rowerem po piwku - jakie wyroki?
    Od: "Krzysztof" <t...@o...pl>

    witam!
    zostałem zatrzymany po dwóch piwkach (0.77promila) jadąc po chodniku
    rowerem. Nie stworzyłem zagrożenia dla ruchu (nawet się zatrzymałem
    przed pasami aby przepuścić samochody, m.in. radiowóz ;) ), a
    policjancji zgraneli mnie na chodniku.
    Wiem co mi teoretycznie grozi, czytałem podobne przypadki.
    Rozmawiałem
    ze znajomym policjanetem z drogówki - mówi, że Prawa Jazdy nie
    powinni zatrzymać,
    adwokat - że nie powinni (zależy na kogo trafie w Sądzie) ale szanse
    maleją jak go nie wezmę (1000zł +vat),
    pani aspirant, która mnie przesłuchiwała stawia dwie skrzynki
    szampana, że mi zatrzymają na min. rok :).

    proszę o Wasze/Znajomych doświadczenia w takim przypadku, orzeczono
    zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych, czy roweru (to też
    możliwe?), po prostu ile dostałeś/aś ??
    pozdrawiam ( szczególnie "przestępców" ;) )

  • 2. Data: 2006-12-18 22:18:14
    Temat: Re: rowerem po piwku - jakie wyroki?
    Od: "Art" <T...@z...adres.poczty.pl>

    Prawo jazdy na jakieś 2-3 lata zabiorą prawie na 100%, jakaś grzywna
    (1000-3000) też pewna i jak będziesz miał fart to nie dostaniesz wyroku
    (odsiadki) - a jak nie będziesz miał to w zawiasach.. - z tego co piszesz to
    nie stworzyłeś zagrożenia (albo ci się wydaje bo w końcu dlaczego cię
    zatrzymali) i to pewnie pierwszy raz więc na zabraniu prawka i grzywnie się
    skończy..

    Pozdr
    Art

  • 3. Data: 2006-12-18 22:39:33
    Od: "PPC" <w...@t...pl>

    Jak bedziesz mial szczescie to 1 rok w zawiasach i zabiora prawko jak nie to
    do odsiadki teraz polowa w wiezieniach to rowerzysci druga to alimenciarze!

  • 4. Data: 2006-12-18 22:39:49
    Od: "Krzysztof" <t...@o...pl>

    Art napisał(a):
> [...]
    > nie stworzyłeś zagrożenia (albo ci się wydaje bo w końcu dlaczego cię
    > zatrzymali) i to pewnie pierwszy raz więc na zabraniu prawka i grzywnie się

    Tyle dostałeś?? Wysraszyłem się :( tego to nawet pani aspirant,
    specjalista od prawa karnego mi nie przepowiedziała.
    Zatrzymała mnie prewencja, była północ i byłem sam na chodniku,
    śmigałem dość sprawnie nie zygzakiem, śledzili mnie ze 2 km (tak
    mi się wydaje, a i wynika to z protokołu), wyczekali na moment gdzie
    nie ma odzielonego trawą chodnika (na moście) i zatrzymali. Chyba im
    się nudziło, albo nie chciało po nocach jeździć (po co się
    narażać), tak to zwinęli mnie na komisarjat, pogadali z kolegami,
    popisali papierki. Siedziałem tam 2 godz.
    pzdr

  • 5. Data: 2006-12-18 22:46:02
    Od: "PPC" <w...@t...pl>

    Jak nie bedziesz mial dobrej papugi to moga cie usadzic, kaczory potrzebuja
    darmowej sily roboczej !

    Jak wierzysz pani aspirant to daleko nie zajdziesz, mozesz sie bardzo
    zdziwic na sprawie.

  • 6. Data: 2006-12-18 23:05:52
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Krzysztof wrote:

    > proszę o Wasze/Znajomych doświadczenia w takim przypadku, orzeczono
    > zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych, czy roweru (to też
    > możliwe?), po prostu ile dostałeś/aś ??

    Moim znajomym w takich przypadkach ( chyba ze trzech ) zawsze zabierali
    prawko i wlepiali chyba jakiś mandat.
    Szczerze mówiąc, mało mnie to interesowało, ale fakt zabierania prawa
    jazdy zapamiętałem.

    > pozdrawiam ( szczególnie "przestępców" ;) )

    Zdrawim!

  • 7. Data: 2006-12-18 23:31:47
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    > Moim znajomym w takich przypadkach ( chyba ze trzech ) zawsze zabierali
    > prawko i wlepiali chyba jakiś mandat.
    > Szczerze mówiąc, mało mnie to interesowało, ale fakt zabierania prawa
    > jazdy zapamiętałem.

    chyba nie ma roznicy w takim przypadku czy jechales rowerwm czy samochodem,
    jak masz prawko, znaczy sie ze znasz przepisy itp, stad raczej zabiora... w
    takim przypadku nawet znajomosci moga niewiele dac...
    pozdrawiam
    michal

  • 8. Data: 2006-12-18 23:47:43
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    <m...@U...pl> napisal(a):

    > chyba nie ma roznicy w takim przypadku czy jechales rowerwm czy samochodem,

    Jest.
    --
    Samotnik
    http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

  • 9. Data: 2006-12-19 06:08:38
    Od: "JK" <j...@i...pl>

    >witam!
    >zostałem zatrzymany po dwóch piwkach (0.77promila) jadąc po chodniku
    :
    :
    W znanym mi przypadku-przy dobrowolnym poddaniu się karze - zabranie
    prawojazdy na rok i grzywna 2.000 zł.

  • 10. Data: 2006-12-19 07:31:00
    Od: Karol Makowski <s...@B...org>

    On 18 Dec 2006 13:59:24 -0800, Krzysztof wrote:

    > proszę o Wasze/Znajomych doświadczenia w takim przypadku, orzeczono
    > zakaz prowadzenia pojazdów mechanicznych, czy roweru (to też
    > możliwe?), po prostu ile dostałeś/aś ??
    > pozdrawiam ( szczególnie "przestępców" ;) )

    Znajomemu zabrali na rok prawko i dostał 200 godzin prac społecznych.
    (sprzątał ulice).

    --
    spaceman